Ik weet niet of het hier al bestaat ze, maar ik zou graag een topic beginnen waar iedere biker zijn training van de dag kan neerpennen.
Het aantal kilometers, gemiddelde en tijd, gevoel op training, het weer, doel van de training, hartslagzone en gemid hartslag, blokken getraind, hoeveel km staan er al op de teller enzo...
Denk dat het mooi meegenomen is dat je van andermans trainingstechnieken wat kan leren en zo in je eigen trainingsschem's kan inpassen.
Datum: gisteren 26 november 2008
Aantal km: 100km
Tijd en gemiddelde snelheid: 3u09min en 31.7gemid
Hartslagzone en gemid hartslag: EU1 134-160 en 142avg
Blokken: geen
Doel van training: basisuithouding verder uitwerken
Weer: droog en 5°c
Gevoel: benen zaten wat vast, reden omdat het 3weken geleden was dat ik naar de massage was geweest en ook de krachttraining van de weken ervoor speelde mijn benen parten
In groep of alleen: alleen
Hoeveel km al op de teller: sinds 13 oktober 1733km
Mijn hartslagzones:
H: 114-132
EU1: 132-160
EU2: 160-165
IU: 165-175
U/W: 175-186
W1: 186-192
W2: 192-201
hopla en we zijn vertrokken...
Training van de dag!
Meer info over hoe je best eet en drinkt, het gebruik van een hartslagmeter of spierstimulatietoestel, hier kan je ervoor terecht.
-
Stijnie
- Mountainbiker
voila mijn hartslagzones staan erbij ze...
tja ieder zijn eigen trainingstopic zou ni slecht zijn...kunt ge uw concurrenten bespieden aan de hand van training zien van amai diene zit goe zenne!
Ma denk dat de mensen sneller de stap gaan zetten om hier hun training van de dag neer te pennen dan dat ze een topic over hun eigen gaan beginnen...komt zo stoeferig over hé!
tja ieder zijn eigen trainingstopic zou ni slecht zijn...kunt ge uw concurrenten bespieden aan de hand van training zien van amai diene zit goe zenne!
Ma denk dat de mensen sneller de stap gaan zetten om hier hun training van de dag neer te pennen dan dat ze een topic over hun eigen gaan beginnen...komt zo stoeferig over hé!
-
Stijnie
- Mountainbiker
nee ik rij nooit langs den dender!!! Daar kan iedereen hard rijden en is veel te gevaarlijk en zeker in den donkeren.J.E. wrote:zegt da dit langs den dender of zo was en met den koersbaaik![]()
in ieder geval 'k denk da'k beter in den beginnerstopic blijf
Jaja met de koersbike...ik heb een plaatselijk toerken van 22km.
Eerst op mijn werk vertrokken naar huis 12km (Denderleeuw-Ninove ma ik rij naar atom zo naar ninove), rugzak afgezet en hopla weer weg.
Toerken is vertrekken aan schoenen muys waar ik ongeveer woon. Steenweg tot aan wit paard links af door aspelare slettenberg op 8% hopla dan na de afdaling direct de volgende berg percentage weet ik niet. Zo door heldergem steenweg aan de radar naar links zo naar den borrekent door...Den delhaize in atom passeren aan kruispunt naar rechts...meubelen torrekens en de gwenno voorbij...denderhoutem dorp door zo naar de lebeke, links op naar outer en zo kom ik uit tot aan de muys weer. Da toerken heb ik 4x gedaan.
Beginners, pro's alles is hier welkom...ik was ook ooit een beginner zenne...