06/12/2008 Hertsberge
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- lattespletter
- Mountainbiker
Post by lattespletter »
na een maand op gene velo gezeten te hebben gaak hem van 't weekend were bovenhalen, één groot probleem: 3 goeie tt's dit weekend, zaterdag Hertsberge, zondag Zedelgem en Knesselare.
'k zijn nog aan het twijfelen want heb maar tijd voor ene.
Zou superfanneke kwaad zijn moest ne keer hertsberge een jaartje overslaan en zondag naar zedelgem gaan rien.
'k zijn nog aan het twijfelen want heb maar tijd voor ene.
Zou superfanneke kwaad zijn moest ne keer hertsberge een jaartje overslaan en zondag naar zedelgem gaan rien.
- Emperor of the Mud
- Mountainbiker
- Location: Beach/Road: Granville Pulse 40/// Dry: Granville Pulse Team Custom
Post by Emperor of the Mud »
Mezelf voorgenomen te wachten tot vandeweek om een beslissing te nemen tss Avelgem en Hertsberge... Kheb Sabientje een beetje gevolgd en ik neig naar deze... Zaterdagmorgen present (hopelijk met wagons)...
- kommil foo
- Mountainbiker
Post by kommil foo »
Zoals ieder jaar present op de tt van tjaar te hertsberge
kprobeer nog wa andere steenbakkers mee te krijgen
zucht... zal er geen gans verhaal meer aan breien want heb zo de indruk dat je vooral naast de kwestie antwoordttarzan wrote:Ik maak alleen de opmerking dat Hertsberge niet zo top is qua parcours zoals de meeste hier beweren. Voor Hersberge ga ik geen 50 min in de auto zitten, voor de regio Ossendrecht zou ik zonder probleem 2 uur willen rijden.
feit is dat ik alleszins niet beweer dat Hertsberge het beste van al is... precies daarom zeg ik dat je altijd moet vergelijken, op basis van je ervaring... aangezien het in W-Vl niet allemaal zo uitdagend is, kan men op basis van die ervaring redelijkerwijs aannemen dat het wel degelijk van het betere kaliber is... gelukkig moet ik er maar 15' voor in de auto zitten, op 2 uur sta ik in véél beruchtere top-MTB-regio's als Houffalize of Wissant... maar da's (nogmaals) appelen met peren vergelijken en dat laat ik aan jou over
ook veel leute gewenst in je Ossendrecht, waar dat ook moge zijn...
ps: voor je begint te chronometreren, d'r zaten een dikke 5 uur tussen
- Lichterveldenaere
- Mountainbiker
Post by Lichterveldenaere »
Dan zal het dit jaar zonder den dezen zijn.kommil foo wrote:Zoals ieder jaar present op de tt van tjaar te hertsberge![]()
Morgen een wijsheidstand laten trekken en zal dan toch maar alle goede adviezen volgen en niet rijden om er geen koude op te krijgen. (volgende week is het in Moen te doen en zou dan wel kerngezond willen zijn)
@Superfan, hoewel ik niet kan rijden, zal ik in de namiddag toch proberen eens binnen te springen voor de après
- GBFelPresidente
- Mountainbiker
Re: hertsberge
Post by GBFelPresidente »
Vorig jaar zijn wij om 13.45 gestart. Na nog geen half uurtje is het beginnen regenen en is het niet meer gestopt. Maar we komen zeker terug (ondertussen al bijna voor de 10e keer) want het is een a) sfeervolle rit b) nergens zijn de bossen zo mooim-biker wrote:vanaf morgen vliegen we er met man en macht in, dus verwacht maar zeker verslag vanaf morgenavond... als het terug is zoals vorig jaar (slecht weer om op te bouwen, droog op zaterdag) heb ik er het slechte weer voor over!meridagirl wrote:yes jawel na de schitterende tocht in St. Joris zal ik ook in Hertsberge present zijn.
Hopelijk valt het weer wat mee en misschien kan iemand van de organisatie ons deze week al ééns informeren over de staat van het parcours na al die regen