30/11/2008 Genk Winterslag
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- georges1955
- Mountainbiker
Post by georges1955 »
Wij komen van Waterschei, is dat verder??Liberodger wrote:Mooi, dat is dan tot nu toe het rekord van de verste afstand (Roeselare!?)schepper wrote:Ik denk dat wij met een 5 tal komen rijden van West Vlaanderen dus maak maardat het goed is![]()
,als er iemand van nog verder komt dan wil ik dat ook wel weten.
Jullie zullen het je niet beklagen,vraag maar aan frawiwi!!
PS: Ik heb je quote in normale lettergrootte gezet, want dat is zo schreeuwachtig, of hebben ze in W.Vlaanderen allemaal zo'n "grote mond"!!
Wij zijn met 4 man , is dat goed Roger???
- Jolyrodger
- Mountainbiker
Post by Jolyrodger »
Als ge westvloams kunt klappen en Waterschei aan de zee ligt plus als ge u inschrijft ist al lang goed. Nie vergeten uwe prijs te komen afhalen na de tocht!!georges1955 wrote:Wij komen van Waterschei, is dat verder??Liberodger wrote:Mooi, dat is dan tot nu toe het rekord van de verste afstand (Roeselare!?)schepper wrote:Ik denk dat wij met een 5 tal komen rijden van West Vlaanderen dus maak maardat het goed is![]()
,als er iemand van nog verder komt dan wil ik dat ook wel weten.
Jullie zullen het je niet beklagen,vraag maar aan frawiwi!!
PS: Ik heb je quote in normale lettergrootte gezet, want dat is zo schreeuwachtig, of hebben ze in W.Vlaanderen allemaal zo'n "grote mond"!!![]()
![]()
Wij zijn met 4 man , is dat goed Roger???![]()
- Jolyrodger
- Mountainbiker
Post by Jolyrodger »
Donderdag de terril verkent en in het laatste stukje bos hebben we 2 omgevallen moeten opruimen met de kettingzaag want er was zo goed als geen doorkomen aan.
Sommige hardnekkige plassen gedraineerd zodat de terril er tegen zondag opperbest bij zal liggen als er geen regen meer gaat vallen.
De vooruitzichten zien er goed uit.
Sommige hardnekkige plassen gedraineerd zodat de terril er tegen zondag opperbest bij zal liggen als er geen regen meer gaat vallen.
De vooruitzichten zien er goed uit.
- moddercrosser
- Mountainbiker