dat wist ik ook al, maar zouden ze ook geschikt zijn voor de ardennen of toch beter de little albert nemen ??El Perro Diablo wrote:
Volgens mij ligt er in Dardennen veel meer slijk dan in Dalpen waar ge meer gravel (sjotter) en stenen hebt.
MaC'Red
Post by El Perro Diablo »
Als mijne latex begint te klonteren....Guy S. wrote:Zou El Perro ook stoppen met broebellen na de nodige schudingskes?![]()
![]()
Die bibanden eruit, buitenband maar aan één kant losmaken.R1ALAIN wrote:Ik zit met net dezelfde vragen als L3X. Rij nu ook met ZTR Olympic's met een yellow rimstrip en binnenbanden, gewoon omdat ik niet goed weet wat kan en niet kan. Ik wil wel zo'n ventiel aanschaffen en dan ? Kan ik rijden met gewone folding banden à la Noby Nick? Moet ik er nu die witte vloeistof ik kappen of nie ??
Dickie wrote:Die bibanden eruit, buitenband maar aan één kant losmaken.R1ALAIN wrote:Ik zit met net dezelfde vragen als L3X. Rij nu ook met ZTR Olympic's met een yellow rimstrip en binnenbanden, gewoon omdat ik niet goed weet wat kan en niet kan. Ik wil wel zo'n ventiel aanschaffen en dan ? Kan ik rijden met gewone folding banden à la Noby Nick? Moet ik er nu die witte vloeistof ik kappen of nie ??
Notubesventiel erin en kern eruit halen.
Buitenband terug op zijn plaats, randen met zeepsop inpappen.
Ja kan in Uw geval, omdat de band al gemonteerd was, de NN met de vloerpomp opgepompt krijgen.
Lukt dit toch niet: compresseur.(Ik hou gewoon de pistoolmond los op de ventielbuis om nadien met de vinger de lucht tegen te houden)
'Plopt' de band en blijft hij goed op druk?
Dan is het OK, nu weet je dat de band op druk kan gebracht worden en lucht vasthoudt.
Via ventielbuis doe je er dan ca 1.5 maatje Latex in.
Ventielkern er terug in en band nu definitief oppompen en de schudprocedure volgen van in de filmpjes.