nee nee in zo een weer, heb ik mijn verstand gebezigt...da beetjen dak nog emJ.E. wrote:dan toch nie met den baaik na Overijse gereden?
Training van de dag!
Meer info over hoe je best eet en drinkt, het gebruik van een hartslagmeter of spierstimulatietoestel, hier kan je ervoor terecht.
-
Kevindn
- Mountainbiker
Vrijdag: krachtraining (lage intensiteit, veel herhalingen) + core stability - 1u35
Zaterdag: rustige mtbrit (relatief vlak parcours) 45km - 1u58min - 22,9km/u - hrzone 1 ( - 137) en hrzone 2 (138 - 151) - hr 134 avg.
Vandaag: rustdag
Daarmee zit er mijn herstelweekje op. Morgen een inspanningstest en vanaf dinsdag terug krachttraining + basisuithouding
Zaterdag: rustige mtbrit (relatief vlak parcours) 45km - 1u58min - 22,9km/u - hrzone 1 ( - 137) en hrzone 2 (138 - 151) - hr 134 avg.
Vandaag: rustdag
Daarmee zit er mijn herstelweekje op. Morgen een inspanningstest en vanaf dinsdag terug krachttraining + basisuithouding
De Joris gaat ervoor
. De hongerklop, dat kan hard aankomen he ! Meestal is het bij mij na 5min opgelost na nen stevige koek.
De hongerklop, ik kan er boeken overschrijven. Ik maak die fout altijd als ik ne chrono rijd. Ik zal het nooit leren.
Deze week al 1h spinning, voor de rest gene zak. Ik ben goed bezig deze week. Sebiet toch maar ff op de tacx springen.
De hongerklop, ik kan er boeken overschrijven. Ik maak die fout altijd als ik ne chrono rijd. Ik zal het nooit leren.
Deze week al 1h spinning, voor de rest gene zak. Ik ben goed bezig deze week. Sebiet toch maar ff op de tacx springen.
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
Post by El Perro Diablo »
Je MOET eten VOOR je die klop krijgt, net als je MOET drinken voor ge dorst krijgt, het heeft geen zin om je leegte rijden, integendeel!J.E. wrote:vandaag 89km 800hm's
135Hr avr
3km voor't einde een inzinkingske gehad, omfg !, 'k ging omverklinken, nen powerbaar opgefred en de laatste km's tegen hooguit 20km/u afgereden
Voor ge gaat trainen moet je goed eten, zeker nu in da wintha.
Laatste km's 20km/h rijden is zeer goed, ge MOET goed losrijden!!!
- J.E.
- Mountainbiker
ja maat, da heb 'k nog nooit zo straf meegemaakt.... moesten der oude madammen op't straat gereden hebben, ze zouden mij gedubbeld hebben (die laatste 3km héHemd wrote:De Joris gaat ervoor. De hongerklop, dat kan hard aankomen he ! Meestal is het bij mij na 5min opgelost na nen stevige koek.
as ge op de tackx spring, doet u geenen zeer hé