Zo juist Bart zelf gehoord,en hij blijft er wel bij,maar de uitleg is toch al iets genuanceerder.
KNALLEN maar in Gieten!!
Veldrijden
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
- devil biker
- Mountainbiker
Post by devil biker »
klaas van torhout heeft gewonnen
(zijn eerste zege bij de grote mannen).
bart tweede en sven derde
bart tweede en sven derde
- den mountenbiker
- Mountainbiker
Post by den mountenbiker »
Knap wedstrijdje van Klaas ondanks zijn val partij nog eerste in de spurt tegen de Bart,Sven nys derde
Juiste zege vind ik reed de hele wedstrijd op kop proficiat Klaas
Juiste zege vind ik reed de hele wedstrijd op kop proficiat Klaas
- den mountenbiker
- Mountainbiker
Post by den mountenbiker »
VT4 die kunnen toch geen commetaren geven vind ik
Klaas doet de uitleg van zijn val partij en nadien stellen ze de vraag terug opnieuw
dan die reclame nog ''je kan het volgen in het kleine schermpje onderaan''
.Het akevietje tussen Bart & Sven blijft duren precies 
Euhm Speci, kijkt gij wel naar de uitzendingen?SPECI wrote:Sven heeft altijd een mindere dag als hij nie kan winnen, het zou nie kunnen dat de andere beter zijn eh, nee da kan nie.
Van tornhout heeft verdiend gewonnen vandaag, gans de wedstrijd op kop gereden en zonder die val was Wellens er niet meer bijgekomen denk ik.
Mss ook eens wachten op de interviews?
Sven geeft graag toe dat een ander beter is hoor.
Mss ook eens objectief proberen te blijven?
Ik ben blij voor Erwin dat hij zaterdag nog eens kunnen winnen heeft, voor mij verdiende hij dat (al is zijn ploegmaat Wellens daar blijkbaar niet mee akkoord).
Vandaag heeft Klaas terecht gewonnen. En weer kon Bartman het niet laten om zich als een slechte verliezer te gedragen, spijtig...
De gemoederen onder de supporters van beide clans waren net gekalmeerd, maar onzen Bart heeft ze weer serieus verhit. Hopelijk heeft dit geen gevolgen tijdens de kerstperiode, en krijgen we weer geen gevechten zoals vorig jaar in Overijse...
ps. @Speci: schoon kindjes in uwe Avatar by the way!