S-X voor de fercayl moet ge de huid nemen en een draai maken en ter-zelfde tijd de injectie doen.Tijdens de inspuiting de huid loslaten.
doctor
Nieuw product Recucell Wie kent het ?
Meer info over hoe je best eet en drinkt, het gebruik van een hartslagmeter of spierstimulatietoestel, hier kan je ervoor terecht.
-
Griet
- Mountainbiker
Ferlixit intraveneus toegediend.sunn xtreme wrote:ferlixit is inspuiting? hoeveel maal gedaan op die 3 maanden?want ferlixit mag best niet lang en veelvoudig gebruikt worden, ook vanwege de opkomende verschillen.
zoals eerder beschreven heeft ferlixit vaak de gewoonte om een piek te geven terwijl het gewone ijzerniveau matig is, of zelfs lichtjes kan dalen.
in dat geval geen ferlixit. het moet tijd hebben om om te zetten (wat ook gebeurd)
normaal word dit toegediend wanneer het moet, bij tekorten en lage waarden dus.
Volgende week ga ik voor de 8ste inspuiting.
Mijn waarden tijdens laatste controle: ferritine........62mcg/L (waarden moeten tussen 11 en 120 liggen).
Ijzer..... 93 mcg/L (waarden tss 50 en 170).
Op zich vond ik die waarden precies niet zo slecht maar mijne arts vind ze toch te laag gezien de intensiteit aan sport op het moment.
Hij wou er toch nog mee doorgaan tot aan start van de Hel (21 december).
Nog 2 keren langsgaan dus.
-
Griet
- Mountainbiker
Mercie voor de goeie uitleg.doctor wrote:Hoi Griet, voor een vrouw mag men zeer lang met ferlicit werken als ge moeite hebt met naar een redelijk ijzer-waarde te komen. Omdat vrouwen hun ( maandelijkkse probleemkes ) een natuurlijk bloedverlies
hebben en voor hen die veel sporten en of een redelijk tot zwaar bloedverlies hebben zullen zeer dikwijls een probleem hiervan overhouden Maar zeker ook inspuitingen vragen van fercayl en niet altijd ferlicit. Ook tussen de periode 's van injecties ijzertabletten innemen
wel geen ferograd of dergelijke. En telkens binnen 3 dagen na uw maand.
ongesteldh. een injectie samen met B12 en één ampulle vit.C . Herhaling
10 dagen later.
doctor
Wist niet dat ik nog ijzertabletten mocht doornemen.........dacht dat het niet veel zin meer had.
Zal de raadgeving van de "3 dagen na mijn maandelijkse lasten" ook eens proberen.
Ik neem ook ijzertabletten steeds elke dag bij hoor. Anders zat ik nog sneller bij de doc. Nu is het al dus sinds september dat ik een laatste spuit gaan halen was. Ben dan ook wel minder aan het trainen. Maar dus anders maandelijks en ook afwisselend met de feracyl(was ik nog vergeten te melden) . Nu ik heb die vervelende donkere plekken niet meer gehad, enkel de eerste keer meer dan 2 jaar geleden ondertss. En die handelingen om die plekken te vermijden doet de doc ook niet. Die plek heeft er meer dan een jaar gestaan trouwens. De maandelijkse Ferlixit haal ik nu toch al bijna 1,5 jaar ongeveer. Voorlopig geen last van opstapeling. Ben er 37, een risicogeval dus blijkbaar
.
-
Griet
- Mountainbiker
Dan zal ik morgenvroeg ook eens terug starten met ijzertabletten.Hemd wrote:Ik neem ook ijzertabletten steeds elke dag bij hoor. Anders zat ik nog sneller bij de doc. Nu is het al dus sinds september dat ik een laatste spuit gaan halen was. Ben dan ook wel minder aan het trainen. Maar dus anders maandelijks en ook afwisselend met de feracyl(was ik nog vergeten te melden) . Nu ik heb die vervelende donkere plekken niet meer gehad, enkel de eerste keer meer dan 2 jaar geleden ondertss. En die handelingen om die plekken te vermijden doet de doc ook niet. Die plek heeft er meer dan een jaar gestaan trouwens. De maandelijkse Ferlixit haal ik nu toch al bijna 1,5 jaar ongeveer. Voorlopig geen last van opstapeling. Ben er 37, een risicogeval dus blijkbaar.
Voorlopig nog met ferograd tot die op zijn.
Donkere plekken heb ik niet van de ferlixit maar nog wel van 1,5 jaar geleden.
Mijn moeder (verpleegster geweest) spoot deze toen in maar dan wel in de bil........en dan afwisselend zodat ze er allebei aan mochten geloven.
De plekken zijn ondertussen al wel serieus geminderd maar weg nog niet.
Het blijft wel gevoelig (voelt aan zoals een onderhuidse bloeduitstorting).
Wij zijn precies wel een medisch evenbeeld van elkaar.
Tja, nu weten we eigenlijk nog niet of die recucell iets zou uitmaken voor ons ijzertekort ? (om ontopic te blijven
)
Ferlixit is intraveneus dus daar ga je geen donkere plekken van krijgen, het is die andere , de feracyl(of hoe de naam ook is, kben te lui om te gaan kijken, moet hier nog ergens een dooske liggen) die intramusculair (in u poep dus oa) wordt gegeven.
Die ferograd kan ik echt niet verdragen, teveel krampen en toestanden.
Volgens mij gaat complete rust je er serieus bovenophelpen voor de HEL.
Het is moeilijk maar toch de moeite om te proberen denk ik. Het zal wel goed lopen/fietsen.
Ferlixit is intraveneus dus daar ga je geen donkere plekken van krijgen, het is die andere , de feracyl(of hoe de naam ook is, kben te lui om te gaan kijken, moet hier nog ergens een dooske liggen) die intramusculair (in u poep dus oa) wordt gegeven.
Die ferograd kan ik echt niet verdragen, teveel krampen en toestanden.
Volgens mij gaat complete rust je er serieus bovenophelpen voor de HEL.
Het is moeilijk maar toch de moeite om te proberen denk ik. Het zal wel goed lopen/fietsen.
el perro diablo ga je een formule hier opschrijven die momenteel door enkele prof renners getest worden met super resultaat. probeer deze en
laat dan maar eens iets weten. Kuur kost ongeveer 100 euro per maand maar is zo goed als eender welk super preparatie. cyto- energie 3x3caps
per dag dan een multivitamine eender welk merk dat ge goed verdraagt
dan concap sport of forte 3+2+1 per dag. Als ge dit kunt verdragen dan
garandeer ik u op 3 à 4 weken een resultaat dat ge nooit eerder zult gevoelt hebben !
doctor
laat dan maar eens iets weten. Kuur kost ongeveer 100 euro per maand maar is zo goed als eender welk super preparatie. cyto- energie 3x3caps
garandeer ik u op 3 à 4 weken een resultaat dat ge nooit eerder zult gevoelt hebben !
doctor
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
Post by El Perro Diablo »
En waar kan ik dat vinden, enfin, kopen???doctor wrote:el perro diablo ga je een formule hier opschrijven die momenteel door enkele prof renners getest worden met super resultaat. probeer deze en
doctor