07/12/08 Bornem
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- bip bip
- Mountainbiker
- Location: Scott spark RC 29er,Scott scale 29er expert,Rigid 29er Chinees,Cervélo Aspero gravel
idd,de weerprentjes van Sabine en Frank bevatten nogal wat regendruppels.Wat de omloop betreft heeft onze parkoerboer altijd wel een waardig alternatief achter de hand,indien er zaterdag bij het uitpijlen te slechte stukken zouden tussen zitten.En ook op zondag zal de volledige omloop nogmaals worden verkend,voor jullie aan de start staan.
- Dickie
- Mountainbiker
Nachtwerk dus...bip bip wrote:idd,de weerprentjes van Sabine en Frank bevatten nogal wat regendruppels.Wat de omloop betreft heeft onze parkoerboer altijd wel een waardig alternatief achter de hand,indien er zaterdag bij het uitpijlen te slechte stukken zouden tussen zitten.En ook op zondag zal de volledige omloop nogmaals worden verkend,voor jullie aan de start staan.
Als het zondag niet regent ben ik present.
Wat drab en nattigheid kan geen kwaad maar het moet niet van 2 kanten komen
- Scheldetrapper
- Mountainbiker
Post by Scheldetrapper »
Hallo Tim DC,een vraagje tussen de vlagen doorTimDC wrote:Ja het zal zijn zoals nog veel deze winter, hoe vettiger hoe prettiger![]()
Het parcours niet veranderen omdat het gaat regenen hé mannen.
Als we niet kunnen rijden duwen we maar efkens, dat is de charme van de wintertochten, koud, modder, wind,...
Welke banden hebt u gemonteerd op uw bike,ik heb precies de indruk dat u graag in de modder ploetert
- Murdock
- Mountainbiker
- Location: Lapierre X-control 829 - Lapierre X-Control 510 - Cube Reaction HPA Pro 29
Ik ben ook een overtuigde modderfanaat, zowel wat kwaliteit als kwantiteit betreft. Over bandenkeuze maak ik mij meestal niet druk, ik pak iets met grote noppen die tamelijk ver uit mekaar staan. Om recht te blijven is er volgens mij maar één ding belangrijk : vollen bak erdoor ...Scheldetrapper wrote:Hallo Tim DC,een vraagje tussen de vlagen doorWelke banden hebt u gemonteerd op uw bike,ik heb precies de indruk dat u graag in de modder ploetert
- TimDC
- Mountainbiker
Zowel voor als achteraan met Noby Nic, als het echt heel slecht wordt achteraan een Skinny Jimmy. En dan trappen en sturen maar héScheldetrapper wrote:Hallo Tim DC,een vraagje tussen de vlagen doorTimDC wrote:Ja het zal zijn zoals nog veel deze winter, hoe vettiger hoe prettiger![]()
Het parcours niet veranderen omdat het gaat regenen hé mannen.
Als we niet kunnen rijden duwen we maar efkens, dat is de charme van de wintertochten, koud, modder, wind,...![]()
Welke banden hebt u gemonteerd op uw bike,ik heb precies de indruk dat u graag in de modder ploetert