Kraksontracks dood? Poll voor nieuw initiatief.

Plaats hier je GPS gerelateerde vragen en routes .

Interesse in een nieuwe tracks site?

JA
57
81%
NEEN
13
19%

Total votes: 70

zyves
Mountainbiker

Post by zyves »

ivo wrote:Ik ben ondertussen in "onderhandeling" met Nomad om te zienof hun systeem op KOT toe te passen is, of beter of ik daar aan toe ben (technisch).
Nomad de producent van kampeermateriaal?
assuss
Mountainbiker

Post by assuss »

Hopelijk komt alles terug in orde. Ik kijk er reeds naar uit. Reeds op voorhand een bedankje voor Ivo.
ivo
Mountainbiker

Post by ivo »

zyves wrote:
ivo wrote:Ik ben ondertussen in "onderhandeling" met Nomad om te zienof hun systeem op KOT toe te passen is, of beter of ik daar aan toe ben (technisch).
Nomad de producent van kampeermateriaal?
http://www.nomadesk.com/product/
b0ner
Mountainbiker
Location: Trek Top Fuel 9.8, Scott Spark 35, Specialized Enduro Sworks

Post by b0ner »

Als beginnend gps gebruiker vind ik de KOT site fantastisch. Heb er ondertussen 1 track van gereden als alternatief van de bloso route overijse die ik meestal rijd.
Heb paar weken terug mijn eerste track doorgestuurd (Eifel Duitsland) wat ik het minste vind dat je kan doen om de site in leven te houden! 't lijkt mij ook logisch dat je de track toch een beetje opkuist of toch minstens de verkeerd gereden stukjes eruit haalt. Bespaart Ivo een hoop werk.

Ik zie ook niet in dat die paar 100 man die gps tracks rijden het verschil gaan maken wat betreft inkomsten van een TT. Bij mijn weten rijdt 99% van de bikers nog steeds zonder gps...

dus ik hoop dat KOT blijft bestaan, want ik heb mijn pw nog niet ...(graptjeuuuh)
JaBae
Mountainbiker

Post by JaBae »

Ben ook fan van KOT en Ivo fantastisch werk! Hoop dat het blijft bestaan.

Heeft ook zijn positieve kanten voor TT. Bv: enkele weken terug op weekend gegaan naar Virionval. Ben daar toertje gaan bollen en man 't is daar geweldig. Weet nu dat er daar ook elk jaar een marathon is en mij zien ze daar dan zeker. Dankzij de GPS!

Als ik kan rij ik elke zondag een tt of marathon. Maar als er negens iets leuk is rij ik in de buurt een track van een andere tt na. Kan mij niet inbeelden dat dit voor iemand een probleem is. Meestal rij ik hem op de dag van de tt ook dus ...

En de tt dat ik rij stuur ik meestal op, geef toe dat ik er ZELF wat meer werk zou mogen insteken voor ze door te sturen. Ik heb trouwens ook mee aan TT bij ons in de streek. En heb de track ook doorgestuurd.

En toch niets zo handig als je op weekend gaat dat je op voorhand van een paar tracks een mooi route kan samenstellen...

En die lange routes zijn meestal toch te lang om die niet georganiseerd te rijden. Zeker die in het buitenland. Bv kan mij niet inbeelden dat iemand op zijn gemak een transalpke gaat doen. En als iemand daar dan toevallig in de buurt op congé is en een stukje van de route meepikt? Toch niet zo erg.

Ik ben begonnen met TT voor het hele GPS gebeuren en geloof mij er rijd nu niet minder volk mee bij een TT. Integendeel zelf.

In mijn ogen is het alleen maar positief voor de MTB sport. En hoop dat KOT blijft bestaan, mijn voornemens voor volgend jaar zijn al vast betere tracs door te sturen.

:-D :-D :drunk:
JaBae
Mountainbiker

Post by JaBae »

trouwens ook handig om te kijken hoe de tt van vorig jaar liep. Weet je bv of het de moeite is om er naar toe te gaan.
ivo
Mountainbiker

Post by ivo »

b0ner wrote:Als beginnend gps gebruiker vind ik de KOT site fantastisch. Heb er ondertussen 1 track van gereden als alternatief van de bloso route overijse die ik meestal rijd.
Heb paar weken terug mijn eerste track doorgestuurd (Eifel Duitsland) wat ik het minste vind dat je kan doen om de site in leven te houden! 't lijkt mij ook logisch dat je de track toch een beetje opkuist of toch minstens de verkeerd gereden stukjes eruit haalt. Bespaart Ivo een hoop werk.

Ik zie ook niet in dat die paar 100 man die gps tracks rijden het verschil gaan maken wat betreft inkomsten van een TT. Bij mijn weten rijdt 99% van de bikers nog steeds zonder gps...

dus ik hoop dat KOT blijft bestaan, want ik heb mijn pw nog niet ...(graptjeuuuh)
Alle paswoorden zijn inmiddels verzonden tot en met 1/12/2008
Alle ingezonden tracks zijn (ongekuist) ook op de server geplaatst.
ivo
Mountainbiker

Post by ivo »

De organisatoren zitten trouwens zelf niet op één lijn.
Sommige zijn als de dood dan 'hun' evenement ergens als track verschijnt.
Andere organisatoren mailen dan de track van hun TT ZELF door VOOR de TT zelf gereden wordt.
En er is mij nog geen nieuws ter ore gekomen dat er een TT werd afgelast omdat er te weinig volk was en alleen gereden werd door gps gebruikers :lol:
Er zullen altijd mensen zijn die niet met hun tijd mee zijn.
En als je er de geschiedenis op nagaat. Wie overleeft het langst? De dino's of zij die zich aanpasten aan de veranderende leefomstandigheden?
zyves
Mountainbiker

Post by zyves »

ivo wrote: Alle paswoorden zijn inmiddels verzonden tot en met 1/12/2008
Alle ingezonden tracks zijn (ongekuist) ook op de server geplaatst.
Heb de mijne nu ook gekregen, dank je Ivo. Zelfs de TT van Aarschot die ik door ziekte niet kon rijden gisteren staat er al op. Merci Ivo, keep on going that stuff. Morgen rijd ik al één van de tracks (die van Herent VBR), alleen zie ik nergens dat er daar ooit een TT is georganisseerd...
Wat is het systeem nu? Moet ik deze achteraf opnieuw terug inzenden voor mss een betere log? of is dat niet nodig?

Groetjes,

Yves
ivo
Mountainbiker

Post by ivo »

Als de logt klopt heeft een nieuwe inzending geen zin.
Als er wijzigingen zijn (niet te rijden privéstukken, veranderde wegen,... natuurlijk wel).
Post Reply