Veldrijden

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
J!nX
Mountainbiker

Post by J!nX »

jonathan wrote: waardoor ze trager rijden, en minder warm hebben
die moeten zich net zo hard inspannen om die lager snelheden te halen als die mannen die op kop een paar kmh sneller rijden, dus da die het (nog) kouder hebben is imo zever. Ma even zeer chapeau da ze het doen, voor heel wat minder aandacht en startgeld als de topppers =D>
jonathan
Mountainbiker
Location: giant xtc composite reba wc sram X.O xt crossmax st wcs slr cannondale svc 700

Post by jonathan »

ik bedoelde dat diegene met mindere fisiek , naar het einde toe niet meer kunnen, en zo trager rijden door uitputting waardoor ze zich niet meer kunne warm rijden
turbomugge
Mountainbiker
Location: pro winner carbon,bh racemachine en xcluziv dirt cx monster...

Post by turbomugge »

nijs was zonder twijfel de verdiende winnaar zondag...en ik ben dan nog ne wellens fan! :lol:
alexi
Mountainbiker

Post by alexi »

In zulke omstandigheden als zondag geweest zijn volgens mij al diegenen die de cross uitrijden winnaars.
den mountenbiker
Mountainbiker

Post by den mountenbiker »

Jawadde wat een ritje in Koksijde Sven Nys tegen het Fidea blok In de spurt tegen Nys wint Vervecken de kampioenschappen komen eraan zeker :-k
Beny
Mountainbiker

Post by Beny »

ik had wel de indruk dat Wellens niet echt tevreden was
Stybar mee juichen voor Vervecken zijn overwinning
Rock Rider
Mountainbiker

Post by Rock Rider »

man man man, Vervecken... Zo'n versnelling van Nys pareren met een sprint uit een zo goed als verloren positie...
Nys speelde een schitterend stukje psychologische oorlogsvoering, maar het fidea blok was te sterk vandaag!
Stybar reed ook een schitterende wedstrijd... Wel jammer van zijn gemist inhaalmanoeuvre op Nys, waardoor hij een stuk werd teruggeslagen. Maar in de laatste ronde toch wel nog een fameuze lap op gegeven zunne!

Schitterende koers gezien!
FilipF
Mountainbiker
Location: Trek 8000 (2009) / Specialized Stumpjumper Expert ( 2009)

Post by FilipF »

wat een prachtige cross!

alleen had k Nijs graag zien winnen :lol:
devil biker
Mountainbiker

Post by devil biker »

FilipF wrote:wat een prachtige cross!

alleen had k Nijs graag zien winnen :lol:
idd een prachtige cross en had nys zien winnen tot vervecke een stok tussen stak door hem ineens voorbij te schieten terwijl nys wel al het werk heeft gedaan.
nys staat nu wel vooraan in het klassementop de wb =D>
deze cross was echt een triller en zo moet het (mijn haren gingen met momenten rechtop staan.
t was weer ook fidea tegen nys :evil:

nu hopen dat boom en niels er snel terug bij zijn, al wrees ik voor niels dat de wb voor hem iet voor volgend jaar zal zijn.
morgen gaan ze weer in nederland crossen op een blijkbaar helemaal vernieuwd parcour.

bart wellens was precies wel pist dat strybar en vervecke hem een loef staken :-D
Vuul Ventje
Mountainbiker

Post by Vuul Ventje »

Mja, is wel plezant dat er ne keer een "outsider" wint, want 't is idd aan de meet dat het telt hé.Had niet verwacht dat Vervecken dit nog kon; chapeau !!!Dat er morgen maar ne keer een buitenlander wint; kan alleen maar deze sport ten goede komen =D>
Post Reply