30/11/08 Pittem

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
Moustache
Kerstman

Post by Moustache »

KUBA wrote:K'vraag mij gewoon hoeveel ik deze keer aangekeken zal worden door voetgangers en automobilisten die achter hun zondagse pistoleekes gaan met nen grimas op hun gezicht van "hebben die z..en niets beter te doen de zondagmorgen" :lol:
Tijdens 1 van de vorige edities een vriend van mij tegengekomen aan de bakker. Hij keek eens rond en liep gewoon naar binnen. Mijn smoeleke was even bruin als mijne moustache, waardoor hij mij edele trekken niet onmiddellijk herkende.

'k Wil maar zeggen dat ge flink smerig kunt raken in Pittem...
KUBA
Mountainbiker
Location: Speci Stumpjumper , Canyon Grand Canyon CF SLX RS1.LTD , Rocky Mountain Element 70 RSL

Post by KUBA »

Moustache wrote:
KUBA wrote:K'vraag mij gewoon hoeveel ik deze keer aangekeken zal worden door voetgangers en automobilisten die achter hun zondagse pistoleekes gaan met nen grimas op hun gezicht van "hebben die z..en niets beter te doen de zondagmorgen" :lol:

'k Wil maar zeggen dat ge flink smerig kunt raken in Pittem...
Ge zegt da nu , k'heb juist 2H aan mijne MTB zitten kuisen #-o #-o
Neenee ff serieus , t'ziet er naar uit dat bij aankomst het enige witte nog t'wit van m'n ogen zal zijn :roll: , fun gegarandeerd dus.
pompier
Mountainbiker

Post by pompier »

PARCOURS 45 KM
tot 1° controle 16,2
tussen 1° en 2° controle 18,3
tot einde 8,8
TOTAAL 43 km 43,3

PARCOURS 35 KM
tot 1° controle 8,6
tussen 1° en 2° controle 18,3
tot einde 8,8
TOTAAL 35 km 35,7

PARCOURS 25 KM
tot 1° controle 8,6
tot einde 17
TOTAAL 25 km 25,6

Parcourbouwer Eddy mailde deze met de computer uitgerekende afstanden door .
Wie van plan is om 35 km te rijden heeft dus eigenlijk twee mogelijkheden .
Gewoon alles volgen zoals aangeduid of zoals je hier zelf kan rekenen de lus volgen van de 45 km tot aan bevoorrading 1 en dan fietsen tot aan de splitsing van de 25 km en dan de 25 km volgen .Dit vind ik persoonlijk mooier dan de normale 35 km maar je mist dan wel de kleiputten .(maar kom dan niet klagen dat het zwaar was)
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

Pompier,dat singletrackske in de kleiputten......is dat ene voor op de kleine plateau te doen of toch op het middenblad???

Om geen file te veroorzaken had ik dat wel ne keer willen weten...
(Eigenlijk ga ik geen file veroorzaken want om file te veroorzaken moet ge wel op kop zitten,hé :oops: :oops: )

Is het zo een beetje op en neer ertussen of is het eerder vlak en flirten met de afgrond..... #-o
De berijdbaarheid (modderr,slijk of klei) doet er voor mij niet toe.
Rock Rider
Mountainbiker

Post by Rock Rider »

Morgen zijn we erbij met een heel aantal steenbakkers en zorgen we voor een primeur in Pittem... Na 4 jaar in de gekenden zwart-rood tenue te biken, komen we zondag af met een nieuw tenueke...

Zoek ons maar zou ik zeggen... :wink:
Motorbiker
Mountainbiker

Post by Motorbiker »

In uwen blooten?
Hebben jullie ook dames in't peloton?

Pasop, t'is niet voor mij hé. Enkel om het A team een beetje bezig te houden.
Moustache
Kerstman

Post by Moustache »

Motorbiker wrote:Pasop, t'is niet voor mij hé.
=D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>
rolling stone
Mountainbiker

Post by rolling stone »

morgen kom ik ook af voor de kleiputten en de dames in t'peleton
(hopelijk is het een fris weertje)
BIKEDEVIL
Mountainbiker
Location: Merida hfs full XTR,vork manitou relic met lock out

Post by BIKEDEVIL »

veeteeteetje wrote:Pompier,dat singletrackske in de kleiputten......is dat ene voor op de kleine plateau te doen of toch op het middenblad???

Om geen file te veroorzaken had ik dat wel ne keer willen weten...
(Eigenlijk ga ik geen file veroorzaken want om file te veroorzaken moet ge wel op kop zitten,hé :oops: :oops: )

Is het zo een beetje op en neer ertussen of is het eerder vlak en flirten met de afgrond..... #-o
De berijdbaarheid (modderr,slijk of klei) doet er voor mij niet toe.
Awel veeteeteetje het is dus allebei serieus op en neer en soms vlak naast U een afgrondje van een meter of 10 dus niet voor de mietjes zou ik zeggen, maar je kan er ook een wandelingetje maken van één km naast de dieperik als je een ei in uw broek moest hebben hé.
Voor U en uw maeten zal dat geen probleem zijn ,maar voor degene die nog nooit in de ardennen ofzo gereden hebben het zal we even serieus slikkken worden.
Tot morgen hé
Moustache
Kerstman

Post by Moustache »

BIKEDEVIL wrote:Voor U en uw maeten zal dat geen probleem zijn ,maar voor degene die nog nooit in de ardennen ofzo gereden hebben het zal we even serieus slikkken worden.
Tot morgen hé
Oeioeioei... ik ben wel 1 van zijn maeten, maar heb nog nooit in de Ardennen gereden. Ik zal maar beginnen slikken zeker? (op het feestje van de Scouts subiet zie...) :drunk: :drunk: :drunk:

Tot morgen.
Post Reply