30/11/2008 Aarschot

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
daelman
Mountainbiker

Post by daelman »

ben er vorig jaar opgereden dus is zeker te doen veel hangt af van het weer denk ik.
ianaprilia
Mountainbiker

Post by ianaprilia »

Doe montee hebben wij een paar weken geleden eens gevonden, ik zou wel eens foto's willen zien van de mannen die hier tegenwoordig nog kunnen oprijden, t ging al bijna nimeer om hem naarbeneden te rijden, hele diepe sporen uitgereden ( precies door trials ) en erosie en dan nog eens serieuze uitstekende wortels....
Ofwel zaten we per ongeluk in t regenwoud ergens... :^o
jaro
Mountainbiker

Post by jaro »

Als het de bedoeling is om nu in deze omstandigheden naar beneden te rijden, willen de Knoeters dan zo vriendelijk zijn om dit boven aan te kondigen.
Ik ben namelijk niet van plan om te verongelukken in deze tijd van het jaar en rij dan wel even verder door om daar terug aan te sluiten.
Dirty Daddy
Mountainbiker
Location: Specialized Stumpjumper Comp 29" 2012, Salsa Spearfisch 1, Specialized Columbus(Race)

Post by Dirty Daddy »

Kan er iemand ons vertellen waar die beruchte "montee" ligt, ben niet supere bekend aan die contreien...Trial sporen, dat beloofd...ik weet enkel dat aan de "Titiebar"(American bar Extreme) zulk trial bergje ligt maar deze is niet zo onoverwinnelijk en hebben we al eens bedwongen...
tokke3
Mountainbiker

Post by tokke3 »

De montée (im)possible ligt in de Tienbunder in Rillaar.

Het is montée impossible hé ; niet déscente impossible #-o
Uiteraard is er ook een alternatieve route uitgestippeld.

grtz

Tom
pcrispey
Mountainbiker

Post by pcrispey »

Naar beneden rijden lijkt mij nog wel te doen voor de ervaren bikers maar omhoog #-o zelfs al het droog is tijdens een TT :roll:
Last edited by pcrispey on Wed 26 Nov 2008 18:33, edited 1 time in total.
Fille Fox
Mountainbiker

Post by Fille Fox »

pcrispey wrote:Naar beneden rijden lijkt mij nog wel te doen voor de ervaren bikers maar omhoog #-o zelfs al het droog is tijdens een TT :roll:

Hier enkele foto's van de TT eind augustus 2008. Onderaan pagina 5.

http://forum.mountainbike.be/viewtopic. ... t&start=48
Sorry, maar dit zijn foto's van de ijsbeek, niet van de montée (im)possible. Eens je de ijsbeek boven bent (2/3 dit is op een bos kruispuntje), moet je naar links. Even verder ligt de MI rechts.
Als je foto's wil zien, moet je naar de site van de Knoet. Daar kun je naar een andere site (ik denk van Triatlon Aarschot) waar foto's staan. Check anders eens het forum over deze TT van 2007.

Nu, ik ben niet van plan om hem met mijn bike op te rijden, aan jullie de eer. Naar beneden is niet echt een groot probleem.
Bobski
Mountainbiker

Post by Bobski »

http://www.aatt.be/main_nld.html --> foto's --> 2006 --> Montée (Im)possible

Denk wel dat ik hem eens kom proberen, maar bestaat er ook een overzichts foto van?
Fille Fox
Mountainbiker

Post by Fille Fox »

http://users.skynet.be/eric.jacobs/foto ... el2/album/

Dit is wel geen overzicht maar het geeft toch wel een vrij goed idee van hoe hij vorig jaar in april was.

Nu is het waarschijnlijk nog iets anders :lol:
Bulls69
Mountainbiker
Location: Scott Scale 20 ‘21, Canyon Dude 9.0 Fatbike '16, Bulls Wild Edge ‘14, Granville Fuse ‘15

Post by Bulls69 »

Mr C wrote:http://www.aatt.be/main_nld.html --> foto's --> 2006 --> Montée (Im)possible

Denk wel dat ik hem eens kom proberen, maar bestaat er ook een overzichts foto van?
Enkele kliekjes van 2007
Image

Image

Image
Post Reply