in welke maat rijden jullie het liefst?
2,25 of 2,10? voor Xc gebruik.
graag jullie menig
schwalbe nobby nic of schwalbe racing ralph
Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
- Kubus
- Mountainbiker
Ik zie NN 1.8 niet in de poll staan. Daarom niet gestemd.
Vooraan NN 2.10 en achteraan NN 1.8. Is voor mij de ideale combinatie.
Naargelang goed of slecht weer (lees droog of modder) speel ik met de bandendruk.
Bij veel modder (laatste weken) zet ik vooraan 2 bar en achteraan 3 bar. Bij goed weer vooraan en achteraan 3 bar. Nog maar zelden moeten afstappen.
Kubus
Vooraan NN 2.10 en achteraan NN 1.8. Is voor mij de ideale combinatie.
Naargelang goed of slecht weer (lees droog of modder) speel ik met de bandendruk.
Bij veel modder (laatste weken) zet ik vooraan 2 bar en achteraan 3 bar. Bij goed weer vooraan en achteraan 3 bar. Nog maar zelden moeten afstappen.
Kubus
- Kubus
- Mountainbiker
Comfort heb ik op mijne mudbike inderdaad niet. Temeer daar ik overgeschakeld ben naar een vaste carbonvork. Van tractie mag ik nie klagen. Die dunne 1.8 gaat door de modder op vaste ondergrond en daar heb ik genoeg tractie. Moet nu wel zeggen dat ik vooraan op 2 bar en achteraan op 3 bar start. Heb ondertussen ter plaatse wat lucht afgelaten. Dus die 2 en 3 haal ik nie meer. Laatste rit in Steenhuize geen voet aan de grond moeten zetten.
Ik koop dus geen schwalbes meer
. Ik vind da eerlijk gezegd dikke brol . Nog nooit zoveel lek gereden dit jaar en dit mede de Befaamde RR en niks van tractie in de bochten als het wat vettiger is en heb ze ook ma op 1.8 a 2.0 bar staan . Maar je iedere zijn ding he. Mijn volgende aankoop worden terug Michelinkes

-
L3X
- Mountainbiker
Ik heb RR nog nooit lek gereden. Letterlijk :/Remmenlos wrote:Ik koop dus geen schwalbes meer. Ik vind da eerlijk gezegd dikke brol . Nog nooit zoveel lek gereden dit jaar en dit mede de Befaamde RR en niks van tractie in de bochten als het wat vettiger is en heb ze ook ma op 1.8 a 2.0 bar staan . Maar je iedere zijn ding he. Mijn volgende aankoop worden terug Michelinkes
![]()
![]()