Niks van horen?woutvc wrote:Klacht indienen.
Nu ge gaat daar niks van horen, maar het is voor de statistiek he
Die madam haar familiale verzekering mocht op z'n minst voor mijn verzorging opdraaien..
PVB wrote:Nee ge hebt gelijk. Hij hing daar toch zo braaf aan mijn been. Ik had hem aan mijn been moeten laten hangen en moeten meepakken naar het werk en er nen warmen choco mee moeten drinken....J.E. wrote:ge had nie op den hond moeten sjotten imo
J.E. wrote:PVB wrote:Nee ge hebt gelijk. Hij hing daar toch zo braaf aan mijn been. Ik had hem aan mijn been moeten laten hangen en moeten meepakken naar het werk en er nen warmen choco mee moeten drinken....J.E. wrote:ge had nie op den hond moeten sjotten imo![]()
diejen hond is mismeesterd door da wijf, op de die hadde moeten sjotten....
Jawel, maar harder.J.E. wrote:ge had nie op den hond moeten sjotten imo
ja eigenlijk hebde misschien gelijk en onze gevangenissen zitten ook al vol met marokaantjes en "noord"afrikaantjes, laten we die direkt ook afmaken. En doppers zijn der ook al veel teveel nu dawe toch bezig z'n... En de gepensioneerden die in de weg rijden, afvoeren die handel!Maaike wrote:Jawel, maar harder.J.E. wrote:ge had nie op den hond moeten sjotten imo
(Ik geef toe ik ben niet zo'n hondenliefhebster.)
En ok 't zijn de baasjes die 't beest moeten, maar niet kunnen, opvoeden. Maar bijtende hondjes moeten worden afgemaakt. Je kan ze toch niet alle bijtende hondjes in asielen kwijt waar ze een 'opvoeding' krijgen.
edit:
Vind ik.
Maaike wrote:Maar bijtende hondjes moeten worden afgemaakt.
Als ze uitgedaagd worden is't de fout van de uitdager, maar in vele gevallen is het toch niet zo. (denk ik, en als ik hierin verkeerd ben, hetzij zo) Maar ik heb het dus wel degelijk over situaties als deze.kawa wrote:Maaike wrote:Maar bijtende hondjes moeten worden afgemaakt.
How how....![]()
Ik keur dit voorval niet goed, hier had de hond aangelijnd moeten zijn maar...
er zijn ook honden die bijten omdat ze gepest/aangevallen... worden....en dit is dikwijls de laatste uitweg voor dat beest. Meestal na enkele waarschuwingen die genegeerd worden door het "slachtoffer"
Ik ben nu zelf nochtans hondenliefhebber en had zelf een rottweiler. Deze is verleden jaar gestorven op 14 jarige leeftijd. Braafste beest die er bestond, maar sowieso al een vooroordeel omdat het een rottweiler was.J.E. wrote:ja eigenlijk hebde misschien gelijk en onze gevangenissen zitten ook al vol met marokaantjes en "noord"afrikaantjes, laten we die direkt ook afmaken. En doppers zijn der ook al veel teveel nu dawe toch bezig z'n... En de gepensioneerden die in de weg rijden, afvoeren die handel!Maaike wrote:Jawel, maar harder.J.E. wrote:ge had nie op den hond moeten sjotten imo
(Ik geef toe ik ben niet zo'n hondenliefhebster.)
En ok 't zijn de baasjes die 't beest moeten, maar niet kunnen, opvoeden. Maar bijtende hondjes moeten worden afgemaakt. Je kan ze toch niet alle bijtende hondjes in asielen kwijt waar ze een 'opvoeding' krijgen.
edit:
Vind ik.