uit ervaring weet ik dat de meesten kleine aantallen gewoon niet doen.
de meesten vragen minimum afname 20 stuks (20 st. PER TYPE KLEDIGNSTUK !! bv 20 korte mouw e 20 lange mouw truitje etc...)
voor kleine vlubs en /of prive sponsors van enkele renners is dat allesbehalve haalbaar.
degenen die daar veel minder problemen rond maken EN democratische prijzen hebben zijn oa DeGeest sport, Nico Sport,Rogelli, en nog enkele anderen.
nog anderen doen bv vanaf 12stuks per kledingdeel (voor kleine clubs dan) maar zijn hoe dan ook duur. prijsvergelijk in grote aantallen zijn ze dat zelfs nog altijd.
om een producent te vinden die kleine(re) aantallen doet EN deftige prijzen hanteert... is het een tijd zoeken.
als men afkomt met 70-80e voor een koersbroek met bretellen en een gewone doorsnee zeemvel, is dat duur hoe dan ook.
ook de prijzen die ze hanteren voor grafisch ontwerp (als zij de tekening moeten uitwerken) kunnen enorm verschillen tussen de producenten.
zo zijn er die 100-120e per ontwerp / model vragen, anderen bijna de helft.
qua kwaliteit is er ook verschil.
je hebt de klassieke productie, die uiteraard een wat langere levertijd nodig heeft. Veelaal zit je hier met een goede kwaliteit, op termijn vertoont ze weinig slijtage en kleurverlies.
dan heb je nog de digitale druk. bedoelt voor snellere levering, kleine oplages, etc... kwaliteit is wat minder en de kleuren etc zijn minder resistent. dit is wel goedkoper in productie en sneller leverbaar.
wat leveringstermijnen betreft :
snelle levering bestaat niet !
het varieert vanaf 6 weken (als je geluk hebt) tot 3 maanden.
dit is ook een reden waarom clubs kort na het seizoen, voor het einde van het jaar alles voor het komende seizoen willen rondhebben en ze reeds dan al de bestellingen kunnen plaatsen.... om ze alsnog met zekerheid tijdig te hebben.
er is maar 1 raad in dit soort dingen !!!!!
informeren...informeren...informeren...informeren.....
en als je een selectie hebt gemaakt, is een gesprek ter plaatse nooit slecht om de ideeen finaal uiteen te zetten en of ze haalbaar zijn. en je komt zo veel meer te weten dan een mailtje of een fax/telefoon.
fietskleding laten bedrukken
Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
teambiker er is een nieuwe speler op de markt die met zijn kleding een heel nieuw systeem van bedrukking heeft. Ge kunt er zelfs foto 's en al in verwerken met zeer scherpe prijzen. Kleine bestellingen of grote steeds een vriendelijke service. 8 weken levering max. en de kwaliteit is extreem
goed deze firma gaat de andere snel. De vertegenwoordiger is ex- renner
Tim Meewsen maar zijn tel nr heb ik hier niet bij me kan die wel morgen hier op de forum zetten voor geintreseerden.
doctor
goed deze firma gaat de andere snel. De vertegenwoordiger is ex- renner
Tim Meewsen maar zijn tel nr heb ik hier niet bij me kan die wel morgen hier op de forum zetten voor geintreseerden.
doctor
-
Sunn Xtreme
- Expert
Post by Sunn Xtreme »
Tim Meewsen = ex Flanders renner.
bedoel je toevallig het Star sportswear? zijn ex sponsor betreffende kleding.
en je hebt ook nog campitello, uit belgie. maken ook wel kleine oplagen
(vanaf 6 stuks)
http://www.campitello.be/nl/team/index.htm
bedoel je toevallig het Star sportswear? zijn ex sponsor betreffende kleding.
en je hebt ook nog campitello, uit belgie. maken ook wel kleine oplagen
(vanaf 6 stuks)
http://www.campitello.be/nl/team/index.htm
- cheeseman
- Mountainbiker
BALANS
Ikzelf heb gepersonaliseerde fietskledij in kleine oplage laten maken bij
BALANS sport
www.balanssport.com
men kan al vanaf 5 stuks per item bestellen
BALANS sport
www.balanssport.com
men kan al vanaf 5 stuks per item bestellen
- bodhisattva
- Mountainbiker
Post by bodhisattva »
Ik rij bij Flanders ivm de Star kledij. Goeie kledij, heb er helemaal niks van te klagen. Ben er zeker content van,
greetz
greetz
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
Post by El Perro Diablo »
Is me dat schrikken, ik dacht dat ik kinky was, 5 moslimgasten die met hun hoofd in mekaars bilspleet liggen te bidden!!!!bodhisattva wrote:Ik rij bij Flanders ivm de Star kledij. Goeie kledij, heb er helemaal niks van te klagen. Ben er zeker content van,
greetz
Geen slecht idee voor een tenue dat "erover" is......
Bon, het is zeker wel interessant omdat een kleine oplage mogenlijk is.
Als er nu iemand zo'n rock reesding omzet in de forumkleuren en letterkes zijn we vertrokken.
Op TT's kan je dan het verskill zien tussen de brave forumleden en de vetzakken.