29/11/2008 Torhout

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
edy
Mountainbiker

Post by edy »

Tetter wrote:Inderdaad, men mag niet alles en iedereen afbreken die een rit wil organiseren. Onze vrees (van de tetters) was ook dat er een vergelijking zou gemaakt worden met onze rit. Het was en is niet de bedoeling om die mensen de grond in te boren, maar de vele negatieve reacties bewijzen dat wij dat niet doen, maar de organisatie zelf.
lees eens goed, de meeste negatieve reacties komen van mensen die niet eens de tocht gereden hebben....
mtb1962
Mountainbiker

Post by mtb1962 »

zaterdag was ik ook aanwezig, ik als amateur vond het goed.
enige min punt de verwarming, maar wie kan dat voorspellen en wat doe je eraan op de dag zelf.
de meeste negatieve reacties zijn van mensen die niet aanwezig waren en alles hebben van HOREN zeggen. DOM DOM HEEL DOM en dan nog van eigen Torhoutse clubs. Maak van Torhout een MTB stad dat kan enkel als jullie Torhoutse clubs elkander steunt en helpt,kom samen rond de tafel en maak duidelijke afspraken, en het ergste van al die persoonlijke aanvallen( uit de hoek van de tetters) vind ik heel laag bij de grond
aan de organisatie ik kom zeker terug volgend jaar :-D
Scale
Kerstman

Post by Scale »

mtb1962 wrote:zaterdag was ik ook aanwezig, ik als amateur vond het goed.
enige min punt de verwarming, maar wie kan dat voorspellen en wat doe je eraan op de dag zelf.
de meeste negatieve reacties zijn van mensen die niet aanwezig waren en alles hebben van HOREN zeggen. DOM DOM HEEL DOM en dan nog van eigen Torhoutse clubs. Maak van Torhout een MTB stad dat kan enkel als jullie Torhoutse clubs elkander steunt en helpt,kom samen rond de tafel en maak duidelijke afspraken, en het ergste van al die persoonlijke aanvallen( uit de hoek van de tetters) vind ik heel laag bij de grond
......en dat voor je allereerste bericht......
Gigi (Tetters Torhout)
Mountainbiker

Post by Gigi (Tetters Torhout) »

mtb1962 wrote:zaterdag was ik ook aanwezig, ik als amateur vond het goed.

Wij hebben nooit persoonlijk iemand op de korrel willen nemen.
Misschien zijn sommige uitspraken ongelukkig en niet echt fijnbesnaard, maar persoonlijk zijn ze nooit bedoeld geweest.

Als jullie echt een voorbeeld willen van persoonlijke aanvallen, dan wil ik jullie er gerust eentje geven...
Waarvoor excuses misschien ook wel op hun plaats zouden zijn.

Dit is een forum.
Een plaats om je mening te uiten.

Ook al is het eens minder positief en komt het eens hard aan.
En ook al betreft het een organisatie uit eigen stad.
Ook wij krijgen jaarlijks kritiek.
En daarvan proberen we te leren.
En volgende keer beter te doen.

Je kunt moeilijk zeggen dat het gezellig was als de refter ijskoud was.
Je kan moeilijk zeggen dat het er heerlijk douchen was in het week-end.

En als club die ook in Torhout inricht zijn we bezorgd omdat van toegelaten paden afgeweken wordt.
En steken we onze nek uit om dit aan te kaarten.
Omdat wij en de andere clubs heel graag verder zouden blijven organiseren. En de warande en de bossen graag in het parcours willen houden.

Het kan voor een organisatie als GAC, die een jarenlange ervaring heeft in het organiseren van allerlei buiten en binnenactiviteiten, niet zo moeilijk zijn om te begrijpen dat er regels zijn die dienen nageleefd te worden.

(Met hun jarenlange ervaring moeten ze ook beter dan wie ook kunnen inspringen op plotse problemen. Ze hebben zeker ervaring en expertise genoeg in huis.)

En dat andere organisaties de dupe kunnen worden van eigen interpretaties van een of ander reglement.

Wees gerust, Torhout is een MTB stad en de clubs steunen en waarderen elkaar in hun eigenheid.

Wij hebben GAC dit week-end trouwens nog geholpen toen ze afspanmateriaal dreigden tekort te komen. DOM DOM, HEEL DOM als je het achteraf bekijkt.

Waar jullie het dan halen over die persoonlijke aanvallen begrijpen we niet zo goed.

Denk dat er zo ongeveer genoeg over geleuterd is.

Amuseer jullie allemaal op een of ander rit dit en andere weekends.

En zeg gerust gedag.
We zullen jullie niet aanvallen.
archie bunker
Mountainbiker

Post by archie bunker »

@ Gigi : een mooi betoog om mee af te sluiten waar ik volledig achtersta.

Ik heb het vooral moeilijk met kritiek van mensen die niet eens aanwezig waren !
Scale
Kerstman

Post by Scale »

Moest iemand zin hebben deze tocht nog eens te rijden in het prachtige Torhoutse MTB landschap......de witte pijlen hangen er nog steeds. Straks moeten we bomen en paaltjes bijzetten als iedereen zijn/haar pijlen zal laten hangen voor de volgende editie's :evil:

Een neen, das geen kritiek maar een vaststelling!

ORGANISATIE: SCHIET EENS IN ACTIE
Post Reply