-Voor de GPS 'sers: Lagere school t'Kompas, Zonhoverweg 3600 Genk Limburg Belgie.Headshot wrote:adres voor de GPS?
30/11/2008 Genk Winterslag
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Bulls69
- Mountainbiker
- Location: Scott Scale 20 ‘21, Canyon Dude 9.0 Fatbike '16, Bulls Wild Edge ‘14, Granville Fuse ‘15
moddercrosser wrote:Sommigen kunnen niks zelf vinden heHeadshot wrote:adres voor de GPS?
1) ga naar het startscherm van de kalender en klik op de link "klik hier voor een overzicht van alle toertochten op kaart"

2) klik de toertocht die je wenst aan in de linkerkolom

3) de locatie popt op in een extra schermpje en hierop vindt je normaliter het juiste adres voor GPS.

Succes ermee
- Kameel^
- Mountainbiker
zeg, staan er in de buurt van de C-mine pijlkes die wijzen naar de startplaats? want als ik kom kom ik met de fiets naar daar ma ik weet de weg in boxberg enzo niet
en die routeplanner beschrijving kan ik ook nie onthouden . tot aan de mijn van winterslag geraak ik wel, daarmee dat ik hoop dat vanaf daar pijlkes staan met "MTB-tocht" ofzoiets op
want ik heb weinig zin om nog wat verkeerd te gaan rijden zo vroeg op de morgen met nog een tt voor de boeg 
Vanaf daar is het eigenlijk afdraaien achter de Aldi door en altijd recht door... Vrij simpelKameel^ wrote:zeg, staan er in de buurt van de C-mine pijlkes die wijzen naar de startplaats? want als ik kom kom ik met de fiets naar daar ma ik weet de weg in boxberg enzo nieten die routeplanner beschrijving kan ik ook nie onthouden . tot aan de mijn van winterslag geraak ik wel, daarmee dat ik hoop dat vanaf daar pijlkes staan met "MTB-tocht" ofzoiets op
want ik heb weinig zin om nog wat verkeerd te gaan rijden zo vroeg op de morgen met nog een tt voor de boeg
wéwé wrote:Is deze tocht te doen met de crossfiets of een beetje aan de zware kant ?
Is goed te doen, uitgezonderd van het mijn terril. Maar daar kan je ook wel langs rijden...