Ik moet namelijk ne zadelpenklem bestellen bij mn pa en mn velo staat juist bij mn ma
Bedankt bij voorbaat
Martijn
Post by THE_MaRiJn »
kveronderstelTHE_MaRiJn wrote:Ik zou graag de zadelpendiameter weten van de NerveXC 3 van 2008
Ik moet namelijk ne zadelpenklem bestellen bij mn pa en mn velo staat juist bij mn ma![]()
Bedankt bij voorbaat
Martijn
Post by THE_MaRiJn »
Mercinicolasdb wrote:kveronderstelTHE_MaRiJn wrote:Ik zou graag de zadelpendiameter weten van de NerveXC 3 van 2008
Ik moet namelijk ne zadelpenklem bestellen bij mn pa en mn velo staat juist bij mn ma![]()
Bedankt bij voorbaat
Martijn
klem: 34.9 mm
pen: 31.6 mm
zou ik niet te snel doenTHE_MaRiJn wrote:
Merci![]()
Kgan direct mn gouden Hope bestellen
Post by THE_MaRiJn »
Ik vrees dat ik hem albesteld hebjls wrote:zou ik niet te snel doenTHE_MaRiJn wrote:
Merci![]()
Kgan direct mn gouden Hope bestellen
ik heb een nerve rc van 2008, zadelpendiameter is natuurlijk een klassieke maat, maar de klem helemaal niet.
ik heb het nogal moelijk gehad om er een ander exemplaar dan dat lomp ding van canyon op te zetten. uiteindelijk op een model uitgekomen dat bedoeld is voor (if my memory serves me well) 34.9mm en waarin een soort shim zat die blijkbaar nodig is voor carbon zadelpennen (had dat nog nooit gezien...). zonder die shim past de klem, met die shim (dus voor 34.9) niet...
stuur evtl pm als je meer details wil weten over de klem die ik nu gebruik
Post by THE_MaRiJn »