07/12/08 Bornem

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Murdock
Mountainbiker
Location: Lapierre X-control 829 - Lapierre X-Control 510 - Cube Reaction HPA Pro 29

07/12/08 Bornem

Post by Murdock »

Wintertocht Greenbikers
op 7 december 2008
Keuze uit 30 of 50 km
Vertrek van 8.00 tot 10.30
Cultuurcentrum Ter Dilft in Bornem
Meedoen kost 3.00 Euro of 3.50 Euro (met dagverzekering)

Uiteraard een parcours om van te snoepen, 5-sterren bevoorradingen, een gezellige afterbike en douches voor paard en ruiter
dirty
Mountainbiker

Post by dirty »

Ah hier se de murdock is in gang geschoten :wink:
We kijken er naar uit om deze tocht in onze streek te rijden ,steeds de moeite en goed georganiseerd !
Ik zal het melden aan de paardenvereniging van luipegem dat ze hun paard kunnen laten douchen in ter dilft :lol:

Dit jaar komt het ons beter uit ,de Kerstmarkt te Opdorp waar we jaarlijks met een standje staan is op 13 december ,dus nu gaan we met een frisse kop aan de start staan :bounce:

Veel succes toegewenst ,Vanwege The muddevils mtb club

P.S.
Meer info over de Kerstmarkt Opdorp: www.kerstopdendries.be
dirty
Mountainbiker

Post by dirty »

Nieuw parcours Murdock ?
Volgens welingelichte bronnen :lol:

alé maak er maar iets moois van :wink:
Murdock
Mountainbiker
Location: Lapierre X-control 829 - Lapierre X-Control 510 - Cube Reaction HPA Pro 29

Post by Murdock »

dirty wrote:Nieuw parcours Murdock ?
Er is er nog maar ééntje die weet hoe het parcours eruit ziet en da's onze parkoerboer. Zondag gaan we verkennen, dan weten we meer.
dirty
Mountainbiker

Post by dirty »

Ik ga s'morgens heel de club inschrijven (15 muddevils)
, zou dat een probleem vormen aan de inschrijving indien er muddevils wat later komen ?
(zijn er polsbandjes voorzien rond de pols of fiets )
Fitte
Mountainbiker

Post by Fitte »

Wie op de N16 richting Willebroek rijdt zal het grote spandoek al wel zien hangen hebben voor de rit van de Greenbikers op zondag 7 december.

Mocht het een nieuw parcour zijn, ben ik benieuwd om weer nieuwe stukken te leren kennen in mijn streek.
Ik kom dus zeker af en ga proberen nog meer bikers warm te maken voor deze tocht.
dirty
Mountainbiker

Post by dirty »

Gisteren ook het grote spandoek zien hangen aan Mc donalds te Puurs ,de sponsor heeft weer sjiek werk geleverd !

Nu hopen dat het zondag maar droog blijft zodat we eens droog een pint kunnen pakken :drunk:
Murdock
Mountainbiker

Post by Murdock »

Gisteren gaan verkennen, in de kou en in de regen. Ondanks dat was ik aangenaam verrast : onze parkoerboer heeft weer een paar toffe nieuwe stukjes ontdekt. Wie regelmatig bij ons komt rijden zal zien dat ook deze editie weer helemaal anders in mekaar steekt.
Zola
Mountainbiker
Location: S-Works HT m5 2007, X.0, X-max disc 2007, Magura Louise BAT Carbon

Post by Zola »

Als geboren en getogen Bornemnaar mag ik niet ontbreken. Ik teken present! Hopelijk blijft het deze week een beetje droog...
Bulls-Eye
Mountainbiker

Post by Bulls-Eye »

Zola wrote:Als geboren en getogen Bornemnaar mag ik niet ontbreken. Ik teken present! Hopelijk blijft het deze week een beetje droog...
Ze voorspellen niet veel goeds deze week, hoop dat ze er dan ook kompleet naast zitten.
Post Reply