30/11/08 Beerst

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
sliekfretter
Mountainbiker
Location: Ghost HTX 5 LC , Storm Nalu beach bike en BXT Carbon beach

Post by sliekfretter »

Goedgeslaagde organisatie =D> , heb mij geamuseerd ,de 45km gedaan , het lastigste stuk kwam na de splitsing denk ik , veel slijk maar toch berijdbaar ,heb enkel een drietal keer van de bike gemoeten , verder vond ik de douches wat ingericht in die tent , maar ja denk niet dat er anders alternatieven waren voor douches in Beerst , alhoewel het water was goe warm, verder leuke zak vol met staaltjes gekregen :P , die schort van Grimbergen zal goe van pas komen voor vrouwke in de keuken , was leuke tocht volgend jaar terug naar Beerst !! 8)
Last edited by sliekfretter on Sun 07 Dec 2008 19:24, edited 1 time in total.
elros
Mountainbiker

Post by elros »

Deze tocht voor de eerste keer gereden... alhoewel ik juist naast Beerst woon. Samen deze tocht gereden met sven. Het mocht gezegd worden... zelfs al ben je van de streek, heb ik toch stukken gereden da'k nog nooit en gereden!! Chapeau voor da ze. We'n gegaan voe de 45 km. Het weer was nie zo best, maar viel goe mee. Wa koude voeten gehad.
De bepijling uitstekend... het parcours vree vettig en goe afwisselend. Alles kunnen rijden, paar keer de voet aan de grond gezet en wa moeilijkheden gehad int Praetbos. Effe overkop gegaan... da ek nog nie tegengekommen dus... :-? viel goe mee moe'k zeggen :lol:
Het enigste minpuntje op de gehele tour was de bevoorrading... cola zero is wel lekker, maar als je suiker nodig hebt ben je daar nie zo veel mee. Mss de fles de volgende keer in de zak en een sportdrankje zetten. En er was maar 1 bevoorrading.
De bike wash was goe. De zak opt einde met de snuisterijen was tip top!!

Volgend jaar zeker terug en hopelijk zal het privé-stuk in het Praetbos er terug bij zijn!!

Greetz
gps-tracks.be
Mountainbiker

Post by gps-tracks.be »

Wij waren van de partij: twee zonen (voor hun eerste toertocht) :roll: :roll: en hun vaders :wink: :wink: . We hadden precies wel het weertje gekozen. Voor ons vertrek uit Beerst hadden we het parcours op de kaart goed kunnen bekijken, waarvoor dank. De mogelijke shortcuts waren gememoriseerd. Uiteindelijk zijn we na afkorting van het parcours uitgekomen bij 19 km, wat voor onze stoere zonen goed was voor 1u40 minuten. In dit weer net voldoende om niet te verkleumen. Die 19 km reden we over een leuk en gevarieerd parcours. Alleen in het bos hebben we wat gesukkeld, maar is dat niet de charme van het mtb-en?
Bedankt nog aan de vriendelijke mensen bij de inschrijving en bij de bevoorrading, en aan de puike organisatie. =D>
Volgend jaar zijn we daar terug, ik wil van deze organisatie wel eens de 'grote' afstand rijden. Het smaakte immers naar meer!
champ 08-09
Mountainbiker

Post by champ 08-09 »

voor eerste keer beerst gereden. lekker vettig. mooie tocht en alles was naar wens. voor mij toch. =D> =D> =D> je hebt er toch altijd die kritiek hebben. vond da sms jammer en dan te zien over wat dan nog. nu lees ik er een over die douche s. Weet nie wat er verkeerd was daaraan wi. ik ben gisteren naar torhout afgezakt en daar mocht je kritiek hebben. kou water. nie koud maar ijskoud en de bepijling was ook ondermaats. maar je de mensen kiunnen maar hun best doen he. alle beerst tot volgend jaar Mc bride MTB Team =D> =D> =D>
jägermeister
Mountainbiker

Post by jägermeister »

E dikke proficiat an de organisaotje, ken genootn van de 45km. jammer van strntwere. Enfin de bevoarading voen ek e bitje mindre, moa toe doa, achter de splitsing wast pas hard labeur moa berijdboar e poar kjeer moetn ofstapn want bleef moa an de rebben plakn. achternoa ne goeie grimbergen gedroekn en noa me kot gewist. t was heel goed. Nu nog e jäger tegen me lippe bokn en toe noa me nest. Zekre toet noast joare zoek zegn. =D> =D> =D> =D>
deurbieter
Mountainbiker

Post by deurbieter »

proficiat aan de organisatie,
vele nieuwe stukken ontdekt , alleen wa jammer van het mindere weer.
de 45 gereden samen met nog 3copains en een toffe
voormiddag beleeft.
tot de volgende
peejay
Mountainbiker

Post by peejay »

Vandaag naar Beerst gekomen met mijn pa die voor het eerst een toertocht rijdt. Niet bepaald ideaal weer om mee te beginnen maar hij heeft er toch van genoten, vooral van de grimbergen achteraf :)

organisatie was super, kacheltje aan bevoorrading deed deugd :-D

jammer van het slechte weer, volgend jaar misschien beter ?
tot dan !

ciao
moddereter
Mountainbiker

Post by moddereter »

Door omstandigheden pas laat kunnen starten. We waren nog geen km ver toen het begon te regenen.
Genoten van de tocht van begin tot einde, heel veel afwisseling in het parcours. Het bos was de max. Planken over de grachten die met water gevuld waren en mooi gemaaid.
Aan het Handzaamtje was het schuiven en glijden door de voorgangers maar het was nog goed berijdbaar.
De bikewash was OK, de douches waren lekker warm en de apres liet zich smaken.
fast2
Mountainbiker

Post by fast2 »

=D> =D> met een drietal erikatjes afgekomen naar beerst vanuit klerken met de mtb zondag en moet zegn dat et een prachtig parkoers was !
Rik C. tegengekomen onderweg en zag er nie zo goe uit !! :drunk: (koksijde den dag ervoor zal er wel voor tusn gezeetn en zekers !!) :lol:
neits op aan te merken op den toer en op den bevoorrading nog afspuitplaats .
tot volgend treffen hé =D>
hamateur
Mountainbiker

Post by hamateur »

pluim op de hoed van de organisatoren, prima organisatie, mooi parcours (als men een paar keer voet aan de grond moet zetten is dat niet erg) met lastige stroken waar men zich ten volle kon op uitleven. Bosje zou toch ook wel ne keer leuk zijn tijdens zomer om eens door te vlammen, nu verloor het een beetje van zijn waarde. Traditioneel waren de weersomstandigheden guur en laat het ons zo stellen enkel de "echte" komen dan aan de start. Met de km van thuis naar Beerst toch ook weer de nodige km's in de benen
kan men ook meedelen wanneer foto's op de site van de club staan zodat we onszelf aan het werk kunnen zien en de bewijsstukken kunnen voorleggen aan de thuisblijvers.
Post Reply