Met de fiets naar het werk ...
Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
Vanmorgen ook weer plezant. Ik kom bos uitgereden en ik zie in de verte al een in bont geklede "madame" met twee honden niet aan de halsband. Ik passeer, den hond blaft en zij zegt de klassieker "il fait rien". Ze had het nog nie gezegd of dat mormel hing aan mijn been (open wonde dus weer ne keer een spuitje gaan halen voor tetanos).
Ik heb trouwens ook pijn aan mijn tenen voor de stamp die ik vervolgens aan dat mormel gegeven heb.... En dan krijgde van die bontmadame nog onder uw voeten.
Ik heb wel nummerplaat van auto van madame dus nu een beetje aant twijfelen of ik klacht zou neerleggen of niet. Ik vraag mij af of het nut zou hebben?
Ik heb trouwens ook pijn aan mijn tenen voor de stamp die ik vervolgens aan dat mormel gegeven heb.... En dan krijgde van die bontmadame nog onder uw voeten.
Ik heb wel nummerplaat van auto van madame dus nu een beetje aant twijfelen of ik klacht zou neerleggen of niet. Ik vraag mij af of het nut zou hebben?
- sTTevie
- Mountainbiker
ik had stante pede de flikken gebeld ...PVB wrote:Vanmorgen ook weer plezant. Ik kom bos uitgereden en ik zie in de verte al een in bont geklede "madame" met twee honden niet aan de halsband. Ik passeer den hond blaft en zij zegt de klassieker "il fait rien". Ze had het nog nie gezegd of dat mormel hing aan mijn been (open wonde dus weer ne keer een spuitje gaan halen voor tetanos).