Ik denk dat de mannen van Beerst misschien voor de eerste keer in drie jaar beter weer mogen verwachten. Zie de voorspelling hieronder
'Tijdens het weekeinde meest droog, wat kouder en 's nachts kans op lichte vorst.'
of [url]http://www.bdb.be/nl/rubriek/weerbericht/meteo/[/url]
30/11/08 Beerst
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
moddereter
- Mountainbiker
Vorig jaar deze tocht ook gereden in erbarmelijke weersomstandigheden. Het weer mag beter zijn dit jaar, maar ook bij slechte weer regen en wind heeft deze tocht ook zijn specifieke charme. De voldoening na zo'n rit is nog zo groot. Vind het soms wel een beetje jammer voor de organisatoren als het slecht weer is dat er toch zoveel afhaken
Weer of geen weer we zullen er zijn
Weer of geen weer we zullen er zijn
-
maria cool
- Mountainbiker
Post by maria cool »
Komen er dit jaar mesthopen in het parcour?Verleden jaar ben ik door een totale afwezigheid van mesthopen ontgoocheld naar huis geweest.Maar anders was het in orde hoor.Slijk,modder,vettige vuile banen.Hopelijk dit jaar nog vuiler en stopt de parcourbouwer er enkele mesthopen in.
- reeb van tsreeb
- Mountainbiker
Post by reeb van tsreeb »
Na het niet kunnen komen verleden jaar, zal ik zeker aanwezig zijn dit jaar. De inrichters verdienen een grote opkomst.