komen ook af voor een dagje moen:
den tt, aprés en aprés-aprés: gaan eens da cafeetje bezoeken van diene ex-pistier, waarvan vandaag een artikel van in t nieuwsblad stond( zulke dingen interesseren me nu ook, in de eindejaars-relatieve rust-periode)
Post by the grandmaster »
En hoeveel Steenbakkers waren er dan ? Zal toch even op de kaart moeten kijken waar Moen te vinden is...Lichterveldenaere wrote:@Rodenbach, Het leidt uiteraard geen twijfel dat ik alle zaterdagbikende TOF-ers in Moen verwacht(tip: je vindt me zaterdag aan de bar)
(de uitdaging van Casper gekregen om met meer TOF-ers in Moen aanwezig te zijn dan er Steenbakkers in Torhout waren)
Post by leffingenoartje »
Post by Lichterveldenaere »
't waren er 15, dus we moeten er met 16 aanwezig zijn!Jempy One wrote:En hoeveel Steenbakkers waren er dan ? Zal toch even op de kaart moeten kijken waar Moen te vinden is...Lichterveldenaere wrote:@Rodenbach, Het leidt uiteraard geen twijfel dat ik alle zaterdagbikende TOF-ers in Moen verwacht(tip: je vindt me zaterdag aan de bar)
(de uitdaging van Casper gekregen om met meer TOF-ers in Moen aanwezig te zijn dan er Steenbakkers in Torhout waren)