06/12/2008 Hertsberge

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
tarzan
Mountainbiker

Post by tarzan »

Rhumboy wrote:Ik ga niet naar deze tocht. Veel te veel rechte dreven. Mij daar vorig jaar de ganse tocht aan geërgerd. Geef mij maar draaien en keren. Ga naar Avelgem gaan.
Ook één keertje deze tocht gereden... op de organisatie niets aan te merken, maar de streek biedt niet meer dan ze er uit halen... en het is ook mijn ding niet.

Als je Ossendrecht, Woensdrecht en Calfven na elkaar gereden hebt dan word je veeleisend zeker :wink:
bosdevil wrote:
KIES voor Hertsberge , beter bestaat niet!!
Verleg uw grenzen, rij eens buiten W-VL en je zal uw oogjes nogal opentrekken !
Last edited by tarzan on Tue 02 Dec 2008 11:12, edited 1 time in total.
Rodenbach
Mountainbiker

Post by Rodenbach »

tarzan wrote:Verleg uw grenzen, rij eens buiten W-VL en je zal uw oogjes nogal opentrekken !
nogal schoolmeesterachtige tussenkomst hier... wat een commentaar op een organisatie die 2500 deelnemers haalt, so who could be wrong ? :-k

denk dat véél mensen regelmatig eens buiten de eigen provincie gaan rijden en dus kunnen oordelen over Hertsberge als TT... vond de opmerking van die "rechte dreven" persoonlijk te dwaas om los te lopen want ik herinner me van vorig jaar precies alleen dat draaien en keren :roll:

dus ja, ook na geregelde TT's in Oost-Vlaanderen, Henegouwen, Noord-Frankrijk en MTB-ervaringen in de Ardennen en Zuid-Frankrijk (regio Roc d'Azur) kan ik als een schoolmeestertje zeggen: Hertsberge is echt top en redelijk uniek in zijn soort!

wat trouwens niets afdoet van de kwaliteit van het jammer genoeg simultaan georganiseerde Avelgem...
mister michel
Mountainbiker

Post by mister michel »

Wij komen zeker ook af! de mannen van Berg en Dal :-D
Superfan
Kerstman

Post by Superfan »

'k peinze dat ze een dweilke meer gaan meugen slaan :evil: na een nachtje van vèèèèèèèl literkes water.

Ze gaan in elk geval deze namiddag "gootjes" maken om het water te laten wegtrekken, nog een boomke dat omgewaaid was efkes verhuizen, hier en daar een pallettekes tegen de natte voetjes, onze bouwers gaan zich weer amuseren.

Alè, 'k hou jullie op de hoogte.
Rattaplan
Mountainbiker

Post by Rattaplan »

Ik kom natuurlijk ook en misschien neem ik wel mijn botten mee! :lol:
tarzan
Mountainbiker

Post by tarzan »

Rodenbach wrote:
tarzan wrote:Verleg uw grenzen, rij eens buiten W-VL en je zal uw oogjes nogal opentrekken !
nogal schoolmeesterachtige tussenkomst hier... wat een commentaar op een organisatie die 2500 deelnemers haalt, so who could be wrong ? :-k
Jep, gelukt !

Ik had voor mezelf uitgemaakt dat het geen 12 uur ging duren voor er commentaar opkwam en ja hoor daar gaan we weer.

2500 deelnemers ! Dan moet de organisatie top zijn. Heb ik gezegd van niet misschien ? Dacht het niet hé, heb zelfs bevestigd dat het top is qua organisatie !

Ik maak alleen de opmerking dat Hertsberge niet zo top is qua parcours zoals de meeste hier beweren. Voor Hersberge ga ik geen 50 min in de auto zitten, voor de regio Ossendrecht zou ik zonder probleem 2 uur willen rijden.

Ik ga het nog eens op zijn schoolmeesterkes zeggen - ook al ben ik er geen - Hertsbergen is wellicht top voor de streek, maar er zijn veel, heel veel mooiere tochten dan dit en dat mag toch gezegd worden dacht ik.
Dus als iemand hier beweert dat er niets beter bestaat dan Hertsberge, dan kan ik het niet nalaten om die biker te wijzen op het feit dat er wel degelijk beter bestaat !

Het belangrijkste is echter dat waar je gaat, dat ge U daar amuseert.
Wel voor jullie is dat misschien Hertsberge, voor mij niet.

Toch veel bikefun gewenst ginds !
meridagirl
Mountainbiker

hertsberge

Post by meridagirl »

yes jawel na de schitterende tocht in St. Joris zal ik ook in Hertsberge present zijn.
Hopelijk valt het weer wat mee en misschien kan iemand van de organisatie ons deze week al ééns informeren over de staat van het parcours na al die regen
geertje
Kerstman

Post by geertje »

Superfan wrote:'k peinze dat ze een dweilke meer gaan meugen slaan :evil: na een nachtje van vèèèèèèèl literkes water.

Ze gaan in elk geval deze namiddag "gootjes" maken om het water te laten wegtrekken, nog een boomke dat omgewaaid was efkes verhuizen, hier en daar een pallettekes tegen de natte voetjes, onze bouwers gaan zich weer amuseren.

Alè, 'k hou jullie op de hoogte.
Superfan, ik zal een beetje helpen. Ik zal ipv 20 eitjes/week voor een droog Moerkerke 25 stuks naar de arme klaartjes doen om jullie parcours droog te krijgen voor zaterdag. :roll: :roll:
Mocht het lukken heb ik er zeker één te goed!!!!! :wink:

Ik ben er zeker van dat bij jullie alles dik in orde komt als de parcourbouwers in actie treden. Het wordt waarschijnlijk nog een zware week voor hen om in dit weer het parcours uit te pijlen. We volgen de parcourtoestand op de voet
Voorlopig reeds 5 beloofd mee te komen met mij. Er komen er zeker nog een aantal bij

Groeten

geertje :wink:
m-biker
Mountainbiker
Location: Martelly met Deore LX, Magura HS33 en Mavic Crossride

Re: hertsberge

Post by m-biker »

meridagirl wrote:yes jawel na de schitterende tocht in St. Joris zal ik ook in Hertsberge present zijn.
Hopelijk valt het weer wat mee en misschien kan iemand van de organisatie ons deze week al ééns informeren over de staat van het parcours na al die regen
vanaf morgen vliegen we er met man en macht in, dus verwacht maar zeker verslag vanaf morgenavond... als het terug is zoals vorig jaar (slecht weer om op te bouwen, droog op zaterdag) heb ik er het slechte weer voor over!
Acidboy
Mountainbiker

Post by Acidboy »

Ok Wezze, we starten daar om 10 u.
Ik weet nog niet ofdat de Moesti 3D mee gaat. Ook van de Leopard nog niets gehoord.Zij laten nog wel iets weten.
Post Reply