super winkel maar ideaal voor men volgende fiets te kopen?
Goede onderhoud en service na verkoop?
fietsaankoop van eyck?
Niet dat we de beginners in een aparte categorie willen indelen, iedereen is immers welkom op het forum. Wel gaan we in dit onderdeel proberen om veel voorkomende vragen te bundelen.
- Canis Lupus
- Mountainbiker
Re: fietsaankoop van eyck?
Post by Canis Lupus »
Idd ruime keuze (da's ook de reden waarom ik er zelf al m'n spullen ga halen) maar ik vind de service echter heel onpersoonlijk. De prijzen vallen -in tegenstelling tot wat vaak beweerd wordt- goed mee.
de mauve wrote:super winkel maar ideaal voor men volgende fiets te kopen?
Goede onderhoud en service na verkoop?
- native instinct
- Mountainbiker
Post by native instinct »
Hebben nu sinds een paar maand wel een acht herstellingsatelier hoor.
Ik heb er nog geen ervaring mee maar ik denk wel dat het verbetert is tov vroeger om je fiets in herstelling binnen te steken
Ik heb er nog geen ervaring mee maar ik denk wel dat het verbetert is tov vroeger om je fiets in herstelling binnen te steken
- J.E.
- Mountainbiker
ik weet niet vanwaar "de algemene kennis" komt dat je bij Van Eyck niet moet zijn voor een fiets of laat staan herstellingen, maar ik heb nog geen enkele "fietsenmaker" tegengekomen/gevonden die ook nog maar in de buurt komt van de service/kennis van zaken van Van Eyck. En dan sprken we nog nie van de prijs v/d onderdelen.... Als ze een type fiets hebben dat ja aanspreekt, dan zou'k nie twijfelen.
- Canis Lupus
- Mountainbiker
Post by Canis Lupus »
Er werd naar mijn mening gevraagd. Mijn mening is niet die van iedereen.
Denk dat we allemaal wel meningen hebben die verschillen. Mijn mening komt uit praktijkervaring bij Van Eyck en die blijft ongewijzigd.
Denk dat we allemaal wel meningen hebben die verschillen. Mijn mening komt uit praktijkervaring bij Van Eyck en die blijft ongewijzigd.
J.E. wrote:ik weet niet vanwaar "de algemene kennis" komt dat je bij Van Eyck niet moet zijn voor een fiets of laat staan herstellingen, maar ik heb nog geen enkele "fietsenmaker" tegengekomen/gevonden die ook nog maar in de buurt komt van de service/kennis van zaken van Van Eyck. En dan sprken we nog nie van de prijs v/d onderdelen.... Als ze een type fiets hebben dat ja aanspreekt, dan zou'k nie twijfelen.
-
Mr. Miyagi
- Mountainbiker
Post by Mr. Miyagi »
Als je reserve onderdelen gaat kopen of een nieuwe fiets, moet je bij van eyck zijn. Maar als je iets moet bestellen kan je dat beter ergens anders doen, want dat kan daar heel lang duren. Heb zelf iets in februari besteld en is nog altijd niet binnen. Ik heb er ondertussen al 20 maal voor gebeld en ze vinden altijd een ander excuus. Mij niet gelaten, ik ben het in juli gewoon ergens anders gaan halen. Dus als ik iets nodig heb dat bijna altijd op stock is (banden, ketting, tandwiel,...) dan ga ik naar van eyck, maar als ik iets moet bestellen dan zeker niet, dan is een webstore nog veel sneller.
Post Reply
9 posts
• Page 1 of 1