Kan niet wegens zelf uitpijlen van de terril in Genk Winterslag voor onze TT op Zondag!!
Vorig jaar was deze op een andere datum en toen ging dat wel.
29/11/2008 Eisden Maasmechelen
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Jolyrodger
- Mountainbiker
-
peterke1974
- Mountainbiker
Post by peterke1974 »
De eerste zal al meer als lastig genoeg zijn als het zo vettig blijft liggen.saiko wrote:shit de 3 terrils zitten erin. Ik heb pas iemand gezegd dat ik die alle 3 naar boven kan rijden en die geloofde mij niet.
Nu kan ik het zaterdag al gaan voordoen en ik ben daar al zeker een jaar niet meer geweest
Over de derde, zwijg ik al helemaal. Die is zowiezo, onverhard, al niet te doen (denk ik).
-
peterke1974
- Mountainbiker
Post by peterke1974 »
Bij andere tochten die die terrils aandoen is er toch steeds een omleiding voorzien. Ik veronderstel dat het nu ook wel het geval zijn.Kameel^ wrote:wordt er eigenlijk ook een lus rond de terrils gelegd? voor wanneer ge ze nie wilt doen ma wel 44km ofzo wilt rijden? want als het zo vettig is heb ik niet veel zin om 3 terrils te gaan op en neer wandelen....
- Johnny de Wit
- Mountainbiker
Post by Johnny de Wit »
omleiding wordt voorzien..peterke1974 wrote:Bij andere tochten die die terrils aandoen is er toch steeds een omleiding voorzien. Ik veronderstel dat het nu ook wel het geval zijn.Kameel^ wrote:wordt er eigenlijk ook een lus rond de terrils gelegd? voor wanneer ge ze nie wilt doen ma wel 44km ofzo wilt rijden? want als het zo vettig is heb ik niet veel zin om 3 terrils te gaan op en neer wandelen....
- patje !!!!
- Mountainbiker
Post by patje !!!! »
Ik zal er ook zijn , vorig jaar ook geweest . Toen was het en vettige brei , dat zal nu niet anders zijn.