Is er mogelijkheid om de fiets af te spuiten zonder dat je 40minuten moet aanschuiven ? Tgaat wa koud worden vandaar de vraag ...
Rest ziet er top uit !
30/11/2008 Aarschot
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Schijfrem
- Mountainbiker
Re: 30-11-2008 Aarschot Hageland Power Tourtocht
Laat ons allen hopen dat tokke3 afspuitstand in het meervoud begrepen heeft:phille wrote:Is er mogelijkheid om de fiets af te spuiten zonder dat je 40minuten moet aanschuiven ? Tgaat wa koud worden vandaar de vraag ...
Rest ziet er top uit !
tokke3 wrote:.....
Gevarieerd en heuvelachtig parcours
WARME douches
Jägermeister![]()
afspuitstand
2 bevoorradingen
Montée (Im)possible!?
Bewaakte fietsenparking
...
BE THERE !!!
-
Rubber Duck
- Mountainbiker
Parcoursupdate
Post by Rubber Duck »
Ben een uurtje of 4 geleden teruggekomen van een verkenningske op en rond den tienbunder en houwaartse berg.
Alhoewel ik hier en daar wat extra klimmetjes bijgenomen heb, mag ik toch wel zeggen dat velen volgens mij met NN's te kort zullen schieten. IK had zelf schwalbe BIG JIM 2.25 opliggen en had absoluut niks overschot op sommige stukken. Je moet zeker met niks minder afkomen als je een kansje wil maken om de MI te bedwingen tenzij je er vroeg bij bent en over een hard gevroren laagje kan rijden.
Zoals de MI er dit jaar bijligt heb ik hem nog nooit gezien. In t verleden ben ik er zelf meermaals bovengereden (omdat ik er ook regelmatig ging trainen) maar de bikers die morgen boven geraken krijgen van mij levenslang RESPEKT !!!
T is niet enkel super vettig de eerste meters maar daarenboven liggen er niveauverschillen van meer dan 10 cm met blote wortels en weinig alternatief langs links of rechts.
Het mooie is dat hij dan nog eens dadelijk komt na de schuine klim van beneden aan de ijsbeek waar in t verleden al menig biker voet aan grond moest zetten. Deze is echter nog goed te doen ondanks de quads die er vandaag gepasseerd zijn.
T is in elk geval een niet te missen tocht die steeds prima georganiseerd wordt. Je mag zeker zijn dat ieder moe maar voldaan zal binnenlopen.
Alhoewel ik hier en daar wat extra klimmetjes bijgenomen heb, mag ik toch wel zeggen dat velen volgens mij met NN's te kort zullen schieten. IK had zelf schwalbe BIG JIM 2.25 opliggen en had absoluut niks overschot op sommige stukken. Je moet zeker met niks minder afkomen als je een kansje wil maken om de MI te bedwingen tenzij je er vroeg bij bent en over een hard gevroren laagje kan rijden.
Zoals de MI er dit jaar bijligt heb ik hem nog nooit gezien. In t verleden ben ik er zelf meermaals bovengereden (omdat ik er ook regelmatig ging trainen) maar de bikers die morgen boven geraken krijgen van mij levenslang RESPEKT !!!
T is niet enkel super vettig de eerste meters maar daarenboven liggen er niveauverschillen van meer dan 10 cm met blote wortels en weinig alternatief langs links of rechts.
Het mooie is dat hij dan nog eens dadelijk komt na de schuine klim van beneden aan de ijsbeek waar in t verleden al menig biker voet aan grond moest zetten. Deze is echter nog goed te doen ondanks de quads die er vandaag gepasseerd zijn.
T is in elk geval een niet te missen tocht die steeds prima georganiseerd wordt. Je mag zeker zijn dat ieder moe maar voldaan zal binnenlopen.
- redbulljurgen
- Mountainbiker
@ moosdaver
Post by redbulljurgen »
via mijn website kan je alvast de nodige info bekijken..
mail: info@sportive.be OF jurgen.dehaes@telenet.be
je mag me ook altijd telefonisch contacteren
Mvg
Jurgen
mail: info@sportive.be OF jurgen.dehaes@telenet.be
je mag me ook altijd telefonisch contacteren
Mvg
Jurgen