Goodfellas mountainbikefriends Dendermonde

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
laagvlieger
Mountainbiker

Post by laagvlieger »

JOjo de mannen,diene monteé impossible is wel ne kanjer zenne!!
Heb daar dit jaar al is geprobeerd boven te rijden ,15meters en ik stond al te voet...Die afdaling dat volgt is ook ne vreed schone met dikke wortels wel oppassen want je komt op een T uit als je dan rechts gaat en dan weer rechts heb je volgens mij nog een moeilijker klimmetje vol wortels en dikke zenne #-o
Ben daar gepasseerd met toertocht van Rillaar,wat ook ne zéér schone tt is.
Denk da ik naar Haasdonk (als ik er op tijd uitkan, s'avonds naar eetfestijn met disco #-o )Wie gaat er nog?
blade
Mountainbiker

Post by blade »

ja de jongens wijlle gaan naar AARSCHOT ,wij vertrekken morgen dus zondag , om 7.45u gaan ze mij thuis komen halen, dus wie nog?????
Daaf
Mountainbiker

Post by Daaf »

kmoet zeggen: vanaf ik mijn tacx gekocht heb, kan ik mij niet meer motiveren om buiten in de kou en in de vuilighed te gaan rillen.
nu kan ik opt gemak in de warmte rijden en terwijl een dvdke zien...
en zeggen dat ik de drie vorige winters bijna altijd reed, zelfs bij vriestemperaturen!

call me a pussy maar het is ferm reaal :-)
blade
Mountainbiker

Post by blade »

Daaf wrote:kmoet zeggen: vanaf ik mijn tacx gekocht heb, kan ik mij niet meer motiveren om buiten in de kou en in de vuilighed te gaan rillen.
nu kan ik opt gemak in de warmte rijden en terwijl een dvdke zien...
en zeggen dat ik de drie vorige winters bijna altijd reed, zelfs bij vriestemperaturen!

call me a pussy maar het is ferm reaal :-)
zeg sorry jong ik heb dat al een jaar of 3a4 en een home trainer????? wanneer ik daar nog mee gereden heb??????? :roll: ik vergeet altijd :oops: om met 1van de 2 er eens mee te rijden [-o<
Gun*666
Mountainbiker

Post by Gun*666 »

TimDC wrote:Het zal ginder serieus de moeite zijn Gunther, ik heb daar ook al eens gereden ik heb daar in de streek een paar vrienden wonen.
Zeer pittige korte klimmen en af en toe een iets langere zonder overdreven te zijn.
Er zijn idd wel een paar hele steile bij dat is waar, maar dat er bij zijn waar jij niet opgeraakt dat geloof ik niet :lol:
Vandaag dus met onzen vieren naar Aarschot wisten ploeteren en ik moet u teleurstellen Tim, er waren drie klimmetjes waar ik toch voet aan grond heb moeten zetten maar ook niemand tot boven zien rijden ze :-D amai het lag er nogal glibberig bij zenne en soms gewoon geen grip meer als gevolg voet aan grond het was al een kunst om te voet boven te raken #-o voor de rest een schitterende tocht gereden veel klimmetjes en afdalingen, weinig recuperatie, mooie technische stukken en ferme singel tracks en genoeg modder maar toch wel betere als in onze streek :oops: echt een prachtige streek dat heeeel veeel te bieden heeft =D> na 53 km zat ik toch door mijn krachten door gem 16.37 moe en voldaan als een tevreden man teruggekeerd =D>

Zondag Bornem :bounce: :bounce:
laagvlieger
Mountainbiker

Post by laagvlieger »

ja jongens zaterdag is het bike dag hé, wie gaat er mee naar Avelgem of Hertsberge.
Avelgem veel road maar serieus wat klimmen en Herstberge veel bos minder kans op modder maar wel plat
Ben der nog niet uit waar ik ga rijden ze
blade
Mountainbiker

Post by blade »

wel Gun"666 ik moet u gelijk geven #-o 3 stukken te voet er op , dat was niet te doen en die afdaling :oops: 3 keer op mijne bek #-o 2 keer mijn fout maar 1 keer ik moest kiezen een jonge voor mij , ik zag het hij ging daar een pataat doen :wink: shit ik smijt mij weg en ja ik staak er ook #-o juist voor een boompje dat was in dat bos een diepe afdaling #-o maar voor de rest ik kon toch nog een km of 5a10 =D> maar eerlijk de 53 :roll: nee dat is te veel voor mij ,want opwarming [-X direkt was het klimmen,en dat was shit :cry: maar het was daar wel nijg ferm en goe vettig :drunk: ik heb vandaag mijn kleren uit de emmer gehaald ik heb ze 2dagen goe laten weeken :lol: tot de zondag ,gunter ik ga u komen halen ok :wink:
TimDC
Mountainbiker

Post by TimDC »

Gun*666 wrote:
TimDC wrote:Het zal ginder serieus de moeite zijn Gunther, ik heb daar ook al eens gereden ik heb daar in de streek een paar vrienden wonen.
Zeer pittige korte klimmen en af en toe een iets langere zonder overdreven te zijn.
Er zijn idd wel een paar hele steile bij dat is waar, maar dat er bij zijn waar jij niet opgeraakt dat geloof ik niet :lol:
Vandaag dus met onzen vieren naar Aarschot wisten ploeteren en ik moet u teleurstellen Tim, er waren drie klimmetjes waar ik toch voet aan grond heb moeten zetten maar ook niemand tot boven zien rijden ze :-D amai het lag er nogal glibberig bij zenne en soms gewoon geen grip meer als gevolg voet aan grond het was al een kunst om te voet boven te raken #-o voor de rest een schitterende tocht gereden veel klimmetjes en afdalingen, weinig recuperatie, mooie technische stukken en ferme singel tracks en genoeg modder maar toch wel betere als in onze streek :oops: echt een prachtige streek dat heeeel veeel te bieden heeft =D> na 53 km zat ik toch door mijn krachten door gem 16.37 moe en voldaan als een tevreden man teruggekeerd =D>

Zondag Bornem :bounce: :bounce:
Ja ik heb dat wel in de zomer gedaan, en dat rijdt toch veel gemakkelijker natuurlijk. Wanneer vertrek je in Bornem Gunther?
Gun*666
Mountainbiker

Post by Gun*666 »

Normaal vertrekken wij rond 8 uur ik weet niet of iemand ergens al afgesproken heeft ???? En wie gaat er allemaal :-D

Tot zondag en ik denk dat ik mijn rubberen botten ga aantrekken tot aan mijn knieen :lol:

En Blade ik verwacht je dan he :wink:
blade
Mountainbiker

Post by blade »

laagvlieger wrote:ja jongens zaterdag is het bike dag hé, wie gaat er mee naar Avelgem of Hertsberge.
Avelgem veel road maar serieus wat klimmen en Herstberge veel bos minder kans op modder maar wel plat
Ben der nog niet uit waar ik ga rijden ze
sorry maar waarom zoekt gij het zo ver???? :( het is de zaterdag hier in moerzeke :roll: dus ver moet je daarom niet gaan :wink:
Post Reply