29/11/2008 Torhout

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

Marge :

100% =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>
(Is in mijn ogen puur om de euro's te doen,de rest intresseert hen niet)

Ga zeker de streek in en rond Torhout niet afbreken.
Maar wil je ne keer zien of weten hoe het wel moet,wel rij de andere eens

TOF (is wel pas geweest),TET,Brandweer,VTI,........enz.
Lichterveldenaere
Mountainbiker

Post by Lichterveldenaere »

frawiwi wrote: ik zag er ook gisteren nog op een boerderij nie ver van torhout, maar volgens mij nog aartrijke, de boerderij rij je langzij op hun privé en leidt naar een wegel in steenslag,
Ik weet niet precies welke hoeve je bedoelt, maar ik heb gisterennacht nog alle stukken in Aartrijke afgelopen en normaal gezien moeten alle pijlen (op de vastgevezen exemplaren na) nu weg zijn, zeker nu XIII deze morgen dit stuk ook nog eens afgereden heeft.

Wat dat stuk Wijnendalebos betreft, denk ik dat dat nieuw stuk (als het aangevraagd/toegelaten is - vermoed van wel) eenmalig is toegestaan door Bos en Groen omdat er zaterdag een grote houtkapdag was (zelfs VRT-journaal gehaald). Wellicht uit veiligheidsoverwegingen toegewezen aan de organisatoren, maar denk niet dat je dit nog in de toekomst zal voorgeschoteld krijgen. (Als dat zo is, vind ik dat een mooie geste van Bos en Groen =D> )
edy
Mountainbiker

Post by edy »

De andere organisaties in Torhout zijn idd stukken beter, maar die zijn ook al veel langer bezig. Veel andere organisaties hier in W Vl kunnen bijlange niet tippen aan wat in Torhout wordt gedaan. Maar als we alles beginnen te vergelijken met die toporganisaties en de mindere organisaties echt in de grond blijven boren dan bestaat de kans dat die de moed verliezen en er de brui aan geven. We hebben momenteel een luxe situatie hier in W Vl, ieder weekend kan je kiezen uit een aantal tochten op enkele tientallen Km's rond uw deur. Als enkel de toporganisaties blijven bestaan dan zullen we om de zoveel weken maar een toertocht meer hebben waar het serieus aanschuiven zal zijn.

Alle begin is moeilijk, wat voor mij belangrijk is hetgeen me voor de wielen wordt geschoven en een goede bepijling. En dat was in orde volgens mij. De kleur van de pijltjes kon beter en soms stond er idd al een pijltje heel vroeg maar ik heb al veel slechter geweten, ik heb zelfs al verschillende chrono ritten gereden waar het veel slechter was.

Wat gezonde kritiek moet zeker kunnen maar overdrijf daar aub niet in.
Gigi (Tetters Torhout)
Mountainbiker

Post by Gigi (Tetters Torhout) »

maria cool wrote:Ik heb mensen van de organisatie zien ruziemaken onder elkaar.Enkele gingen boos naar huis en lieten de resterenden achter met alles.Daardoor was rond 14u30 de bar(een vuile troep met vuile tafels, lege flessen en glazen) al dicht.Ik had wel medelijden met de geblevenen organisatoren.
Tja

Vanmorgen ook gestart samen met Groten Tetter, Pettatti en Klaries.
Deels uit nieuwschierigheid. ( Wij richten ook een rit in Torhout in startende in hetzelfde KTA), maar vooral omdat we nu eenmaal graag met de velo rijden.

't Was een hele mooie rit, rimpeloos georganiseerd....

Valla

Iedereen weer content.

Onthou vooral dat Torhout heel skoon is om met ne velo te verkennen...

Welkom op 14 februari 2009 in hetzelfde KTA voor de TET valentijnsrit

We doen, net als die 6 andere organisaties in de sparrestede, ons best om u een warm onthaal te bieden.
Last edited by Gigi (Tetters Torhout) on Tue 02 Dec 2008 00:51, edited 4 times in total.
nini
Mountainbiker

Post by nini »

als "neutrale" mountainbiker, die ook streken buiten Torhout aandoet, is het mij nog steeds te doen om het mountainbiken.
De rit was mooi, en ik rijd nog steeds voor het genieten van het fietsen,ploeteren, afzien, en toch content weer aan de meet te komen.

wat voor zin heeft het hier, om iemands organisatie af te breken?

laat ons nu eens ons " nuchter verstand" gebruiken en ons weer concentreren op de basis: nl. mountainbiken.

iemand van buiten Torhout heeft absoluut geen boodschap aan of een rit nu al dan niet gecopieerd is van iemand anders, of als er nog lintjes hangen van een vroegere organisatie.

back to the roots, of beter gezegd, elk weer op zijne velo en rijden maar :-D
Rodenbach
Mountainbiker

Post by Rodenbach »

nini wrote:laat ons nu eens ons " nuchter verstand" gebruiken en ons weer concentreren op de basis: nl. mountainbiken.
volledig akkoord, maar om de zaken misschien beter in hun context te kunnen plaatsen toch deze vraag: jouw hoeveelste Torhoutse TT was het zo ongeveer?
vinnie
Mountainbiker

Post by vinnie »

zaterdag ook de tt gereden in torhout en ik moet zeggen dat ik heel verbaast ben over de reacties hier. Volgens mij zijn hier sommige mensen die heel bang zijn van wat eerlijke concurentie. Mensen toch denk toch eens na voor je hier wat komt te vertellen, ge maakt uzelf belachelijk! zo kan je van iedere torhoutse organisatie zeggen dat ze u tocht kopieeren alle mogelijke paden worden door wel een of andere organisatie gebruikt! Er zijn er tenslotte minstens 8 ritten in torhout! sommige hier vinden het ook noodzakelijk om mensen persoonlijk aan te vallen door te zeggen dat de organisatie nog nooit een mountainbike van dicht heeft gezien. Als u uzelf een superieur vind dan is dan misschien goed voor u, maar heb respect voor andere mountainbikers die minder goed zijn dan uzelf. Ikzelf ben ook maar een amateur, maar ik amuseer mezelf en dat is het belangrijkste. In ieder geval ik vond het zaterdag prima, proficiat aan de organisatie!
nini
Mountainbiker

Post by nini »

[volledig akkoord, maar om de zaken misschien beter in hun context te kunnen plaatsen toch deze vraag: jouw hoeveelste Torhoutse TT was het zo ongeveer?[/quote]

dit jaar mijn 7e, vorige 5 jaren nog niet meegeteld.
waarom vraag je dat, speelt dat dan een rol?
Tetter
Mountainbiker

Post by Tetter »

Inderdaad, men mag niet alles en iedereen afbreken die een rit wil organiseren. Onze vrees (van de tetters) was ook dat er een vergelijking zou gemaakt worden met onze rit. Het was en is niet de bedoeling om die mensen de grond in te boren, maar de vele negatieve reacties bewijzen dat wij dat niet doen, maar de organisatie zelf.
Rodenbach
Mountainbiker

Post by Rodenbach »

nini wrote:dit jaar mijn 7e, vorige 5 jaren nog niet meegeteld.
waarom vraag je dat, speelt dat dan een rol?
kwestie van een objectief vergelijkingspunt te hebben, meer niet...
Post Reply