Ik had het wel over de Polars met een standaard band niet met een gecodeerde (zoals de 710 wel zal hebben, verbeter mij als het niet zo is).Shrek wrote:mieke wrote:Hac heeft hier veel minder last van dan Polar om de eenvoudige reden dat zijn ontvangst/zendbereik beperkt blijft tot max 60 max. Gisteren nog met 2 gaan trainen en telkens we naast elkaar reden mijn vriend zijn Polartje maar piepen en alarmkreetjes slaken door storingen van mijn borstband. En mijn Hac gaf geen krimp. Maar het nadeel van de Hac is dan weer dat als je nogal (erg groot bent, en/of de batterij begint wat te minderen je geen ontvangst meer hebt van je hartslag als je rechtop gaat zitten op je fiets.Dit moet ik toch wel tegenspreken zelle.
Bij mij is het juist andersom als ik met polar 710 en mijn bikemaat met hac 4 kort in elkaars geburen zijn heeft hij het vlaggen want mijn polar pakt zijn signaal gewoon niet aan.... en zijn Hakje geeft de som van ons getweeën.
Welke polartje heeft uwen vriend?
Het type zal ik eens vragen. Geen goedkoop basismodel maar het is wel al enkele jaren(5?) oud.