heb al een tijdje last van 'pijnlijk plassen' na het rijden.
vandaag een kleine 30km gereden en meteen na aankomst eens naar toilet geweest en ik had last van een stekende branderige pijn
niet zozeer bij het 'duwen' maar eerder wanneer de urine begint te lopen.
wat kan hiervan de oorzaak zijn?
heb al geprobeerd met een ander zadel,maar dit helpt ook niet.(mss niet het goede)
zithouding op de fiets is goed
heb ook al meerdere broekjes met zeem geprobeerd maar helaas.
lichaamsbouw is 1.80m en 75kg dus daar kan het ook al niet aan liggen.
alvast bedankt
pijnlijk plassen na het rijden
Hoe kan je het beste klimmen en dalen, bochten nemen, kleine handigheidjes, ....
- ToxicWaste
- Mountainbiker
bij een blaasontsteking moet je altijd last ondervinden denk ik,ook als je niet rijdt...
bij mij is het ENKEL na het rijden... gisteren gaan rijden, nu kan ik terug gewoon pijnloos plassen,maar gisteren deed het pijn
ik mag nu 3-4 weken stoppen, ik heb nergens last van... maar begin ik terug te rijden,heb ik er van...
dus probleem moet zich volgens mij situeren bij:
zadel
zithouding
zeem
denk dat ik eens een afspraak maak bij www.kine8.be voor een fietsanalyse en dat ik bij de lbs eens enkele zadels mag/kan proberen
bij mij is het ENKEL na het rijden... gisteren gaan rijden, nu kan ik terug gewoon pijnloos plassen,maar gisteren deed het pijn
ik mag nu 3-4 weken stoppen, ik heb nergens last van... maar begin ik terug te rijden,heb ik er van...
dus probleem moet zich volgens mij situeren bij:
zadel
zithouding
zeem
denk dat ik eens een afspraak maak bij www.kine8.be voor een fietsanalyse en dat ik bij de lbs eens enkele zadels mag/kan proberen
- Morpheo2002
- Mountainbiker
Post by Morpheo2002 »
Enige zinnige commentaar die op jouw vraag kan gegeven worden is om medisch advies in te winnen. Zolang de persoon die op jouw vraag antwoordt geen bewezen medische kennis heeft berust elke reply op speculatie.
Pijnlijk plassen is een symptoon dat verschillende oorzaken kan hebben. Ofwel laat ge het aan het forum over waar het nu al uiteenloopt van te weinig drinken tot straks bloed en 2 weken kliniek ofwel betaal je pak en beet 25 euro voor een duidelijker antwoord/diagnose.
Mijn antwoord klinkt misschien wat gemeen maar is met de beste bedoelingen gegeven.
Pijnlijk plassen is een symptoon dat verschillende oorzaken kan hebben. Ofwel laat ge het aan het forum over waar het nu al uiteenloopt van te weinig drinken tot straks bloed en 2 weken kliniek ofwel betaal je pak en beet 25 euro voor een duidelijker antwoord/diagnose.
Mijn antwoord klinkt misschien wat gemeen maar is met de beste bedoelingen gegeven.