Is inderdaad voor de geschiedenis-boeken !!!Mojobiker wrote:Men schrijve het in de analen: een rit van SIB zonder aprés?
Mojo
bikepartners regio Opwijk
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
- crash biker
- Mountainbiker
Post by crash biker »
- crash biker
- Mountainbiker
Post by crash biker »
Ze heeft niet moeten helpen zoeken?Streets wrote:HI HI de mijn vroeg ook of ik iets niet verloren was onderwegpatje wrote:maar de eerst minuten nog niet echt aan blaff aant denken, ik was al kontent dat ik iets terugvond, zo diep verstopt![]()
Streets
Streets[/quote]
Zeg mannekes, wat gijlen in de winter doen hè ????
Chauffageken onder't zadel laten installeren.......
- Streets
- Mountainbiker
- Location: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf
eens horen bij chauffage ErikZeg mannekes, wat gijlen in de winter doen hè ????
Chauffageken onder't zadel laten installeren.......
een lange verlengdraad moet de klus klaren?
het is wel raar, anders alleen last van koude tenen, maar nu was wel "graaf". ik had geen gevoel meer in handen en voeten als ik thuis kwam.
Streets
- Mojobiker
- Mountainbiker
Bij deze even melden dat er gisteren, tijdens de try out van de winter avondrit op overwegend asfalt, toch vier kijharde binken zijn komen opdagen. Dirk, Gerrit, Meng en ikzelf lieten ons leiden door gids Eric die ons meenam langs soms onbekende baantjes richting Steenhuffel om daarna terug te keren langs Buggenhout bos.
Achteraf alweer geen après wegens te natte/koude benen/voeten.
De criticasters bleken wel positief, dus is de kans groot dat we dit wekelijks/tweewekelijks gaan organiseren.
Mojo
Achteraf alweer geen après wegens te natte/koude benen/voeten.
De criticasters bleken wel positief, dus is de kans groot dat we dit wekelijks/tweewekelijks gaan organiseren.
Mojo
Alweer geen apres? Wie wou er direct naar huis.... Den apres was er wel, namelijk een paar blaffen gedronken bij Eric thuis in de garage samen met Dirk en Ik.Mojobiker wrote:Achteraf alweer geen après wegens te natte/koude benen/voeten.Mojo
Juist Crashbiker, wat gaan jullie doen in de winter.....?? Zou zeggen, maak maar alvast een verlanglijstje voor de Sint, kerstmis of Nieuwjaar.