Wintertocht Greenbikers
op 7 december 2008
Keuze uit 30 of 50 km
Vertrek van 8.00 tot 10.30
Cultuurcentrum Ter Dilft in Bornem
Meedoen kost 3.00 Euro of 3.50 Euro (met dagverzekering)
Uiteraard een parcours om van te snoepen, 5-sterren bevoorradingen, een gezellige afterbike en douches voor paard en ruiter
07/12/08 Bornem
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Ah hier se de murdock is in gang geschoten
We kijken er naar uit om deze tocht in onze streek te rijden ,steeds de moeite en goed georganiseerd !
Ik zal het melden aan de paardenvereniging van luipegem dat ze hun paard kunnen laten douchen in ter dilft
Dit jaar komt het ons beter uit ,de Kerstmarkt te Opdorp waar we jaarlijks met een standje staan is op 13 december ,dus nu gaan we met een frisse kop aan de start staan
Veel succes toegewenst ,Vanwege The muddevils mtb club
P.S.
Meer info over de Kerstmarkt Opdorp: www.kerstopdendries.be
We kijken er naar uit om deze tocht in onze streek te rijden ,steeds de moeite en goed georganiseerd !
Ik zal het melden aan de paardenvereniging van luipegem dat ze hun paard kunnen laten douchen in ter dilft
Dit jaar komt het ons beter uit ,de Kerstmarkt te Opdorp waar we jaarlijks met een standje staan is op 13 december ,dus nu gaan we met een frisse kop aan de start staan
Veel succes toegewenst ,Vanwege The muddevils mtb club
P.S.
Meer info over de Kerstmarkt Opdorp: www.kerstopdendries.be
Wie op de N16 richting Willebroek rijdt zal het grote spandoek al wel zien hangen hebben voor de rit van de Greenbikers op zondag 7 december.
Mocht het een nieuw parcour zijn, ben ik benieuwd om weer nieuwe stukken te leren kennen in mijn streek.
Ik kom dus zeker af en ga proberen nog meer bikers warm te maken voor deze tocht.
Mocht het een nieuw parcour zijn, ben ik benieuwd om weer nieuwe stukken te leren kennen in mijn streek.
Ik kom dus zeker af en ga proberen nog meer bikers warm te maken voor deze tocht.