Veldrijden

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
Steven vd Eynde
Mountainbiker
Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III

Post by Steven vd Eynde »

devil biker wrote:t was weer ook fidea tegen nys :evil:
Mja, dat heb je natuurlijk met zo een sterk blok he... Nys gaf na de race wel aan dat ie niet de indruk dat Fidea 'm in het verlies wou rijden... Dus ik denk niet dat ze hem vandaag 'geflikt' hebben.

Vroeger was Rabo met Nys, Groenendaal, De Knegt, Vanthourenhout en Aernouts ook zo een sterk blok he... :wink:
yajop
Mountainbiker

Post by yajop »

Bart is boos omdat Nys in de laatste ronde bij de passage aan de meet, niet op kop wou komen, toen was enkel Bart en Nys weg.Als Nys daar ff meewerkt, komen de andere Fideas niet meer terug en gaat het tussen Bart en Sven.
Ik ben een Wellens fan, maar kan me niet van de indruk ontdoen dat Sven zen zege zelf heeft weggegooid dorr niet meee tewerken.
Je laat toch geen 3 fideas terugkomen? #-o En hij kon zogezegd niet meer maar ging even later wel weg.Als hij had meegewerkt, was het man tegen man geweest voor Sven.
Ik vind het erg dom gereden van hem en jammer voor BArt.
En lees teletekst nu is ivm Bart zijn reactie.
Hij begint Sven eindelijk door te hebben. =D>
We gaan nog wat zien de volgende weken denk ik. :-D
geitenboer
Mountainbiker

Post by geitenboer »

mijn gedacht zonder tegen iemand zijn schenen te willen stampen.
Bart is nen bleiter !!! zoekt altijd uitvluchten, antwoorden doe je met de benen en niet in de pers afkomen met allerlei excuses [-X .

En wat Erwin betreft, hij heeft den beste geklopt gisteren, dus was hij de beste, en voor de rest supporters wees eens wat chauvinistisch. Nu de Belgen bijna alles winnen is het nog niet goed #-o .

Ti's te hopen dat we binnen enkele jaren niet terug janken omdat we eruitgereden worden. Of we doen weer een "bartje" (lees bleiten) :lol:
Tom_xt
Mountainbiker

Post by Tom_xt »

We hebben weer een mooie cross gezien, met sensatie tot de laatste meet.
Daar draait het mij om, om de sensatie.

Van mij mag iedereen winnen, want ze werken er allen even hard voor.

De reacties die ik hier soms lees dat Sven had moeten doorrijden nadat Wellens en Nys wegwaren vind ik wat overdreven.
Wellens moest inderdaad de kom niet nemen en Sven deed wat voor hem het beste leek. Dus in principe heeft Bart dan wel effe op adem kunnen komen.
Maar als dit en dat ... , dan ... en zo blijven blijven we maar gaan.

chapeau voor iedereen, zelfs die arme sukkelaar die aan de kant wou gaan voor nys, maar de verkeerde kant koos en dus toch in de weg liep.
maltje
Mountainbiker

Post by maltje »

ff Bart zijn reactie gelezen.Ik vind niet echt een goede reactie.
Volgens mij zit het niet goed in het fideablok.
Bart is isschien nog altijd wel kopman maar winst werd er de afgelopen maanden niet echt gereden.
Langs de andere kant is zo'n reactie wel goed voor een beetje "te stoken" Dat is altijd goed voor de cross.
Wart,nu is het aan u.Alles geven en winnen en niet rekenen op andere.Je benen moet het doen,niet je mond.

een,nog steeds,wellens fan.
snellebeentjes
Mountainbiker

Post by snellebeentjes »

Feit is en blijft, als Nys overpakt op één rondje van het einde dat die 3 andere fidea's nooit de kop van de koers meer zien. En dat Nys het dan 9 op de 10 keren haalt van Wellens in de sprint is ook een dik feit. Met Vervecken naar een sprint gaan is oerdom...!
En dat hij niet meer kon? mja als je die versnelling nog kan plaatsen op het einde dan heb ik daar m'n twijfels bij....!
Je mag Nys niet onderschatten, tis een lepe coureur! Maar that's a part of the job! En ook het mooie eraan!
jonathan
Mountainbiker
Location: giant xtc composite reba wc sram X.O xt crossmax st wcs slr cannondale svc 700

Post by jonathan »

heb ik dan zo mis gekeken, ik dacht da wellens wachte op de rest op een fidea blok te vormen tegen nys.
was een mooie cross en een onverwachte winnaar
ze gaan vandaag nog meer geprikkeld zijn denk ik
snellebeentjes
Mountainbiker

Post by snellebeentjes »

jonathan wrote:heb ik dan zo mis gekeken, ik dacht da wellens wachte op de rest op een fidea blok te vormen tegen nys.
was een mooie cross en een onverwachte winnaar
ze gaan vandaag nog meer geprikkeld zijn denk ik
Wellens deed echt wel het overbekende 'ellebooggebaar' :wink:
alexi
Mountainbiker

Post by alexi »

Ik vind da wellens dit keer wel een groot deel gelijk heeft.
t'Is een wereldbekercross,je bent met 2 weg(2 van de beste in koers),en je bent op een ronde(van 6 minuutjes)van de finish.Wellens heeft het gat gemaakt met nys constant in z'n wiel(voorsprong op de rest;dikke 10 sec.)
En dan vind onzen sven da hij niet meer kan :-? :-? :-?
Zelfs zo erg da hij de rest een gat van 10 sec laat dichtrijden op da stuk asfalt van een paar honderd meter.
Als het niet de bedoeling was om bart in het verlies te rijden dan zou ik in zijn plaats eens gaan uitleggen wat daarvan wel zijn bedoeling was,want dat dit door wellens zo zou aangevoeld worden is niet meer dan normaal.
Bart Wellens heeft nog nooit nagelaten om na een cross de pers te woord te staan;blij of kwaad ,slecht of goed.Maar door nu zo direct weg te rijden bewijst hij dat dit serieus diep zit.
p.s.:commentaar van sven:"ik vond dat de fidea's het eerlijk speelden" :roll: :roll:
SPECI
Mountainbiker

Post by SPECI »

Nys is bang om van Wellens te verliezen, zoveel is nu wel duidelijk. Hij durft de rechtstreekse cofrontatie met Wellens nie aan en laat dan maar de rest van de fidea's terugkomen.

Wel knap van Vervecken om zo Nys toch nog te kloppen =D>
Post Reply