Jeugd van tegenwoordig

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
yajop
Mountainbiker

Post by yajop »

mtb-fltn wrote:@ Chef Wouters:

Ik vraag me af of de commandant (is hij kolonel?) echt zo is zoals hij in het programma wordt uitgespeeld, of is dit part of the show?

Is hij in je dagelijkse job ook je overste of zijn jullie bij elkaar gebracht voor het programma?

grtz
Ik heb in mijn tijd nog meegespeeld met de militaire voetbalploeg, die stond toen onder leiding van Commandant kindermans(die van de serie)die mannen kwamen soms trainen in Melsbroek, en aangezien ik barman was van de mess officieren en mocht meetrainen heb ik zo toch 2 capkes voor de militaire ploeg versiert.
dat was toen al een strenge, ik spreek van 1984-1985
Duffman
Mountainbiker

Post by Duffman »

Ik vraag me af of de commandant (is hij kolonel?) echt zo is zoals hij in het programma wordt uitgespeeld, of is dit part of the show?

Is hij in je dagelijkse job ook je overste of zijn jullie bij elkaar gebracht voor het programma?

grtz
De commandant is vroeger officier geweest, nu is hij persofficier bij RSC Anderlecht.
Meer over de leerkrachten vind je hier
http://www.vt4.be/dejeugdvantegenwoordi ... erkrachten
Chef WOUTERS
Mountainbiker

Post by Chef WOUTERS »

grtz
De Commandant is inderdaad ex militair.
Op dit moment is hij op pensioen en tevens persverantwoordelijke van RSCA, dus niet mijn rechtstreekse baas !!!
Hij speelt de strenge en ik kan je garanderen dat we dikwijls goed gelachen hebben met de gebeurtenissen van de dag.

Grtz
patrick aka Chef Wouters
Brunox
Mountainbiker

Post by Brunox »

Ik vind het gewoon zalig om de metamorfose te zien die de gasten meemaken. Van rotverwende jeugd, tot kinderen die blij zijn dat ze chocomelk kunnen drinken. Iets wat ze altijd vanzelfsprekend gevonden hadden. Ook het doen van taken die nutteloos zijn ( lijken ) zonder dat ze daarbij vragen gaan stellen. Dat is een ideale voorbereiding op het echte leven. Daar moet je ook zoveel doen wat je niet wil, of waarvan je denkt dat het nutteloos lijkt. De klik die ze moeten maken, lijkt wel te werken.

En dat allemaal op 3 weken tijd.
xuomi
Mountainbiker
Location: Specialized Epic S-Works 29er, Stumpjumper Comp Carbon 29 & S-Works Stumpjumper HT 26inch

Post by xuomi »

Alé dat ik hier een ouwe Chef uit Duitsland op het forum moet tegen komen, da is straf. :wink:

Hoe is het zo met de Patrick, ik weet niet of je mij zo kent ma ik heb in Altenrath bij u gezeten in 2 JP.
Da waren nog eens tijden.

Gelijk als ge die mannekes op tv aanpakt zo ken ik u. #-o
Loopt ge nog?

Alé houd u goed en tot de volgende

nen Limburger :wink:
El Perro Diablo
Mountainbiker

Post by El Perro Diablo »

Het effect van ne chocomelk uit ne 101 is niet te onderschatten.

Den impact van een blik ossetong in madeirasaus in een gyprocmuur ook niet.
Chef WOUTERS
Mountainbiker

Post by Chef WOUTERS »

xuomi wrote:Alé dat ik hier een ouwe Chef uit Duitsland op het forum moet tegen komen, da is straf. :wink:

Hoe is het zo met de Patrick, ik weet niet of je mij zo kent ma ik heb in Altenrath bij u gezeten in 2 JP.
Da waren nog eens tijden.

Gelijk als ge die mannekes op tv aanpakt zo ken ik u. #-o
Loopt ge nog?

Alé houd u goed en tot de volgende

nen Limburger :wink:
Jeezes, dan ga je toch een hint moeten geven...ik koop een klinker :-D
Zolang dat je maar geen geheimen prijs geeft op dit forum is alles ok :evil:
Brunox
Mountainbiker

Post by Brunox »

Wij willen alle vettige en gore details :lol: :lol: :lol:
Chef WOUTERS
Mountainbiker

Post by Chef WOUTERS »

Brunox wrote:Wij willen alle vettige en gore details :lol: :lol: :lol:
Die zijn er niet !!! 8) Ik ben altijd een lichtend voorbeeld geweest,een zeer ernstig persoon die alleen maar goed deed voor iedereen :^o
mtb arno
Pro

Post by mtb arno »

hmmmm, vanavond nog eens kijken 8)
Post Reply