30/11/2008 Aarschot

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
facebreaker
Mountainbiker

Post by facebreaker »

afspuit stand 20 min aanschuiven na 3u in de blubber te zitten voor de 53km verkleum je hier wel.
bevoorading was wel magerkens , isotone drank ?? was als afwaswater
bananen niet gevonden en de aangeboden koekjes noem ik nu niet direct
de nodige energie leveren. een muesli barreken of suikerwafel had veel beter geweest.

voor de rest toffe tocht al was het wel een materiaalslag , mijn magura hs33
heeft het hier goed uitgehouden wat ook wel nodig was
Hansbrussel
Mountainbiker

Post by Hansbrussel »

40 min moeten wachten in de koude aan de afspuitstand met 3 afspuitslangen. Mijn 4 andere bikepartners zijn uit armoede met de vuile fiets naar huis gegaan. Als je in een appartement woont is dat echt klote. Vorig jaar heeft de organisatie beloofd om hier iets aan te doen... Dit jaar terug van hetzelfde. In zulke weersomstandigheden zijn 3 spuiten echt niet voldoende. Hopelijk maken jullie volgend jaar jullie belofte wel waar.

Hans
Serge R
Mountainbiker
Location: Welke ik ook kies ferro, non-ferro of carbon koolvezel epoxy, stoempen moet ik toch

Post by Serge R »

Indien er vele bikers voor u geweest zijn die ook op een appartement wonen en hun gerief fatsoenlijk willen afspuiten, dan moet men niet verwonderlijk zijn van te lange wachttijden.
Als ik merk dat het niet wil vlotten aan de afspuitstand, dan kan het zijn dat ik op de terugweg van een TT een carwash gebruik.
tokke3
Mountainbiker

Post by tokke3 »

Guys,

vorig jaar hadden we 3 miezerige waterstraaltjes, dit jaar 3 spuiten met druk(vandaar verbetering, maar met dit weer dus niet genoeg). Naar volgend jaar toe zullen we trachten hogedrukreinigers te voorzien.

Een vraag naar jullie toe, hoeveel dan ? Of weet er iemand een beter alternatief ?

Bedankt alvast voor de feedback en sorry voor diegenen die nog steeds niet zijn opgewarmd...

grtz

tom
phille
Mountainbiker

Post by phille »

hogedrukreinigers ??? Zelfs mijne rohloff mag niet onder de HD

ga eens kijken naar andere TT's he ...

wij hebben ons concept gepikt bij de sasbikers

men neme een verwarmingscollector/verdeler
Image

elke uitgang zet je een een tuinslang met kraantje. Voorzie 10 stuks das al goed.
Sluit aan, niet op een gewoon kraantje, maar vraag de brandweer om de zaak aan te sluiten aan een aftakpunt van hen

totale investering 200eur ?
tcoureurke
Mountainbiker

Post by tcoureurke »

Bulls69 wrote: Volgende keer beter en ondertussen maar eens zoeken naar de oorzaak van mijn remprobleem. Onderweg op de grote baan Aarschopt/Tielt-Winge nog iemand zonder ketting terug op weg geholpen door een powerlinkje te monteren. :wink:
Wat is een powerlinkje?
zikje
Mountainbiker

Post by zikje »

Een HD is niet nodig, zelfs schadelijk heb ik vernomen. Meer tuinslangen zouden daarentegen wel welkom zijn.

Ik heb zelf ook mijn fiets afgespoten op mijn terras en moest daarvoor door mijn living die ik achteraf dan ook nog eens terug moest opkuisen.
tokke3
Mountainbiker

Post by tokke3 »

staat genoteerd !

bedankt voor de feedback

tom
phille
Mountainbiker

Post by phille »

hoeveelste maal doen jullie deze tocht ? Eigenaardig dat je nu pas dergelijk comments krijgt ...
Bulls69
Mountainbiker
Location: Scott Scale 20 ‘21, Canyon Dude 9.0 Fatbike '16, Bulls Wild Edge ‘14, Granville Fuse ‘15

Post by Bulls69 »

tcoureurke wrote:
Bulls69 wrote: Volgende keer beter en ondertussen maar eens zoeken naar de oorzaak van mijn remprobleem. Onderweg op de grote baan Aarschopt/Tielt-Winge nog iemand zonder ketting terug op weg geholpen door een powerlinkje te monteren. :wink:
Wat is een powerlinkje?
Afhankelijk van het merk heeft het verschillende namen
*Missing link
*Smart link
*Power link
Het is gewoon een kettingslotje dat je snel kan sluiten en openen zonder hulptools, gemakkelijk om te ketting eraf te halen om te kuisen of om onderweg bij een kettingbreuk u te depanneren, geeft zoals de naam zou doen vermoeden geen extra power :wink:
Post Reply