12/12/08 Diksmuide

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
jägermeister
Mountainbiker

12/12/08 Diksmuide

Post by jägermeister »

Heeft iemand (indien mogelijk) meer info over het parcours? :-D :-D
Stivie
Mountainbiker

Post by Stivie »

:lol: Denk ergens rond Diksmuide
reeb van tsreeb
Mountainbiker

Post by reeb van tsreeb »

Nogal logisch dat de rit van Diksmuide rond Diksmuide loopt. Ik denk wel dat het in orde zal zijn.
Last edited by reeb van tsreeb on Fri 28 Nov 2008 21:13, edited 1 time in total.
Stivie
Mountainbiker

Post by Stivie »

Gaat dit hier niet over de avondrit ?
stuijky
Mountainbiker

Post by stuijky »

reeb van tsreeb wrote:Nogal logisch dat de rit van Diksmuide rond Diksmuide loopt. De inrichters zijn de roze polderbloemtrappers, ik denk wel dat het in orde zal zijn.
nee het is van de vrijtrappers
jägermeister
Mountainbiker

Post by jägermeister »

Stivie wrote:Gaat dit hier niet over de avondrit ?
Ja, inderdaad over de avondrit. Ik heb de avondrit in Torhout meegereden en vond dit zeer leuk en wil deze ook niet missen.
reeb van tsreeb
Mountainbiker

Post by reeb van tsreeb »

oei sorry :oops: ik had het op die rit van 26 december nogmaals sorry
polonium
Mountainbiker

Post by polonium »

Beste bikers

Hier wat info over de 3e stille nacht vtt.
De afstanden zijn 30 en 39 km.
Parcours loops van Diksmuide richting stuivekenskerke, Tervate, kleiputten, Warande, Praatbos, Betoosterse broeken terug richting Diksmuide.
Parcour word afwisselend verhard- onverhard- modder- asfalt.
Voor ieder wat wils dus en volgens vorige deelnemers een mooi parcours.
Vrijdag 12/12 is er tevens volle maan en dat voorspeld voor 90 % droog maar koud weer.
Er zitten ook mooi verlichte technische parcours tussen en het parcours is voorzien van reflekterende pijlen, paaltjes, lichtdarm en knipperlichten.
Bikewash is aan de kerk en inschrijven in de boterhalle. Bij aankomst word iedereen een gratis hartige tomatensoep aangeboden met beschuit.
Onze club staat die avond tevens met een kerststandje op kerstmarkt tegenover de boterhalle op de markt waar jenever en alcoholishe mountainbikefoffie en BBQ aangeboden.
Parking vind u gemakkelijk door de pijlen te volgen naar de randparkeerplaatsen ( allen niet ver van de markt). In de zaal kan iedereen zijn fiets stallen( dus niet buiten) vóór en na de rit, waardoor je misschien best reeds bij inschijven uw sporttas ook kan binnenzetten.
We proberen ons best te doen voor iedereen. :-D
Misschien tot volgende week vrijdag hé?
panbiker
Mountainbiker

Post by panbiker »

polonium-210 wrote:Beste bikers

In de zaal kan iedereen zijn fiets stallen( dus niet buiten) vóór en na de rit, waardoor je misschien best reeds bij inschijven uw sporttas ook kan binnenzetten
Eerste jaar deelgenomen ,vorig jaar kon ik er niet bijzijn, :oops: maar dit jaar terug van de partij, :bounce: Is die sporttas dan ook bewaakt ,krijg men een ticket of staat die gewoon in de zaal, tot de avondrit.
polonium
Mountainbiker

Post by polonium »

Voor uw sporttas zijn er nadars voorzien waar je eventueel je sporttas aan kan vastleggen met een slotje.
Post Reply