07/12/08 Bornem

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
bip bip
Mountainbiker
Location: Scott spark RC 29er,Scott scale 29er expert,Rigid 29er Chinees,Cervélo Aspero gravel

Post by bip bip »

idd,de weerprentjes van Sabine en Frank bevatten nogal wat regendruppels.Wat de omloop betreft heeft onze parkoerboer altijd wel een waardig alternatief achter de hand,indien er zaterdag bij het uitpijlen te slechte stukken zouden tussen zitten.En ook op zondag zal de volledige omloop nogmaals worden verkend,voor jullie aan de start staan.
Dickie
Mountainbiker

Post by Dickie »

bip bip wrote:idd,de weerprentjes van Sabine en Frank bevatten nogal wat regendruppels.Wat de omloop betreft heeft onze parkoerboer altijd wel een waardig alternatief achter de hand,indien er zaterdag bij het uitpijlen te slechte stukken zouden tussen zitten.En ook op zondag zal de volledige omloop nogmaals worden verkend,voor jullie aan de start staan.
Nachtwerk dus... :wink:
Als het zondag niet regent ben ik present.
Wat drab en nattigheid kan geen kwaad maar het moet niet van 2 kanten komen :evil: :wink: .
TimDC
Mountainbiker

Post by TimDC »

Ja het zal zijn zoals nog veel deze winter, hoe vettiger hoe prettiger :-D

Het parcours niet veranderen omdat het gaat regenen hé mannen.
Als we niet kunnen rijden duwen we maar efkens, dat is de charme van de wintertochten, koud, modder, wind,...
Scheldetrapper
Mountainbiker

Post by Scheldetrapper »

TimDC wrote:Ja het zal zijn zoals nog veel deze winter, hoe vettiger hoe prettiger :-D

Als we niet kunnen rijden duwen we maar efkens, dat is de charme van de wintertochten, koud, modder, wind,...
Hallo Tim DC,een vraagje tussen de vlagen door :lol:
Welke banden hebt u gemonteerd op uw bike,ik heb precies de indruk dat u graag in de modder ploetert :lol:
Murdock
Mountainbiker
Location: Lapierre X-control 829 - Lapierre X-Control 510 - Cube Reaction HPA Pro 29

Post by Murdock »

Scheldetrapper wrote:Hallo Tim DC,een vraagje tussen de vlagen door :lol: Welke banden hebt u gemonteerd op uw bike,ik heb precies de indruk dat u graag in de modder ploetert :lol:
Ik ben ook een overtuigde modderfanaat, zowel wat kwaliteit als kwantiteit betreft. Over bandenkeuze maak ik mij meestal niet druk, ik pak iets met grote noppen die tamelijk ver uit mekaar staan. Om recht te blijven is er volgens mij maar één ding belangrijk : vollen bak erdoor ...
dirty
Mountainbiker

Post by dirty »

weer of geen weer ,we staan aan de start !
TimDC
Mountainbiker

Post by TimDC »

Scheldetrapper wrote:
TimDC wrote:Ja het zal zijn zoals nog veel deze winter, hoe vettiger hoe prettiger :-D

Hallo Tim DC,een vraagje tussen de vlagen door :lol:
Welke banden hebt u gemonteerd op uw bike,ik heb precies de indruk dat u graag in de modder ploetert :lol:
Zowel voor als achteraan met Noby Nic, als het echt heel slecht wordt achteraan een Skinny Jimmy. En dan trappen en sturen maar hé :-D
nameeb
Mountainbiker
Location: Kona , Epic S Works , Carbon Lefty Dirty Harry 29er

Post by nameeb »

Als parkoerboer zal ik mij ook eens laten horen (of is het zien) Er zitten 5 of 6 nieuwe stukken of stukjes in de tour , een deel hiervan lopen over prive terrein . Ik kan ook al verklappen dat er 2 single track boskes in zitten + het Nonnenbos .
nameeb
Mountainbiker
Location: Kona , Epic S Works , Carbon Lefty Dirty Harry 29er

Post by nameeb »

Vergeet ik toch wel te zeggen dat we dit jaar ook 2 bevoorradingen hebben, dus laat je drinkbus maar thuis
dirty
Mountainbiker

Post by dirty »

Amai Benny, da's dik in orde zenne ,dan komen we al zeker ni met honger en dorst thuis :lol:
Post Reply