Goodfellas mountainbikefriends Dendermonde
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
- beast boy
- Mountainbiker
Hey bikers, kheb tfietske al twee weken op stal staan, geen tijd gevonden om in de modder te gaan baggeren. Morgenmiddag rij ik effe men thuisrit, de millennium route. Voor zondag zoek ik het weer dichter bij huis en denk om de vaste route van Aalst te rijden, toch nklein beetje bergop en gegarandeerd modder
. De volledige toer is toch ook tegen de zeventig km. Liefhebbers? Grtz
- laagvlieger
- Mountainbiker
Post by laagvlieger »
Te zien waar het minst modder is Gunther, allez als ik ga hé want zaterdagavond gaan eten naar eetfestijn en kan laat worden,dus nog niet zekers of ik meega..
Heb wel zin om te biken zenne

Heb wel zin om te biken zenne
zeg ??? sorry he maar 70beast boy wrote:Hey bikers, kheb tfietske al twee weken op stal staan, geen tijd gevonden om in de modder te gaan baggeren. Morgenmiddag rij ik effe men thuisrit, de millennium route. Voor zondag zoek ik het weer dichter bij huis en denk om de vaste route van Aalst te rijden, toch nklein beetje bergop en gegarandeerd modder. De volledige toer is toch ook tegen de zeventig km. Liefhebbers? Grtz
- flaming_jakke
- Mountainbiker
Post by flaming_jakke »
Hey boys !!
Ik leef nog
M'n vrouwke is goed aan't herstellen van haar operatie en ik kan binnenkort terug mee gaan biken. Dit weekend kan ik nog niet, we gaan naar center parcs, maar vanaf volgend weekend ben ik terug paraat hé !!
Ik dacht bornem dan te gaan rijden en ik vermoed dat er nog wel enkele kameraden die richting afzakken
Groeten en tot snel hé !!
Ik leef nog
M'n vrouwke is goed aan't herstellen van haar operatie en ik kan binnenkort terug mee gaan biken. Dit weekend kan ik nog niet, we gaan naar center parcs, maar vanaf volgend weekend ben ik terug paraat hé !!
Ik dacht bornem dan te gaan rijden en ik vermoed dat er nog wel enkele kameraden die richting afzakken
Groeten en tot snel hé !!
- Scheldetrapper
- Mountainbiker
Post by Scheldetrapper »
Ha Blade ,dan was u de vrijdag een van die zwartrijdersblade wrote:ja de jongens, ee sorry maar diene tour van baasrode die vond ik maar simpelwant ik heb diene de vrijdag gereden dus, vandaag zijn wij naar enghien gaan rijden dat was nijg goe daar
veel bergskes en vooral modder het was redelijk zwaar
eigenlijk waren we kontent dat we de 35gedaan hebben want ik denk daar de 45 doen
dus daar zou ik volgend jaar willen terug gaan
Alez,'t is uw voor één keer vergeven
Nog eens bedankt aan de bikers van Deiremonne en omliggende straten,die onze inspanningen wel hebben gesmaakt
sorry ik bedoel niet???? dat het op niets trok heScheldetrapper wrote:Ha Blade ,dan was u de vrijdag een van die zwartrijdersblade wrote:ja de jongens, ee sorry maar diene tour van baasrode die vond ik maar simpelwant ik heb diene de vrijdag gereden dus, vandaag zijn wij naar enghien gaan rijden dat was nijg goe daar
veel bergskes en vooral modder het was redelijk zwaar
eigenlijk waren we kontent dat we de 35gedaan hebben want ik denk daar de 45 doen
dus daar zou ik volgend jaar willen terug gaan
![]()
Alez,'t is uw voor één keer vergeven![]()
![]()
Nog eens bedankt aan de bikers van Deiremonne en omliggende straten,die onze inspanningen wel hebben gesmaakt![]()
- TimDC
- Mountainbiker
Het zal ginder serieus de moeite zijn Gunther, ik heb daar ook al eens gereden ik heb daar in de streek een paar vrienden wonen.
Zeer pittige korte klimmen en af en toe een iets langere zonder overdreven te zijn.
Er zijn idd wel een paar hele steile bij dat is waar, maar dat er bij zijn waar jij niet opgeraakt dat geloof ik niet
Zeer pittige korte klimmen en af en toe een iets langere zonder overdreven te zijn.
Er zijn idd wel een paar hele steile bij dat is waar, maar dat er bij zijn waar jij niet opgeraakt dat geloof ik niet