30/11/2008 Aarschot
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
ianaprilia
- Mountainbiker
Post by ianaprilia »
volgens mij zijn dat enkel foto's van het bovenste gedeelte van die M I, niet makkelijk, maar voor enkelen toen nog te doen, zoals ik hem onlangs nog zag kan je gerust tenminste 10 cm hoogteverschil aan al die wortels tellen, dus zeker ni makkelijker geworden.
en dan is tegenwoordig in mijn ogen het onderste gedeelte met die diepe sporen dan nog moeilijker dan het gedeelte dat op deze foto's te zien is...
veel succes
en dan is tegenwoordig in mijn ogen het onderste gedeelte met die diepe sporen dan nog moeilijker dan het gedeelte dat op deze foto's te zien is...
veel succes
- Dirty Daddy
- Mountainbiker
- Location: Specialized Stumpjumper Comp 29" 2012, Salsa Spearfisch 1, Specialized Columbus(Race)
Post by Dirty Daddy »
De Slijkfretters zullen ook aanwezig zijn...komen eens piepen naar de montéé...ga nog niet zeggen met hoeveel want telkemale ik aan aantal zeg doen onze leden zoals in da liedje van 10 kleine negers(en toen waren er nog 9......enz
)
- Joe Katsjoe
- Mountainbiker
Post by Joe Katsjoe »
Dit zou ik ook wel eens willen weten.Dikke wrote:Zit die impossible ook in de tocht van 35km?
Volgens de site van de knoet: http://www.knoet.be/sportief.htmlJoe Katsjoe wrote:Dit zou ik ook wel eens willen weten.Dikke wrote:Zit die impossible ook in de tocht van 35km?
en die van het AATT is er geen tocht van 35km.
Deelnemers kunnen kiezen uit twee afstanden: 25 en 50 km. Douches, afspuitstand en bewaakte fietsenstalling zijn voorzien. Verdere info : zie www.aatt.be
- Joe Katsjoe
- Mountainbiker
Post by Joe Katsjoe »
Weet er dan iemand of je tot aan de bevoorrading de 50km kunt volgen enFille Fox wrote:Volgens de site van de knoet: http://www.knoet.be/sportief.htmlJoe Katsjoe wrote:Dit zou ik ook wel eens willen weten.Dikke wrote:Zit die impossible ook in de tocht van 35km?
en die van het AATT is er geen tocht van 35km.
Deelnemers kunnen kiezen uit twee afstanden: 25 en 50 km. Douches, afspuitstand en bewaakte fietsenstalling zijn voorzien. Verdere info : zie www.aatt.be
erna de kleine toer zodat je toch op een +/- 35km uitkomt??
- Bulls69
- Mountainbiker
- Location: Scott Scale 20 ‘21, Canyon Dude 9.0 Fatbike '16, Bulls Wild Edge ‘14, Granville Fuse ‘15
Re: 30-11-2008 Aarschot Hageland Power Tourtocht
Tom schrijft hier nochtans dat er 35km is voorzien?tokke3 wrote:Vertrek Sporthal Demervallei Aarschot
8.30 - 10.30
25 -35- 50 km
Gevarieerd en heuvelachtig parcours
WARME douches
Jägermeister![]()
afspuitstand
2 bevoorradingen
Montée (Im)possible!?
Bewaakte fietsenparking
Tom
voor meer info t.meeus@option.com
of