30/11/2008 Genk Winterslag

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Schijfrem
Mountainbiker

Post by Schijfrem »

Headshot wrote:adres voor de GPS?
-Voor de GPS 'sers: Lagere school t'Kompas, Zonhoverweg 3600 Genk Limburg Belgie.
Headshot
Mountainbiker
Location: TREK 8900 (2007) / Scott Spark 10 (2009) / Trek Madone 5.1 (2008) / uw moeder

Post by Headshot »

moddercrosser wrote:
Sommigen kunnen niks zelf vinden he
#-o
Tero
Mountainbiker

Post by Tero »

Ik ga zaterdag in Maasmechelen rijden en als het daar niet te vettig is kom ik zondag af.
Bulls69
Mountainbiker
Location: Scott Scale 20 ‘21, Canyon Dude 9.0 Fatbike '16, Bulls Wild Edge ‘14, Granville Fuse ‘15

Post by Bulls69 »

moddercrosser wrote:
[-X Help ze dan toch even op weg betweter

1) ga naar het startscherm van de kalender en klik op de link "klik hier voor een overzicht van alle toertochten op kaart"
Image

2) klik de toertocht die je wenst aan in de linkerkolom
Image

3) de locatie popt op in een extra schermpje en hierop vindt je normaliter het juiste adres voor GPS.
Image

Succes ermee :wink:
BASSMAN
Mountainbiker
Location: TREK 8500 '9 & '11- CUBE analog '8 - GIANT tcr1 '11 - CKT 369 '15 - Giant propel advance 1 '17

Post by BASSMAN »

[/quote]

Denk dat het eerder als grap is bedoeld
Bulls69
Mountainbiker
Location: Scott Scale 20 ‘21, Canyon Dude 9.0 Fatbike '16, Bulls Wild Edge ‘14, Granville Fuse ‘15

Post by Bulls69 »

BASSMAN wrote:
Denk dat het eerder als grap is bedoeld[/quote]

ah bon :-)
Kameel^
Mountainbiker

Post by Kameel^ »

zeg, staan er in de buurt van de C-mine pijlkes die wijzen naar de startplaats? want als ik kom kom ik met de fiets naar daar ma ik weet de weg in boxberg enzo niet :-D en die routeplanner beschrijving kan ik ook nie onthouden . tot aan de mijn van winterslag geraak ik wel, daarmee dat ik hoop dat vanaf daar pijlkes staan met "MTB-tocht" ofzoiets op :-D want ik heb weinig zin om nog wat verkeerd te gaan rijden zo vroeg op de morgen met nog een tt voor de boeg :-D
alfa75
Mountainbiker

Post by alfa75 »

ja is aangegeven aan het grote rond punt van c-mine
wéwé
Mountainbiker

Post by wéwé »

Is deze tocht te doen met de crossfiets of een beetje aan de zware kant ?
Bobbie
Mountainbiker

Post by Bobbie »

Kameel^ wrote:zeg, staan er in de buurt van de C-mine pijlkes die wijzen naar de startplaats? want als ik kom kom ik met de fiets naar daar ma ik weet de weg in boxberg enzo niet :-D en die routeplanner beschrijving kan ik ook nie onthouden . tot aan de mijn van winterslag geraak ik wel, daarmee dat ik hoop dat vanaf daar pijlkes staan met "MTB-tocht" ofzoiets op :-D want ik heb weinig zin om nog wat verkeerd te gaan rijden zo vroeg op de morgen met nog een tt voor de boeg :-D
Vanaf daar is het eigenlijk afdraaien achter de Aldi door en altijd recht door... Vrij simpel :-D

wéwé wrote:Is deze tocht te doen met de crossfiets of een beetje aan de zware kant ?

Is goed te doen, uitgezonderd van het mijn terril. Maar daar kan je ook wel langs rijden...
Post Reply