Met de fiets naar het werk ...

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
kawa
Mountainbiker

Post by kawa »

woutvc wrote:Klacht indienen.

Nu ge gaat daar niks van horen, maar het is voor de statistiek he
Niks van horen?

Die madam haar familiale verzekering mocht op z'n minst voor mijn verzorging opdraaien..
J.E.
Mountainbiker

Post by J.E. »

PVB wrote:
J.E. wrote:ge had nie op den hond moeten sjotten imo
Nee ge hebt gelijk. Hij hing daar toch zo braaf aan mijn been. Ik had hem aan mijn been moeten laten hangen en moeten meepakken naar het werk en er nen warmen choco mee moeten drinken....
:lol:

diejen hond is mismeesterd door da wijf, op de die hadde moeten sjotten....
elmago
Mountainbiker

Post by elmago »

J.E. wrote:
PVB wrote:
Nee ge hebt gelijk. Hij hing daar toch zo braaf aan mijn been. Ik had hem aan mijn been moeten laten hangen en moeten meepakken naar het werk en er nen warmen choco mee moeten drinken....
:lol:

diejen hond is mismeesterd door da wijf, op de die hadde moeten sjotten....
=D> :lol: er zit nog waarheid in ook, 't zijn tenslotte de "baaskes" die de beesten moeten opvoeden. :roll: #-o
Maaike
Mountainbiker

Post by Maaike »

Jawel, maar harder.
(Ik geef toe ik ben niet zo'n hondenliefhebster.)
En ok 't zijn de baasjes die 't beest moeten, maar niet kunnen, opvoeden. Maar bijtende hondjes moeten worden afgemaakt. Je kan ze toch niet alle bijtende hondjes in asielen kwijt waar ze een 'opvoeding' krijgen.

edit:
Vind ik.
J.E.
Mountainbiker

Post by J.E. »

Maaike wrote:
Jawel, maar harder.
En ok 't zijn de baasjes die 't beest moeten, maar niet kunnen, opvoeden. Maar bijtende hondjes moeten worden afgemaakt. Je kan ze toch niet alle bijtende hondjes in asielen kwijt waar ze een 'opvoeding' krijgen.

edit:
Vind ik.
ja eigenlijk hebde misschien gelijk en onze gevangenissen zitten ook al vol met marokaantjes en "noord"afrikaantjes, laten we die direkt ook afmaken. En doppers zijn der ook al veel teveel nu dawe toch bezig z'n... En de gepensioneerden die in de weg rijden, afvoeren die handel!
kawa
Mountainbiker

Post by kawa »

Maaike wrote:Maar bijtende hondjes moeten worden afgemaakt.

How how.... [-X
Ik keur dit voorval niet goed, hier had de hond aangelijnd moeten zijn maar...
er zijn ook honden die bijten omdat ze gepest/aangevallen... worden....en dit is dikwijls de laatste uitweg voor dat beest. Meestal na enkele waarschuwingen die genegeerd worden door het "slachtoffer"
MudHungry
Mountainbiker
Location: ne grijze italiaan, ne zwarte italiaan, ne blauwe italiaan

Post by MudHungry »

PVB wrote:Ik passeer, den hond blaft en zij zegt de klassieker "il fait rien".
Antwoord: "ik ook niet tot hij bijt". :wink:
Mojobiker
Mountainbiker

Post by Mojobiker »

Heb vandaag ook wa meegemaakt. Ik rijd van Melsbroek naar Opwijk langs Wolvertem. Ik kom vanonder de brug onder de A12 richting centrum Wolvertem. Een auto blokkeert het fietspad en ik rijd dan maar gezwintig de rijbaan op om zo rechtdoor te rijden. Kruispunt gepasseerd wordt ik ineens al toeterend ingehaald door een witte camionette (nummerplaat TLC 490 van de firma ELGEKA of zoiets). Maakte me duidelijk dat ik op het fietspad moest rijden. Daarna slaagt hij voor mijn neus (met gierende banden) de "ring rond wolvertem in". Net voor mijn neus dus. Ik remmen dicht of 'k zat onder zijn remorque.

Daarna rijd ik Wolvertem door en op de steenweg naar Merchtem komen ze me weer voorbij gereden. Weer een opmerking aan mijn adres, maar 't is daar da'k hun plak heb kunnen lezen. Hehe

Bijna thuis, te Opwijk, aan de Klei (overgang spoorweg en de Steenweg op Vilvoorde) zie ik ze vervolgens geparkeerd staan op het fietspad. Heb ze eventjes gezegd dat ze goed bezig waren en ben dan maar doorgereden. Het zagen me er trouwens zeer intellectuele mannekes uit.

Mojo :evil:
Maaike
Mountainbiker

Post by Maaike »

kawa wrote:
Maaike wrote:Maar bijtende hondjes moeten worden afgemaakt.

How how.... [-X
Ik keur dit voorval niet goed, hier had de hond aangelijnd moeten zijn maar...
er zijn ook honden die bijten omdat ze gepest/aangevallen... worden....en dit is dikwijls de laatste uitweg voor dat beest. Meestal na enkele waarschuwingen die genegeerd worden door het "slachtoffer"
Als ze uitgedaagd worden is't de fout van de uitdager, maar in vele gevallen is het toch niet zo. (denk ik, en als ik hierin verkeerd ben, hetzij zo) Maar ik heb het dus wel degelijk over situaties als deze.
En honden met mensen vergelijken, ik blijf het belachelijk vinden. Maar dat is, en dat besef ik ook wel, een persoonlijke mening.
PVB
Mountainbiker

Post by PVB »

J.E. wrote:
Maaike wrote:
Jawel, maar harder.

edit:
Vind ik.
ja eigenlijk hebde misschien gelijk en onze gevangenissen zitten ook al vol met marokaantjes en "noord"afrikaantjes, laten we die direkt ook afmaken. En doppers zijn der ook al veel teveel nu dawe toch bezig z'n... En de gepensioneerden die in de weg rijden, afvoeren die handel!
Ik ben nu zelf nochtans hondenliefhebber en had zelf een rottweiler. Deze is verleden jaar gestorven op 14 jarige leeftijd. Braafste beest die er bestond, maar sowieso al een vooroordeel omdat het een rottweiler was.
Ik ging er elke dag mee wandelen maar nooit zonder leiband! Ook al zou hij niets doen, mensen zouden sowieso er twijfelachtig tegenover staan (en terecht want ze kennen hond niet).

En had hij gebeten dan was het mijn en ALLEEN mijn fout want ik ben de baas en sta in voor de hond. Hond zelf kan er niet aan doen.

Bijtende hond = straf voor baasje, mogelijk afmaken hond indien geen verbetering meer mogelijk.

Maar sorry vgl noordafrikaantjes gaat niet op. Die staan nog altijd in voor eigen gedrag, hond daarentegen niet...
Post Reply