Nieuw product Recucell Wie kent het ?
Meer info over hoe je best eet en drinkt, het gebruik van een hartslagmeter of spierstimulatietoestel, hier kan je ervoor terecht.
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
Hebben wij dezelfde dokter misschienst ? Dieje van mij zegt dat ook.
NEVER eet ik dieje rommel. Morgen is naar't autokerkhof rijden en wa wrakken scoren, smelten (samen met die specialized rockkotser dieje hier nog ligt van mijn vrouwke) en intraveneus inspuiten. Ijzerprobleem opgelost voor de komende 5 jaar.
NEVER eet ik dieje rommel. Morgen is naar't autokerkhof rijden en wa wrakken scoren, smelten (samen met die specialized rockkotser dieje hier nog ligt van mijn vrouwke) en intraveneus inspuiten. Ijzerprobleem opgelost voor de komende 5 jaar.
-
Sunn Xtreme
- Expert
Post by Sunn Xtreme »
btw : morgen is dat dicht
. je zal tot maandag moeten wachten op uwe ijzerwinkel 
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
Post by El Perro Diablo »
Klopt er dan iets van, van die bloedworst?????
(er bestaan in Vlaanderen bij mijn weten geen autokerkhoven meer, op de Daciadealer na)
(er bestaan in Vlaanderen bij mijn weten geen autokerkhoven meer, op de Daciadealer na)
-
Sunn Xtreme
- Expert
Post by Sunn Xtreme »
nee. is echt larie. onbegrijpelijk dat ze tegenwoordig nog zulke nonsens vertellen.El Perro Diablo wrote:Klopt er dan iets van, van die bloedworst?????
realiteit is anders : pensen zijn eerder te mijden, omdat allesbehalve gezon zijn.
-
Griet
- Mountainbiker
Een vraagske: hoe lang mag een kuur van ferlixit worden toegediend?
Ben er nu ongeveer een drietal maanden onafgebroken mee bezig.
Om de 2 a 3 weken ga ik om een inspuiting langs.
Inspuiting bestaat uit ferlixit, foliumzuur en B12.
Foliumzuur was op de laatste controle iets te hoog. Dus deze wordt nu achterwege gelaten.
Ferritine daarentegen was bijna voor de helft gezakt.
B12 ook nog gezakt.
IJzer was maar een heel klein beetje gezakt.
Ben er nu ongeveer een drietal maanden onafgebroken mee bezig.
Om de 2 a 3 weken ga ik om een inspuiting langs.
Inspuiting bestaat uit ferlixit, foliumzuur en B12.
Foliumzuur was op de laatste controle iets te hoog. Dus deze wordt nu achterwege gelaten.
Ferritine daarentegen was bijna voor de helft gezakt.
B12 ook nog gezakt.
IJzer was maar een heel klein beetje gezakt.
-
Sunn Xtreme
- Expert
Post by Sunn Xtreme »
ferlixit is inspuiting? hoeveel maal gedaan op die 3 maanden?
want ferlixit mag best niet lang en veelvoudig gebruikt worden, ook vanwege de opkomende verschillen.
zoals eerder beschreven heeft ferlixit vaak de gewoonte om een piek te geven terwijl het gewone ijzerniveau matig is, of zelfs lichtjes kan dalen.
in dat geval geen ferlixit. het moet tijd hebben om om te zetten (wat ook gebeurd)
normaal word dit toegediend wanneer het moet, bij tekorten en lage waarden dus.
want ferlixit mag best niet lang en veelvoudig gebruikt worden, ook vanwege de opkomende verschillen.
zoals eerder beschreven heeft ferlixit vaak de gewoonte om een piek te geven terwijl het gewone ijzerniveau matig is, of zelfs lichtjes kan dalen.
in dat geval geen ferlixit. het moet tijd hebben om om te zetten (wat ook gebeurd)
normaal word dit toegediend wanneer het moet, bij tekorten en lage waarden dus.
Hoi Griet, voor een vrouw mag men zeer lang met ferlicit werken als ge moeite hebt met naar een redelijk ijzer-waarde te komen. Omdat vrouwen hun ( maandelijkkse probleemkes ) een natuurlijk bloedverlies
hebben en voor hen die veel sporten en of een redelijk tot zwaar bloedverlies hebben zullen zeer dikwijls een probleem hiervan overhouden Maar zeker ook inspuitingen vragen van fercayl en niet altijd ferlicit. Ook tussen de periode 's van injecties ijzertabletten innemen
wel geen ferograd of dergelijke. En telkens binnen 3 dagen na uw maand.
ongesteldh. een injectie samen met B12 en één ampulle vit.C . Herhaling
10 dagen later.
doctor
hebben en voor hen die veel sporten en of een redelijk tot zwaar bloedverlies hebben zullen zeer dikwijls een probleem hiervan overhouden Maar zeker ook inspuitingen vragen van fercayl en niet altijd ferlicit. Ook tussen de periode 's van injecties ijzertabletten innemen
wel geen ferograd of dergelijke. En telkens binnen 3 dagen na uw maand.
ongesteldh. een injectie samen met B12 en één ampulle vit.C . Herhaling
10 dagen later.
doctor
-
Sunn Xtreme
- Expert
Post by Sunn Xtreme »
@dokter : fercayl heeft de erg vervelende eigenschap van donkere plekken te vormen na inspuiting...die bijzonder lang aanwezig blijven.
het produkt is al lang op de markt, maar ergens eind jaren 90, begin 2000 is daar iets mee gedaan dat vanaf doen die plekken gaf. voordien waren er geen of zeer zelden meldingen van die donkere plekken die zeer lang blijven.
het produkt is al lang op de markt, maar ergens eind jaren 90, begin 2000 is daar iets mee gedaan dat vanaf doen die plekken gaf. voordien waren er geen of zeer zelden meldingen van die donkere plekken die zeer lang blijven.
S-E de donkere plekken krijgt men nooit als men na iv injectie direct een 3 tal ! minuten hard drukt op de ingespoten plek met een watje met alcohol maar echt hard drukken zonder tussendoor eens gaan te kijken.
De meeste dokters hebben geen 3 minuten ervoor over in dat geval watje direct overnemen en zelf drukken.
De meeste dokters hebben geen 3 minuten ervoor over in dat geval watje direct overnemen en zelf drukken.