Goodfellas mountainbikefriends Dendermonde

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
beast boy
Mountainbiker

Post by beast boy »

Hey bikers, kheb tfietske al twee weken op stal staan, geen tijd gevonden om in de modder te gaan baggeren. Morgenmiddag rij ik effe men thuisrit, de millennium route. Voor zondag zoek ik het weer dichter bij huis en denk om de vaste route van Aalst te rijden, toch nklein beetje bergop en gegarandeerd modder :-D . De volledige toer is toch ook tegen de zeventig km. Liefhebbers? Grtz
laagvlieger
Mountainbiker

Post by laagvlieger »

Te zien waar het minst modder is Gunther, allez als ik ga hé want zaterdagavond gaan eten naar eetfestijn en kan laat worden,dus nog niet zekers of ik meega..
Heb wel zin om te biken zenne
:bounce:
blade
Mountainbiker

Post by blade »

beast boy wrote:Hey bikers, kheb tfietske al twee weken op stal staan, geen tijd gevonden om in de modder te gaan baggeren. Morgenmiddag rij ik effe men thuisrit, de millennium route. Voor zondag zoek ik het weer dichter bij huis en denk om de vaste route van Aalst te rijden, toch nklein beetje bergop en gegarandeerd modder :-D . De volledige toer is toch ook tegen de zeventig km. Liefhebbers? Grtz
zeg ??? sorry he maar 70 #-o das nie voor mij ze [-o< ik ben maar een touristeke, en naar waar de zondag dat weet ik ook nog niet??
beast boy
Mountainbiker

Post by beast boy »

Kunnen ook een toerke in de buurt baggeren hé, stukje rond oud klooster enz..
by the way, schoon foto'ke hé :-D , zo ne nagel zat er in mijne band :-D :-D
flaming_jakke
Mountainbiker

Post by flaming_jakke »

Hey boys !!

Ik leef nog :bounce: :lol:

M'n vrouwke is goed aan't herstellen van haar operatie en ik kan binnenkort terug mee gaan biken. Dit weekend kan ik nog niet, we gaan naar center parcs, maar vanaf volgend weekend ben ik terug paraat hé !!

Ik dacht bornem dan te gaan rijden en ik vermoed dat er nog wel enkele kameraden die richting afzakken :-)

Groeten en tot snel hé !!
TimDC
Mountainbiker

Post by TimDC »

Ik ga mee naar Bornem, dat is zeker, mooie tocht ginder, al redelijk wat gereden.
Veel plezier in Center Parcs hé
Scheldetrapper
Mountainbiker

Post by Scheldetrapper »

blade wrote:ja de jongens, ee sorry maar diene tour van baasrode die vond ik maar simpel :wink: want ik heb diene de vrijdag gereden dus, vandaag zijn wij naar enghien gaan rijden dat was nijg goe daar =D> veel bergskes en vooral modder het was redelijk zwaar :drunk: eigenlijk waren we kontent dat we de 35gedaan hebben want ik denk daar de 45 doen [-o< dus daar zou ik volgend jaar willen terug gaan :drunk:
Ha Blade ,dan was u de vrijdag een van die zwartrijders [-X
Alez,'t is uw voor één keer vergeven :lol: :lol:
Nog eens bedankt aan de bikers van Deiremonne en omliggende straten,die onze inspanningen wel hebben gesmaakt =D> :bounce:
blade
Mountainbiker

Post by blade »

Scheldetrapper wrote:
blade wrote:ja de jongens, ee sorry maar diene tour van baasrode die vond ik maar simpel :wink: want ik heb diene de vrijdag gereden dus, vandaag zijn wij naar enghien gaan rijden dat was nijg goe daar =D> veel bergskes en vooral modder het was redelijk zwaar :drunk: eigenlijk waren we kontent dat we de 35gedaan hebben want ik denk daar de 45 doen [-o< dus daar zou ik volgend jaar willen terug gaan :drunk:
Ha Blade ,dan was u de vrijdag een van die zwartrijders [-X
Alez,'t is uw voor één keer vergeven :lol: :lol:
Nog eens bedankt aan de bikers van Deiremonne en omliggende straten,die onze inspanningen wel hebben gesmaakt =D> :bounce:
sorry ik bedoel niet???? dat het op niets trok he :oops: want in de week rij ik dikwijls sommige stukken dat op ulle route waren ?? :roll: dus dat bedoel ik , dat het simpel was er kon mij niets verrassen, neenee jongens jullie hebben goed werk gedaan , want ik begrijp het is niet simpel een route maken, sorry als jullie dat slecht oppakten, maar zaterdags moet ik altijd gaan werken en vrijdags heb ik rapper gedaan :wink:
Gun*666
Mountainbiker

Post by Gun*666 »

Ale voor zondag zal het waarscheinlijk Aarschot worden er gaan al twee man naar Haasdonk en drie nor Aarschot is wel een uur rijden he mannen

Ik ben wel benieuwd naar de montée impossible , 95% moet er voet aan grond zetten #-o de foto's zien er veel belovend uit :lol: =D>
TimDC
Mountainbiker

Post by TimDC »

Het zal ginder serieus de moeite zijn Gunther, ik heb daar ook al eens gereden ik heb daar in de streek een paar vrienden wonen.
Zeer pittige korte klimmen en af en toe een iets langere zonder overdreven te zijn.
Er zijn idd wel een paar hele steile bij dat is waar, maar dat er bij zijn waar jij niet opgeraakt dat geloof ik niet :lol:
Post Reply