06/12/2008 Hertsberge

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
tarzan
Mountainbiker

Post by tarzan »

Rodenbach wrote:
feit is dat ik alleszins niet beweer dat Hertsberge het beste van al is... precies daarom zeg ik dat je altijd moet vergelijken, op basis van je ervaring... aangezien het in W-Vl niet allemaal zo uitdagend is, kan men op basis van die ervaring redelijkerwijs aannemen dat het wel degelijk van het betere kaliber is.
Waarom herhaal jij hier wat ik al gans de tijd zeg ?
Rodenbach wrote: ook veel leute gewenst in je Ossendrecht, waar dat ook moge zijn...
Net in Nederland, Stabroek voorbij, Nederland binnen rijden en hup je bent er.
Moet je echt eens doen, weet je, ik kom uit Stekene en heb via het forum ook de Noord-Franse tochten rond Wissant leren kennen. De tochten daar met terrils en de Bas de Wingles laten me ook graag 1.30 tot 1.45 uur in de auto zitten !

Voila, laten we deze discussie nu maar sluiten en laat ons genieten van onze prachtige hobby ! (maar probeer toch eens in regio Ossendrecht te fietsen, dan zie je pas singletracks !
bonsai
Mountainbiker

Post by bonsai »

Mooi gezegd Tarzan, af en toe de grenzen eens verleggen kan inderdaad
geen kwaad. Kan er over mee spreken. :wink:
Nu, Hertsberge is ook goe in zijn genre, kwestie er telkens proberen het beste van te maken hé.
katrien20
Mountainbiker

Post by katrien20 »

bonsai wrote: Nu, Hertsberge is ook goe in zijn genre, kwestie er telkens proberen het beste van te maken hé.
En of dat hij goe is!!!! :drunk: Het blijft gewoon een supertocht voor wie van de bossen houdt!
Ik zal er zeker en vast bijzijn, weliswaar na eerst sinterklaas te hebben gevierd he!

Superfanneke, ze geven goed weer uit! :bounce: :bounce: Lichte kans op regen.. [-o<
Dat wordt genieten...
Tot dan!
filiep72
Mountainbiker
Location: Merida Big Nine Carbon Team '13; Specialized Epic Expert 29" '15

Post by filiep72 »

Weersverwachting Zaterdag 6-dec

Max.temp 7°C
Min.temp 4°C
Weergesteldheid : Zwaar bewolkt met af en toe wat lichte neerslag.
Neerslagkans : Lichte neerslag
Bewolking : Zwaar bewolkt
Windrichting : ZW
Windkracht : 2
archie bunker
Mountainbiker

Post by archie bunker »

Lichterveldenaere wrote:@Superfan, hoewel ik niet kan rijden, zal ik in de namiddag toch proberen eens binnen te springen voor de après
Ge weet toch waar ge aan begint.
Vorig jaar in Moen hetzelfde gedaan. Om 12 uur achter een aperitiefke gekomen en pas na vijven terug thuis gekomen.
Geloof zelfs dat het daar was dat we mekaar leren kennen hebben.

@ Superfan : Weet zelf nog niet wat ik ga doen. Zoals reeds gezegd in Torhout ben ik moreel verplicht naar Avelgem te gaan, maar in volle voorbereiding op de kerstcorrida in Deerlijk lijkt het niet verstandig om aan zo'n zware tocht deel te nemen en is Hetsberge (veel lichter parcours) een zeer goed alternatief.
Ik denk dat de weergoden en grote rol zullen spelen in mijn beslissing.
Fritsie
Mountainbiker

Post by Fritsie »

.
Ik denk dat de weergoden en grote rol zullen spelen in mijn beslissing.[/quote]

Voor mij hetzelfde. 'k Ben al de hele week verkouden. Bovendien voel ik me ook nogal moe. :evil: De fysieke paraatheid zaterdag en de weersverwachtingen zullen de doorslag geven. Wanneer ik me niet 100 procent voel laat ik Avelgem links liggen en kom ik naar Hertsberge. In het geval van barslecht weer blijf ik thuis. Een weekje mottigheid (en verkouden) volstaat. :-?
Superfan
Kerstman

Post by Superfan »

Juist terug van af te pijlen, en ik moet zeggen het stuk wat we gedaan heb ligt er echt goed bij hoor. =D>

'k zal niet zeggen dat het autostrades zijn, maar echt goed berijdbaar.

Het bosje op 't eind ligt zelfs perfect, we hebben er nog een luske of twee bij gedaan, om dat stukske echt volledig te benutten. :lol: :lol:

Morgen traditioneel om 12uur 't aperitiefke brengen naar de parkoerbouwers, :drunk: we zien wel hoe de rest van het parkoer dan zal zijn.

Hopelijk zijn de weergoden ons toch een beetje goed gezind [-o< [-o< , en kent ons Sabinetje of onzen Frank der niets van en zijn ze helemaal verkeerd met hun voorspellingen.
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

Ik voel dan wel weer kiplekker en ga dit jaar voor de dubbel!!
(2 x 45 km).Of het zal lukken weet ik niet,maar op mijn favoriete ondergrond gekruid met een beetje modder wil ik mezelf wel ne keer tegenkomen.
Sterven,verrijzen,sterven,verrijzen,......en daarna de leffe... :bounce: :bounce:

Ik start dit jaar met de 45 en de tweede ronde zie ik wel waar het schip strand....

Oja,mijn startuur zal zijn om.... :wink:
jodelaietie
Mountainbiker
Location: blackie voor te tsjolen,scott rc alst rap moe gaan, trek voor de bakker

Post by jodelaietie »

Superfan wrote:Juist terug van af te pijlen, en ik moet zeggen het stuk wat we gedaan heb ligt er echt goed bij hoor. =D>

'k zal niet zeggen dat het autostrades zijn, maar echt goed berijdbaar.

Het bosje op 't eind ligt zelfs perfect, we hebben er nog een luske of twee bij gedaan, om dat stukske echt volledig te benutten. :lol: :lol:

Morgen traditioneel om 12uur 't aperitiefke brengen naar de parkoerbouwers, :drunk: we zien wel hoe de rest van het parkoer dan zal zijn.

Hopelijk zijn de weergoden ons toch een beetje goed gezind [-o< [-o< , en kent ons Sabinetje of onzen Frank der niets van en zijn ze helemaal verkeerd met hun voorspellingen.
Komen er geen foto's van de bruggenbouwers zoals vorig jaar ?
Vergeet de parcoursbouwers niet en zeg maar dat ze er veel draaien inleggen.
Superfan
Kerstman

Post by Superfan »

jodelaietie wrote: Komen er geen foto's van de bruggenbouwers zoals vorig jaar ?
Vergeet de parcoursbouwers niet en zeg maar dat ze er veel draaien inleggen.
Ja hoor, normaal gezien zouden er vanavond nog gepost worden door m-biker.

Bruggenbouwers en parkourbouwers zijn bij ons dezelfde hoor, ze hebben vanmorgen eerst 3 bruggen geplaatst en daarna zijn we beginnen uitpijlen.
Post Reply