duathlon

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Post Reply
cyclonerick
Mountainbiker

Post by cyclonerick »

we waren inderdaad zeer tevreden!
Chapeau voor de vrijwillige medewerkers die een dikke 2 uur in dat weer met een bordje in de hand de straat afzetten. Het is dankzij hen dat wij mogen genieten van dergelijke wedstrijden, dat mag ook wel eens gezegd worden!
Toch 1 puntje van kritiek: de supersmalle wisselzone. Moest daar iets aan kunnen gedaan worden, ondanks het feit dat je maar de helft van de straat kon gebruiken, dan mogen we spreken van een vlekkeloze organisatie!
kinse
Mountainbiker

Post by kinse »

ik was diegene die op zijn gat lag in de eerste bocht vlak na de start :roll:
bougie het genie
Mountainbiker

Post by bougie het genie »

kinse wrote:ik was diegene die op zijn gat lag in de eerste bocht vlak na de start :roll:

Aha, da was hij! Dat was nochthans nen sierlijke val zulle. Het was inderdaad ne zeer gevaarlijke bocht. De volgende keer zou ik een beetje trager lopen :-D :-D . Da scheelt dan weer een plekske!

De groetn
Bougie
kinse
Mountainbiker

Post by kinse »

bougie het genie wrote:
kinse wrote:ik was diegene die op zijn gat lag in de eerste bocht vlak na de start :roll:

Aha, da was hij! Dat was nochthans nen sierlijke val zulle. Het was inderdaad ne zeer gevaarlijke bocht. De volgende keer zou ik een beetje trager lopen :-D :-D . Da scheelt dan weer een plekske!

De groetn
Bougie
op training ben ik daar ook al eens weggegleden

een ezel stoot zich geen twee keer aan dezelfde steen zeggen ze dan :lol:
nikd
Mountainbiker

Post by nikd »

Hallo,

Die val was dat tijdens het lopen. Dan lag je daar samen met onze Filiep Parrein. Die is achter de wedstrijd nog naar het ziekenhuis geweest en er is een breuk in zijn hand of zijn pols vastgesteld.

Die te nauwe wisselzone ben ik ook gewaar geweest. Het was mijn eerste deelname. Het is vreemd dat dit nu pas de eerste keer een probleem is omdat we ieder jaar slechts 1 baanvak gebruiken. Dit moeten we eens bespreken, want zoals het nu was, was het alleszins niet goed. Ook de fietsen stonden te kort op elkaar. We hadden nochthans nadars genoeg. Er moet iets veranderd zijn tov de voorbije jaren.

Dit is zeker een punt waar we zullen aan werken.

Groeten,

Niki
kinse
Mountainbiker

Post by kinse »

nikd wrote:Hallo,

Die val was dat tijdens het lopen. Dan lag je daar samen met onze Filiep Parrein. Die is achter de wedstrijd nog naar het ziekenhuis geweest en er is een breuk in zijn hand of zijn pols vastgesteld.

Die te nauwe wisselzone ben ik ook gewaar geweest. Het was mijn eerste deelname. Het is vreemd dat dit nu pas de eerste keer een probleem is omdat we ieder jaar slechts 1 baanvak gebruiken. Dit moeten we eens bespreken, want zoals het nu was, was het alleszins niet goed. Ook de fietsen stonden te kort op elkaar. We hadden nochthans nadars genoeg. Er moet iets veranderd zijn tov de voorbije jaren.

Dit is zeker een punt waar we zullen aan werken.

Groeten,

Niki
ik dacht niet dat iemand erbij lag, maar ik ben direct rechtgesprongen en doorgelopen dus misschien miste ik het. het was in de eerste bocht, de pollepelstraat in dus. ik heb hem alleszins niet gezien, maar als het mijn fout is, wens hem dan een goed herstel van mijn kant als je wil! en anders mag je dat ook doen.
cyclonerick
Mountainbiker

Post by cyclonerick »

Gelukkig stond daar een hypergemotiveerde en -geconcentreerde seingever om ons elke ronde bij het naderen van de bocht tot vertragen aan te manen. Zoniet had ik er waarschijnlijk ook wel eens gelegen. Ikzelf heb kennis gemaakt met een betontegel op dat smalle gladde paadje tussen de twee weiden. Ik neep net iets te hard op mijn achterrem...
Ik ben blij dat ze vanuit de organisatie het 'probleem' aan de wisselzone inzien, veel organisatoren zijn zodanig eigenwijs dat ze dergelijke verbeteringen niet onder ogen durven zien. Chapeau dus voor de organisatie =D>
cyclonerick
Mountainbiker

Post by cyclonerick »

ik meen mij te herinneren dat ik deze week een mailtje ontvangen heb vanuit de organisatie met de bevestiging van de inschrijving. Nu vind ik dat mailtje niet meer terug. Dus ofwel heb ik gedroomd, ofwel heb ik dat ongewild gewist. Het enige dat ik gezien heb, is dat ik startnummer 2 gekregen heb.
Kan iemand mij zeggen of er daar verder nog belangrijke info op stond of er melding was van eventuele adres- en/of uurwijzigingen?
Alvast bedankt
The Raceface
Mountainbiker

Post by The Raceface »

Is dit ivm de duathlon van Maldegem ? Zo ja, contacteer rudivanlandschoot@scarlet.be, van die persoon heb ik toch mijn mail ontvangen.
Roeselarenaere
Mountainbiker

Post by Roeselarenaere »

Hallo, ik zou graag eens deelneman aan een duo duathlon, kan er iemand mij enkele datums doorsturen waneer er duo duathlons zijn, of is dit bij elke duathlon mogelijk?
Post Reply