30/11/2008 Aarschot
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
UHT_crabsla
- Mountainbiker
- Dirty Daddy
- Mountainbiker
- Location: Specialized Stumpjumper Comp 29" 2012, Salsa Spearfisch 1, Specialized Columbus(Race)
Post by Dirty Daddy »
Idd ne goeie stimulans...jammer genoeg drink ik niet..mag dat dan ook ne "sjoko" zijn??? 
Ik ben net gaan kijken hoe hij (MI) er bij ligt en c' est impossible.
Als ik ziek word en de tour niet kan rijden, neem ik een strandstoeltje en zet ik mij daar op de uitkijk met wat chocomelk. Wel zien dat ik dan niet omkantel of wegzink. Vooral het begin is hel.
Ik had mijn fototoestel bij maar de batterij begaf het voor ik iets deftig kon schieten.
Het ligt er nu heel modderig bij. Het bovenste deel van de ijsbeek is in ‘Frut’ gereden door een quad. Ook het brugje aan het begin is stuk. Ik weet niet hoe de TT gaat maar je kan hier best rekening mee houden als je naar beneden suist. De rest van de Tienbunder heb ik niet gedaan.
Aan de organisatie: kunnen jullie een routekaart vrijgeven?
Ik hoop dat jullie voldoende afspuitmateriaal voorzien.
Als ik ziek word en de tour niet kan rijden, neem ik een strandstoeltje en zet ik mij daar op de uitkijk met wat chocomelk. Wel zien dat ik dan niet omkantel of wegzink. Vooral het begin is hel.
Ik had mijn fototoestel bij maar de batterij begaf het voor ik iets deftig kon schieten.
Het ligt er nu heel modderig bij. Het bovenste deel van de ijsbeek is in ‘Frut’ gereden door een quad. Ook het brugje aan het begin is stuk. Ik weet niet hoe de TT gaat maar je kan hier best rekening mee houden als je naar beneden suist. De rest van de Tienbunder heb ik niet gedaan.
Aan de organisatie: kunnen jullie een routekaart vrijgeven?
Ik hoop dat jullie voldoende afspuitmateriaal voorzien.
- redbulljurgen
- Mountainbiker
PROMO TRISPORT & Qoleum nav TT KNOET
Post by redbulljurgen »
De Knoet is the place to be.. naar aanleiding van de knoet TT doe ik als kleine zelfstandige een extra geste!!
- 15%
Trisport sportsupplements
Qoleum sportscare
Enkel geldig op zondag 30 november 2008
Bestellingen via mail of via 0478/347983
De knoetbikers doen elk jaar hun best om er een aangename TT van te maken.. langs deze weg dus iets extra
Tot zondag
meer info: http://www.sportive.be
- 15%
Trisport sportsupplements
Qoleum sportscare
Enkel geldig op zondag 30 november 2008
Bestellingen via mail of via 0478/347983
De knoetbikers doen elk jaar hun best om er een aangename TT van te maken.. langs deze weg dus iets extra
Tot zondag
meer info: http://www.sportive.be
- Mr. Stitchen
- Mountainbiker
Post by Mr. Stitchen »
Da den Monté Impossible al maar wa begint te bibberen, want we komen eraan. en ik ga ni naar huis, alvorens ik erop ben geraakt.