Blijft toch een 3-tal uren werkzaam.
Qoleum zijn topproducten, nmlk;
1. WARM EMBROCATION (warming lotion)
Licht verwarmende balsem om de spieren een betere doorbloeding en een soepel gevoel te geven, stelt de vermoeidheid uit.
Te gebruiken in matig tot goed weer, met een laagje presports er bovenop.
Is ontwikkeld op vraag van de profs van Predictor: tijdens wedstrijden in zeer warm weer, gebruikten ze geen hot embrocation, logisch, maar zo misten ze het 'goed spiergevoel' in de benen, vandaar de vraag naar een zachtere variant.
In een Ronde van Frankrijk immers is het zeer belangrijk van direct 'goede benen' te hebben om de goede ontsnapping niet te missen!
2. HOT EMBROCATION (warming lotion)
Warmtegevende zalf voor gebruik in koude en/of vochtige omstandigheden. De zuivere essentiële oliën van rode peper, munt en eucalyptus geeft een sterk indringende opwarming van de spieren. De menthol geeft een verfrissend gevoel aan de huid maar tegelijk een zeer goed warmtegevoel in de spieren.
Gebruik: zuinig aanbrengen door hoge concentratie.
3. EXTRA HOT EMBROCATION (warming lotion)
Geschikt voor gebruik in uiterst koude en natte omstandigheden en verwarmt de spieren diep doordringend door de extra toevoeging van mosterdolie aan de essentiële oliën van munt, capsicum en vitamine E in de basiscrème.
Gebruiksaanwijzing: zuinig aanbrengen door de hoge
concentratie!
peper is inderdaad een goede oplossing dat echt werkt,ik doe dat al 10 jaar, van toen ik nog voetbal speelde,eerst dacht ik ook dat het zever was maar het werkt echt
plastieken zakjes over je schoen en daarover je overschoen, kijk maar eens bij marathons, wedstr en chrono's en het onderwerp "hel van kasterlee 2008" daar zijn ze er ook over bezig en neem maar van mij aan als er iemand iets van kent zijn het wel de helden die de hel doorstaan
ondertussen ook de Northwave Celsius gekocht ne 42 en normaal heb ik ne 40/41 dus groot genoeg, speciale thermo kousen en nog koud aan de tenen..... zelfs al lotion aangedaan voor warme voetjes maar helpt niet heel mijnen voet gloeit maar mijn tenen niet volgende keer zo gelzakjes bij de tenen steken voor de warmte en we zien wel.
Rij in de winter met Gaerne Polars.
Ze zijn waterdicht maar na langere tijd (+2u en temp rond of onder vriespunt)krijg ik toch koude tenen.
Kleef boven op de tenen van die Toe pads.
Geen last dan.
Enkel als er water in de schoenen sijpelt dan gaat de 'chauffage' uit.
Hey, heb gewoon zomerschoenen gekocht van shimano SH 520
In het begin ook knellende tenen met als gevolg ook koude slapende tenen.
DE OPLOSSING: gewoon simpelweg krantenpapier nemen, deze goed nat maken, heel lichtjes uitwringen (maken dat het papier nog goed nat is) en dan gewoon een weekje in de schoenen steken (opgelet schoenen volsteken)
hierdoor zal het leder een beetje uitzetten! Natuurlijk de schoenen een maatje meer kiezen, ik heb normaal een 43 en de schoenen zijn een 45
Sinds ik dit geprobeerd heb heb ik warme voetjes; of het nu koud weer is of warm Grtz