Goodfellas mountainbikefriends Dendermonde
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
- laagvlieger
- Mountainbiker
Post by laagvlieger »
Ja jongens tot grote spijt niet naar Baasrode,was feestje van vriendin haar werk en was dat vergeten. Was redelijk laat en nu gaan werken
Sorry gasten
- TimDC
- Mountainbiker
Je hebt daar toch wat gemist Joan, was een knap parcours met af en toe serieuse baggerstroken.
Der waren zelfs paadjes bij die ik nog niet had gedaan. En ik heb deze tocht toch al een aantal keren gereden.
Het was leuk vandaag maar de pijn als mijn voeten begonnen te ontdooien was iets minder. Ik denk dat ik eens naar Van Eyck moet achter waterdichte sokken.
Volgende week kan ik enkel de zaterdag, ik heb nog niet op de kalender gekeken of er iets te doen is.
Der waren zelfs paadjes bij die ik nog niet had gedaan. En ik heb deze tocht toch al een aantal keren gereden.
Het was leuk vandaag maar de pijn als mijn voeten begonnen te ontdooien was iets minder. Ik denk dat ik eens naar Van Eyck moet achter waterdichte sokken.
Volgende week kan ik enkel de zaterdag, ik heb nog niet op de kalender gekeken of er iets te doen is.
ja de jongens, ee sorry maar diene tour van baasrode die vond ik maar simpel
want ik heb diene de vrijdag gereden dus, vandaag zijn wij naar enghien gaan rijden dat was nijg goe daar
veel bergskes en vooral modder het was redelijk zwaar
eigenlijk waren we kontent dat we de 35gedaan hebben want ik denk daar de 45 doen
dus daar zou ik volgend jaar willen terug gaan 
Vandaag is uitgeslapen en om half 10 vertrokken met de laagvlieger voor een baanritje van 55 km met een beetje off road erin ...
We hebben een groot stuk van de land van Asse route gereden dus mooie klimmetjes gedaan en me goed geamuzeerd
Daarna ben ik met Stijn en Davy naar de bollekescross geweest ZAG er mooi weer uit
tot we ginder waren we waren net drie sneeuwmannen
de koude getrotseerd en een paar jupiler bluekes achterovergeslaan . Toch een mooie cross gezien maar dan begon het probleem naar huis geraken in da weer . Meer dan twee uur over gedaan zeg de mensen geraakten niet op de brug 
We hebben een groot stuk van de land van Asse route gereden dus mooie klimmetjes gedaan en me goed geamuzeerd
Daarna ben ik met Stijn en Davy naar de bollekescross geweest ZAG er mooi weer uit
Ah Gunther stond gij ook in die lange file?
wij hebben 2u30minuten gedaan om vanaan Coullier/Bierland tot aan Vlassenhout te geraken
op een gegeven moment zijn 2 4x4's ons voorbijgereden over tgras naast den n41 :)
het waren helse omstandigheden amai
mijn respect voor de veldrijders groeit alleen maar
wij hebben 2u30minuten gedaan om vanaan Coullier/Bierland tot aan Vlassenhout te geraken
op een gegeven moment zijn 2 4x4's ons voorbijgereden over tgras naast den n41 :)
het waren helse omstandigheden amai
mijn respect voor de veldrijders groeit alleen maar
- laagvlieger
- Mountainbiker
Post by laagvlieger »
Ja mannekes gisteren dus gaan rijden met Gunther ,was zéér plezant wel koud amaai maar goed weer
Dan s'middags partijtje gaan snookeren in Zele,vrouwtje had al gestuurd dat het serieus aan het sneeuwen was
Den deze om half zes er buiten naar huis, het 1ste rond punt stonden ze al stil, wat aangeschoven schoof niets. Geduld was op den deze langs binnenbaantjes (Antonius daarin) tot in Grembergen,zo naar de n41 daar dus ook alles vast!!
Ze zeiden dat ze de brug niet opgeraakten, na lange tijd eindelijk gang in het verkeer, kom je aan de vlassenbroekbrug zie je 2 auto's staan en voord e rest niets abnormaals,geen verkeer meer vanaf de brug,wat er daar gebeurd is mij een raadsel(zo steil is dat niet en in 2de verselling goed te doen) Zijn een bende kiekens tegenwoordig op de baan zenne!!
En da apenland een stevige sneeuwbui en gans het land ligt plat,de sukkelaars
Tot slot was ik thuis na 2,45uur rijden dus om 20,15
DUS JULLIE ZIEN DE FIETS BLIJFT HET TOFSTE EN BESTE VERVOERMIDDEL IN ALLE OMSTANDIGHEDEN
Dan s'middags partijtje gaan snookeren in Zele,vrouwtje had al gestuurd dat het serieus aan het sneeuwen was
Den deze om half zes er buiten naar huis, het 1ste rond punt stonden ze al stil, wat aangeschoven schoof niets. Geduld was op den deze langs binnenbaantjes (Antonius daarin) tot in Grembergen,zo naar de n41 daar dus ook alles vast!!
Ze zeiden dat ze de brug niet opgeraakten, na lange tijd eindelijk gang in het verkeer, kom je aan de vlassenbroekbrug zie je 2 auto's staan en voord e rest niets abnormaals,geen verkeer meer vanaf de brug,wat er daar gebeurd is mij een raadsel(zo steil is dat niet en in 2de verselling goed te doen) Zijn een bende kiekens tegenwoordig op de baan zenne!!
Tot slot was ik thuis na 2,45uur rijden dus om 20,15
DUS JULLIE ZIEN DE FIETS BLIJFT HET TOFSTE EN BESTE VERVOERMIDDEL IN ALLE OMSTANDIGHEDEN
- TimDC
- Mountainbiker
Ik heb er gisteren meer dan 2uur over gedaan om van Moerzeke naar Dendermonde te geraken, is 5km. Zelfde probleem, er niemand nog de brug over niet in Vlassenbroek niet in Grembergen. Ik heb dikwijls aan mijn veloke gedacht op diene moment.laagvlieger wrote:Ja mannekes gisteren dus gaan rijden met Gunther ,was zéér plezant wel koud amaai maar goed weer![]()
Dan s'middags partijtje gaan snookeren in Zele,vrouwtje had al gestuurd dat het serieus aan het sneeuwen was![]()
![]()
Tot slot was ik thuis na 2,45uur rijden dus om 20,15![]()