Training van de dag!

Meer info over hoe je best eet en drinkt, het gebruik van een hartslagmeter of spierstimulatietoestel, hier kan je ervoor terecht.
Stijnie
Mountainbiker

Post by Stijnie »

J.E. wrote:dan toch nie met den baaik na Overijse gereden?
nee nee in zo een weer, heb ik mijn verstand gebezigt...da beetjen dak nog em :lol: :lol:
Kevindn
Mountainbiker

Post by Kevindn »

Vrijdag: krachtraining (lage intensiteit, veel herhalingen) + core stability - 1u35

Zaterdag: rustige mtbrit (relatief vlak parcours) 45km - 1u58min - 22,9km/u - hrzone 1 ( - 137) en hrzone 2 (138 - 151) - hr 134 avg.

Vandaag: rustdag

Daarmee zit er mijn herstelweekje op. Morgen een inspanningstest en vanaf dinsdag terug krachttraining + basisuithouding
J.E.
Mountainbiker

Post by J.E. »

vandaag:

86km 144HRavr= bijna gelijk aan overslag 146
(27.3 gem)
mtb op de baan

nie gelukt om lsd tempo aan te houden :drunk:
Stijnie
Mountainbiker

Post by Stijnie »

Zit in mijn rustweek :lol: en da kan eens deugd doen zenn!

Maandag niets enkel met fiets van werk naar huis gereden 9km

Gisteren tot bij sportarts gereden vitamine en ijzerspuitje gekregen en dan weer opt gemak naar huis 11km
Stijnie
Mountainbiker

Post by Stijnie »

gisteren 1u00 op de rollen, nog eens naar Koksijde de cross gezien...

hartslagzone 114-132
afstand 25km

savonds een zalig massageke gehad...de benen voelen lekker aan zenne! Rustweek doet zijn werk.
J.E.
Mountainbiker

Post by J.E. »

vandaag 89km 800hm's

135Hr avr

3km voor't einde een inzinkingske gehad, omfg !, 'k ging omverklinken, nen powerbaar opgefred en de laatste km's tegen hooguit 20km/u afgereden
#-o
Stijnie
Mountainbiker

Post by Stijnie »

J.E. wrote:vandaag 89km 800hm's

135Hr avr

3km voor't einde een inzinkingske gehad, omfg !, 'k ging omverklinken, nen powerbaar opgefred en de laatste km's tegen hooguit 20km/u afgereden
#-o
zijwielekes is goe ze om ni omver te klinken...
als ge uwe klop krijgt is eten meestal te laat hé!
Hemd
Mountainbiker

Post by Hemd »

De Joris gaat ervoor :P . De hongerklop, dat kan hard aankomen he ! Meestal is het bij mij na 5min opgelost na nen stevige koek.
De hongerklop, ik kan er boeken overschrijven. Ik maak die fout altijd als ik ne chrono rijd. Ik zal het nooit leren.
Deze week al 1h spinning, voor de rest gene zak. Ik ben goed bezig deze week. Sebiet toch maar ff op de tacx springen.
El Perro Diablo
Mountainbiker

Post by El Perro Diablo »

J.E. wrote:vandaag 89km 800hm's

135Hr avr

#-o
Je MOET eten VOOR je die klop krijgt, net als je MOET drinken voor ge dorst krijgt, het heeft geen zin om je leegte rijden, integendeel!
Voor ge gaat trainen moet je goed eten, zeker nu in da wintha.

Laatste km's 20km/h rijden is zeer goed, ge MOET goed losrijden!!! =D>
J.E.
Mountainbiker

Post by J.E. »

Hemd wrote:De Joris gaat ervoor :P . De hongerklop, dat kan hard aankomen he ! Meestal is het bij mij na 5min opgelost na nen stevige koek.
De hongerklop, ik kan er boeken overschrijven. Ik maak die fout altijd als ik ne chrono rijd. Ik zal het nooit leren.
Deze week al 1h spinning, voor de rest gene zak. Ik ben goed bezig deze week. Sebiet toch maar ff op de tacx springen.
ja maat, da heb 'k nog nooit zo straf meegemaakt.... moesten der oude madammen op't straat gereden hebben, ze zouden mij gedubbeld hebben (die laatste 3km hé :wink: ) gelukkig zijn der nie zoveel zo geflipt om nu den bike buiten te halen.... (toch 2 mtb'rs tegengekomen op m'n tripke).

as ge op de tackx spring, doet u geenen zeer hé :lol:
Post Reply