Met de fiets naar het werk ...

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
PVB
Mountainbiker

Post by PVB »

pt3r wrote:Ik rij ook met een RR/NN maar de RR begint nu toch wel een beetje op een slick te lijken.
Enfin het begint hier nu te sneeuwen, Ik denk dat we een chaotische avondspits gaan hebben als dit zo blijft verder gaan. :lol:
Yep in centrum brussel ook vollenbak aant sneeuwen. Dat wordt zalig vanavond kan al nie wachten om te vertrekken en er wrs nog een extra toerke in den bos van maken.
marzokki NQH
Mountainbiker

Post by marzokki NQH »

ik ben vandaag ook met de fiets op en (half) af gereden.
half af omdat onderweg de QR van het achterwiel doormidden gebroken is, te voet dus :p

vandaag ervoer ik daarentegen wel dat het fietspendelen echt al iets geworden is waaraan ik gehecht ben geraakt: er moet al een deftige reden zijn voor ik nog met een gemotoriseerd voertuig ga/wil gaan (*kruist vingers*).
Hemd
Mountainbiker

Post by Hemd »

Ben toch aant twijfelen om morgen met de fiets te gaan. Toch nogal gevaarlijk glad op de fietspaden heb ik gemerkt.
kawa
Mountainbiker

Post by kawa »

Goed te doen deze morgen?

Ik heb dubbel zo lang gereden vandaag. #-o
Fietspad lag vol met sneeuw en smurrie.

Ook bedankt aan de chauffeur van de Lijn die het blijkbaar grappig vond om wat smurrie omhoog te gooien toen hij mij voorbijreed :evil: :evil:

Denk dat het morgen nog erger zal zijn, de straat is spekglad hier, en de overgebleven sneeuw op het fietspad is ook bevroren... en ik denk niet dat het hard gaat dooien tegen morgenvroeg.
pt3r
Mountainbiker

Post by pt3r »

Dat belooft. #-o
marzokki NQH
Mountainbiker

Post by marzokki NQH »

voor mij lag het er vanmorgen toch ook niet slecht bij

daarnet heb ik daarentegen nog buiten gereden en merkte dat er meer en meer gladde plekken komen. Je kent het wel, plassen die langzaamaan bevriezen, smurrie op fietspad die ook hard en glad wordt... icm de duisternis toch wel opletten geblazen morgenvroeg.
Streets
Mountainbiker
Location: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf

Post by Streets »

deze ochtend was het vrij goed te doen, als het fietspas vol sneeuw lag, doodleuk op de weg gereden
voor de eerste keer geen enkele automobilist die toeterde :roll:

In het terugkomen wegens het geschuif op den asfalt voor 80 procent langs tveld teruggekomen, daar heb ik dan 1u50 over gereden ipv 45'.maar twas leuk door vervrozen wegjes en plasjes.
idd. voor morgen zalt gevaarlijker zijn.
bxl viel goed mee om door te rijden

Streets
AntiFlag
Mountainbiker

Post by AntiFlag »

ik ben pas thuis, en het was glad!

Ik rij langst boerenwegentjes dus daar wordt niet gestrooid. Ik heb nog nooit zo traag gereden om 6 km te doen :oops:

Kwam er nog bij dat de ketting en mijn versnellingen bevroren waren omdat het om 14u aan het sneeuwen was.

Morgen met de mtb naart werk, mss dan iets meer grip 8)
sTTevie
Mountainbiker

Post by sTTevie »

slippen & sliden deze morgen ... :lol: collega fietser heeft 'r onderweg 2 op de grond zien liggen #-o

sebiet 'm 's 'n beetje afspoelen met water, ze hebben hier in Leuven toch zwaar gestrooid vannacht ...
Last edited by sTTevie on Tue 25 Nov 2008 09:22, edited 1 time in total.
J.E.
Mountainbiker

Post by J.E. »

2x op m'n lep gevallen...
was wel een intens rittekke, zo moeten opletten om nie te crashen....
laatste stuk tss Buizingen/Overijse reed 'k wel rapper dan de koekendozen, 't is beginnen druppellen en 't was precies een schaatsbaan =D>
Post Reply