Jeugd van tegenwoordig

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
Palmboy
Mountainbiker

Post by Palmboy »

Schitterend programma!
Wat hebben we geleerd, punt 2: ook al loopt ge over van talent, als ge er niet voor werkt komt ge er niet. Jasper <-> Dombrecht

Ook: Vannuffel slaagt met glans en zijn meeloperke Lens heeft zich aan hem laten vangen.
Chef WOUTERS
Mountainbiker

Post by Chef WOUTERS »

xuomi wrote:de hint heb ik gegeven, loop jij nog #-o
en zoveel Limburgers waren er niet die liepen :wink:
Ik zal er eens een slag in slagen;..Vansimpsen??
Chef WOUTERS
Mountainbiker

Post by Chef WOUTERS »

Lachen !!! mannen jullie kunnen niet geloven hoe moeilijk het sturen is wanneer de spot van de camera(man) die voor op de bumper staat in je ogen schijnt.
Neem daarbij het zout van de tranen die uit je ogen rollen en de steken in je zij van het lachen, en je weet hoe ik heb afgezien...niet te doen!!!!
Broem broem, pink pink aan de kant want de chef wouters komt eraan.
Ik heb bijna een muur gerampt tijdens mijn rit door het felle licht.
Jammer dat ze de straf van de laatste drie niet tto het einde laten zien...;want toen ze dachten dat het er op zat viel per ongeluk de bodem uit een vuilbak toen ze er iets in moesten smijten (die zat al los)Ik zei onmiddellijk...aha, jullie hebben nog niet genoeg van het afbreken van militair materiaal!!!! lopen...en we waren terug vertroken voor een 20 tal minuutjes...nooit zo hard gelachen in die 3 weken
Sophie17
Mountainbiker

Post by Sophie17 »

ben nieuwsgierig hoe die mannen het nu stellen.klopt het dat ene verder doet in 't leger?of zien we dit volgende week allemaal?
xuomi
Mountainbiker
Location: Specialized Epic S-Works 29er, Stumpjumper Comp Carbon 29 & S-Works Stumpjumper HT 26inch

jvt

Post by xuomi »

Jaja Chef Wouters je hebt het goed geraden. =D>
Ik had misschien niet dadelijk moeten zeggen dat ik een Limburger ben #-o
Ik vind dat je dat goed gedaan hebt op TV, alleen vind ik het jammer dat die gasten zo stampen en niet echt marcheren. #-o
Maar daar zal wel een reden voor zijn dat je het hun zo hebt aangeleerd. :wink:

alé de groeten

erik :-)
mtb-fltn
Mountainbiker

Post by mtb-fltn »

@ Patrick & alle forumleden, wat zouden jullie denken van een 'jeugd van tegenwoordig' moutainbike tocht ergens in de provincies Luik - Limbrug - Antwerpse Kempen? Zou Patrick aka Chef Wouters de moed hebben om met ons de steile klimmen te trotseren en de strakke technische downhills te overmeesteren?

Patrick, zou je dat zien zitten om met zo'n bende een mtb-tocht te doen (en moest je geen mtb hebben zou iemand daar wel voor kunnen zorgen).

Zou me leuk enorm leuk lijken. En er zijn genoeg parcours op ieders maat.

Let me know.
greetz
Nicolas
El Perro Diablo
Mountainbiker

Post by El Perro Diablo »

provincies Luik - Limbrug - Antwerpse Kempen

Voor zo'n "tochtje" gaan er veel passen denk..... #-o
Chef WOUTERS
Mountainbiker

Post by Chef WOUTERS »

mtb-fltn wrote:@ Patrick & alle forumleden, wat zouden jullie denken van een 'jeugd van tegenwoordig' moutainbike tocht ergens in de provincies Luik - Limbrug - Antwerpse Kempen? Zou Patrick aka Chef Wouters de moed hebben om met ons de steile klimmen te trotseren en de strakke technische downhills te overmeesteren?

Patrick, zou je dat zien zitten om met zo'n bende een mtb-tocht te doen (en moest je geen mtb hebben zou iemand daar wel voor kunnen zorgen).

Let me know.
greetz
Nicolas
Zoals ik eerder al heb laten horen ben ik niet bang van een sportieve activiteit.
Maar ik moet zeggen dat fietsen niet echt bij mijn favoriete sporten hoort.
deelnemen is belangrijker als.... dus indien het met de nodige haltes is waar Leffe bevoorrading is en een zeer goede bezemwagen voor het geval de leffe zijn uitwerking niet mist, dan zou ik onmiddellijk ja zeggen.
Grtz
Chef Wouters
ps: ik heb geen fiets meer
the voltman
Kerstman

Post by the voltman »

Hier ook een fan van het eerste uur, maar man wat was ik graag terug 16 geweest en bij die bende gezeten, nie om ambetant te doen hoor, maar zo'n strak regime yeah, daar word je lekker hard van.

grtz volty
the voltman
Kerstman

Post by the voltman »

Chef WOUTERS wrote:
mtb-fltn wrote:@ Patrick & alle forumleden, wat zouden jullie denken van een 'jeugd van tegenwoordig' moutainbike tocht ergens in de provincies Luik - Limbrug - Antwerpse Kempen? Zou Patrick aka Chef Wouters de moed hebben om met ons de steile klimmen te trotseren en de strakke technische downhills te overmeesteren?

Let me know.
greetz
Nicolas
Zoals ik eerder al heb laten horen ben ik niet bang van een sportieve activiteit.
Maar ik moet zeggen dat fietsen niet echt bij mijn favoriete sporten hoort.
deelnemen is belangrijker als.... dus indien het met de nodige haltes is waar Leffe bevoorrading is en een zeer goede bezemwagen voor het geval de leffe zijn uitwerking niet mist, dan zou ik onmiddellijk ja zeggen.
Grtz
Chef Wouters
ps: ik heb geen fiets meer
Geen leffe tijdens de tt, maar nadien sluit da vat maar aan zou ik zeggen.

grtz volty
Post Reply